021-44124850

دانشگاه فنی آخن المان

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 15 اسفند 1402 در ساعت 1 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تحصیل در دانشگاه های آلمان و مهاجرت به آلمان همواره جزو گزینه های اول متقاضیان تحصیل در خارج از کشور و مهاجرت به خارج از کشور بوده است. هر ساله افراد بسیاری از کشورهای مختلف دنیا با اخذ پذیرش در رشته های مختلف تحصیلی و جهت تحصیل در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا وارد آلمان میشوند و با کسب اقامت آلمان از امکان تحصیل و زندگی در هر کدام از کشورهای اتحادیه اروپا برخوردار میگردند. آلمان یکی از صنعتی ترین و توسعه یافته ترین کشورهای دنیا محسوب میشود و هم چنین علی رغم هزینه دار شدن تحصیل در بسیاری از کشورهای اروپایی در سال های اخیر، تحصیل در آلمان هم چنان رایگان است و دانشگاه های آلمان حتی از دانشجویان خارجی نیز شهریه ای بابت تحصیل دریافت نمیکنند. بدین ترتیب این امر یکی دیگر از عمده دلایل مهاجرت گسترده تحصیلی به آلمان به صورت سالانه و از کشورهای مختلف میباشد. آلمان دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی بسیار بزرگ و معتبری را در خود جای داده است که از جمله آن ها دانشگاه فناوری آخن است که در شهر آخن آلمان واقع شده و یکی از بهترین گزینه ها به خصوص برای تحصیل در رشته های فنی و مهندسی محسوب میشود.

 

تاریخچه دانشگاه آخن آلمان

دانشگاه آخن آلمان بزرگترین دانشگاه آلمان در زمینه تکنولوژی و فناوری در این کشور میباشد و از معروف ترین دانشگاه های اروپا و جهان محسوب میشود. در سال ۱۸۷۰ شاهزاده فردریک ویلهلم (prince William) تصمیم به تاسیس دانشگاهی در ایالت نوردراین-وستفالن آلمان گرفت که شهرهای آخن، بن و کلن نامزد میزبانی این دانشگاه شدند که در نهایت شهر آخن برای این منظور انتخاب شد. در ۱۰ اکتبر سال ۱۸۷۰ میلادی دانشگاه آخن با ۲۳۲ دانشجو و ۳۲ استاد شروع به کار کرد. دانشگاه در سال ۱۸۹۹ حق اعطای مدرک دکتری را دریافت کرد. در سال ۱۹۰۲ بیش از ۸۰۰ دانشجوی پسر در این دانشگاه ثبت نام کردند؛ در سال ۱۹۰۹ اولین دانشجویان دختر در این دانشگاه ثبت نام کردند. در طول جنگ جهانی اول بسیاری از دانشجویان این دانشگاه به صورت داوطلبانه به جنگ پیوستند و شهید شدند. دانشگاه در سال ۱۹۳۹ میلادی و با شروع جنگ جهانی دوم بسته شد و در سال ۱۹۴۴ که آلمان در جنگ شکست خورد، به شدت آسیب دید . پس از جنگ، این دانشگاه شروع به بازسازی کرد و در دهه ۱۹۵۰ بسیاری از اساتید مجاز به برگشت به این دانشگاه شدند. دانشگاه آخن به مرور رشد کرد و در دهه ۱۹۶۰ دارای ۱۰ هزار دانشجو، دهه ۱۹۸۰ ۲۵ هزار دانشجو و در دهه ۱۹۹۰ دارای بیش از ۳۵ هزار دانشجو گردید

 

مشخصات کلی دانشگاه آخن آلمان

این دانشگاه از همان بدو تاسیس تمرکز ویژه ای روی مهندسی و به خصوص صنعت معدن داشت. البته رشته های دیگری چون فلسفه و پزشکی در این دانشگاه تدریس میشود، با این حال، تمرکز و شهرت این دانشگاه مربوط به رشته های مهندسی و علوم طبیعی است. بدین ترتیب است که سالانه تعداد بسیاری از محققان و دانشجویان برجسته جهان برای بهره مندی از امکانات پیشرفته و کیفیت بالای آموزشی در این دانشگاه به تحصیل میپردازند. اولین تونل باد و شتاب دهنده ذرات در این دانشگاه توسعه داده شد.
نام کامل این دانشگاه، دانشگاه فنی راینیش- وستفلیشه آخن ( Rheinisch- Westfälische Technische Hochscule Aachen ) میباشد که یک دانشگاه پژوهشی در رشته های تکنولوژی و فناوری در شهر آخن در ایالت نوردراین- وستفالن آلمان است. این دانشگاه دارای بیش از ۴۰ هزار دانشجو در ۱۵۷ رشته تحصیلی است و بزرگترین دانشگاه فنی و مهندسی آلمان به شمار میرود. نزدیک ۱۰ هزار نفر( حدود ۱۵ درصد) از دانشجویان این دانشگاه، دانشجویان بین المللی از ۱۳۵ کشور مختلف دنیا میباشد. شهرت جهانی این دانشگاه مربوط به رشته های مهندسی مکانیک، برق، صنایع، فیزیک، شیمی و انرژی است. سرمایه گذاری های گسترده بر روی توسعه و نوآوری امکانات آموزشی این دانشگاه و جذب نیروهای نخبه از سراسر دنیا موجب شده است تا دانشگاه صنعتی آخن یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه صنعتی در آلمان گردد. هم چنین، این دانشگاه بیشترین بودجه تحقیقاتی در آلمان را به خود اختصاص میدهد و بالاترین درآمد سرانه هیئت علمی مربوط به صنعت را در بین تمام دانشگاه های آلمان دارد. هدف اصلی این دانشگاه ایجاد برنامه های بین رشته ای برای ارتقا سبک زندگی بشر و کاهش آسیب های زیست محیطی ناشی از دخالت انسان در آن است. دانشگاه فنی آخن در سال ۲۰۲۰ استراتژی خود را تحقیقات میان رشته ای دانسته با این هدف که به دانشگاه برتر فناوری آلمان و یکی از ۵ دانشگاه برتر اروپا تبدیل گردد

 

رتبه و افتخارات دانشگاه آخن آلمان

این دانشگاه یکی از مطرح ترین دانشگاه های آلمان و جهان میباشد که از دلایل آن میتوان از کیفیت بالای آموزش و امکانات گسترده این دانشگاه و بودجه سالانه آن برای تحقیق و توسعه نام برد. طبق یک نظرسنجی که از مدیران منابع انسانی شرکت های مختلف آلمانی صورت گرفته، دانشجویان دانشگاه آخن دارای سطح به مراتب بالاتری از دانشجویان دیگر دانشگاه های آلمان هستند؛ در سال ۲۰۱۸ بیش از ۵۰۰ شرکت در این نظر سنجی شرکت کردند و دانشگاه آخن در رشته های مهندسی مکانیک، برق و مهندسی صنایع، کامپیوتر و علوم طبیعی توانست بالاترین رتبه را به دست بیاورد. رتبه این دانشگاه طبق رتبه بندی سیستم QS، ۱۳۸ در بین بهترین دانشگاه های جهان است. طبق رتبه بندی موسسه تایمز نیز رتبه این دانشگاه ۷۸ میباشد. هم چنین ۵ نفر از فارغ التحصیلان و اساتید این دانشگاه موفق به کسب جایزه نوبل در رشته های مختلف تحصیلی شده اند. در سال ۲۰۰۷ میلادی دانشگاه آخن و در جریان انتخاب دانشگاه های نخبه آلمان از سوی بنیاد پژوهش آلمان(DFG) به عنوان تنها دانشگاه برگزیده ایالت نوردراین وستفالن به جمع دانشگاه های برتر آلمان پیوست. هم چنین دانشگاه فنی آخن رتبه ۶۳ را در بین برترین دانشگاه های جهان برای استخدام شدن فارغ التحصیلان آن بر اساس رده بندی Qs دارد. بدین ترتیب دانشگاه آخن آلمان به دلیل ارائه رشته های فنی و مهندسی ارتباط نزدیکی با صنعت در آلمان دارد و یکی از دانشگاه هایی است که بالاترین درآمدهای جانبی را از همین طریق به دست آورده است. در سال ۲۰۰۷ دانشگاه آخن به عنوان یکی از ۹ دانشگاه، به عنوان دانشگاهی برای آینده انتخاب شد.
هم چنین دانشگاه آخن یکی از اعضای بنیانگذار اتحادیه IDEA که یک اتحاد استراتژیک از ۴ دانشگاه برتر فناوری اروپا میباشد. این دانشگاه عضو بنیاد پژوهشی کشور آلمان ( DFG ) و شبکه مدیریت صنعتی برتر اروپا ست.
طبق گزارش حقوق و دستمزد Stepstone برای فارغ التحصیلان سال های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ فارغ التحصیلان این دانشگاه دارای بالاترین درآمد علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات هستند. هم چنین در سال ۲۰۰۹ دو روزنامه برجسته آلمان به نام های Handelsblatt و RWTH، Wirtschaftswoche آخن را به عنوان بهترین دانشگاه آلمان در رشته های مهندسی برق، صنایع و مهندسی مکانیک و علوم کامپیوتر معرفی کرد.

 

دانشکده های دانشگاه آخن

  • دانشکده ریاضیات، کامپیوتر و علوم طبیعی
  • دانشکده مهندسی برق و IT
  • دانشکده مهندسی مکانیک
  • دانشکده مهندسی عمران
  • دانشکده معماری
  • دانشکده مهندسی مواد
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده هنر و علوم انسانی


موسسه های تحقیقاتی دانشگاه آخن

تعدادی از موسسات تحقیقاتی دانشگاه آتن بدین شرح میباشد:

  • موسسه فرانهوفر(Fraunhofer- Institute) برای رشته های زیست شناسی مولکولی و محیط زیست کاربردی
  • موسسه فناوری اطلاعات کاربردی ( Sankt Augustin & Aachen)
  • موسسه فناوری تولید IPT
  • موسسه فناوری لیزر ILT

هم چنین اتحادیه پژوهشیJARA که در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط دانشگاه آخن تاسیس شد دارای ۵ بخش زیر میباشد:

  • بخش تشخیص و درمان بیماری های نورولوژیک JARA- Brain
  • بخش اصول فناوری اطلاعات آینده JARA-Fit
  • بخش محاسبات با کارایی بالا JARA-HPC
  • بخش تحقیقات انرژی JARA- Energy
  • بخش نیروها و مواد JARA-Fame

 

اخذ پذیرش از دانشگاه آخن آلمان

برای دریافت پذیرش از این دانشگاه باید تمام مدارک لازم را تا قبل از اتمام مهلت مشخص شده برای ترم مدنظر در سایت دانشگاه و در قسمت مشخص آن آپلود کنید.

مهلت اپلای برای ترم پاییز: ۱۵ ژانویه
مهلت اپلای برای ترم بهار: ۱۵ ژوئیه

 

زبان تحصیل در دانشگاه فنی آخن

میتوان گفت تمام رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی در این دانشگاه به زبان آلمانی ارائه میشود و دانشجو باید مدرک زبان آلمانی C1 را به دانشگاه ارائه دهد. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه در اکثر رشته ها یه زبان آلمانی و در برخی دیگر به زبان انگلیسی میباشد که در هر دو صورت باید مدرک تسلط به آن زبان را به دانشگاه ارائه دهید. تعداد رشته های انگلیسی زبان ارائه شده در این دانشگاه در حال افزایش است.

علاوه بر مدارک زبان، معمولا مدارک زیر برای درخواست پذیرش از دانشگاه آخن آلمانی الزامی است:

  • دانشنامه و ریزنمرات مقاطع تحصیلی قبلی
  • رزومه
  • مدرک مبنی بر قبولی در کنکور دانشگاه های سراسری (برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی)
  • انگیزه نامه یا همان Motivation letter (برای آشنایی با نحوه نوشتن انگیزه نامه به مطلب مرتبط در وب سایت موسسه بین المللی راد مراجعه نمایید)

 

هزینه تحصیل در دانشگاه آخن آلمان

همانطور که ذکر شد تحصیل در آلمان رایگان است و دانشگاه های آلمان حتی از دانشجویان خارجی (خارج از اتحادیه اروپا) هزینه ای بابت تحصیل دریافت نمیکنند. فقط در هر ترم هزینه ی مختصری برای بیمه و خدمات دانشجویی (حدود ۳۰۰ یورو) دریافت میگردد. هزینه زندگی دانشجویی در آخن نیز چیزی بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو در ماه است. هم چنین امکان استفاده از وام دانشجویی و یا برخی بورس های تحصیلی مثل اسکالرشیپ DAAD و یا اسکالرشیپ مخصوص دانشجویان فیزیک برای پوشش هزینه های زندگی در این دانشگاه وجود دارد.

 

خوابگاه های دانشگاه آخن

به طور کلی دانشگاه آخن هیچ خوابگاهی را برای دانشجویان خود تضمین نمیدهد و بدین ترتیب برای یافتن مکانی برای زندگی هنگام تحصیل در دانشگاه آخن باید چند ماه قبل از شروع تحصیل اقدام نمایید.
یکی از گزینه ها برای اقامت در هنگام تحصیل استفاده از اقامت گاه های Studierendenwerk میباشد که حدود ۴ هزار مکان برای سکونت در آخن و زوریخ دارد. اتاق های این خوابگاه به صورت های یک نفره و یا به صورت سوئیت در آپارتمان میباشد. اتاق های این خوابگاه ها مبله میباشند.
خوابگاه های پردیس melaten که دارای حدود ۹۰ آپارتمان با ۲۸۵ خوابگاه دانشجویی میباشد که اجاره بهایی بین ۳۵۵ تا ۳۸۵ یورو در هر ماه دارد.
خوابگاه Wohndua که دارای هزینه های متفاوتی برای هر متر مربع میباشد.

 

شهر آخن آلمان

دانشگاه صنعتی آخن در شهر آخن آلمان واقع شده است که غربی ترین شهرستان مهم آلمان و بزرگترین شهر غربی آلمان است. هم چنین شهر آخن همسایه کشورهای هلند و بلژیک میباشد. این شهر با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت جزو کلان شهرهای آلمان محسوب میشود. این امکان وجود دارد که دانشجویان دانشگاه صنعتی آخن در کشورهای هلند و یا بلژیک یک خانه بگیرند( که هزینه به مراتب کم تری از شهر آخن دارد) و از اتوبوس، قطار و یا دوچرخه برای رفت و آمد به شهر آخن استفاده کنند. شهر آخن یکی از شهرهای بزرگ آلمان با انبوهی از شرکت های مهندسی در آن است. شهر آخن یک شهر با فناوری بالا به خصوص در زمینه های مهندسی مکانیک، خودرو و تکنولوژی شناخته میشود.
آخن دارای آب و هوایی نسبتا معتدل با تابستان های گرم و زمستان هایی نه چندان سرد است. سردترین ماه در آخن ماه ژانویه و گرم ترین ماه، جولای با میانگین دمای ۱۸ میباشد.

 

قبل از پایان مطلب بهتر است به برخی از مهم ترین سوالات در خصوص دانشگاه آخن آلمان پاسخ دهیم:

زبان تحصیل در دانشگاه آخن آلمان چه چیزی است؟

اکثر رشته های تحصیلی در دانشگاه آخن آلمان به زبان آلمانی ارائه میشود. اما تعداد رشته های تحصیلی ارائه شده به زبان انگلیسی به خصوص در مقاطع ارشد و دکترا در این دانشگاه در حال افزایش است.

آیا امکان شرکت در کلاس های زبان آلمانی و یادگیری زبان پس از ثبت نام وجود دارد؟

خیر، بهتر است هنگام ارسال درخواست به دانشگاه مدارک زبان شما به دانشگاه ارسال گردد.

معیار بررسی تقاضا برای دانشگاه فنی آخن چه میباشد؟

مهم ترین معیار بررسی درخواست شما برای تحصیل در این دانشگاه نمرات شما در مقاطع تحصیلی قبلی و هم چنین نمره زبان شما میباشد.

هزینه تحصیل در دانشگاه فنی آخن چقدر است؟

تحصیل در دانشگاه های آلمان رایگان است و دانشگاه فنی آخن نیز هیچ هزینه ای بابت شهریه تحصیلی دریافت نمیکند. هم چنین امکان دریافت بورسیه برای دانشجویان مستعد جهت پوشش هزینه های زندگی در این دانشگاه وجود دارد.

چه رشته هایی در دانشگاه آخن ارائه میشود؟

در دانشگاه آخن آلمان رشته های وسیعی ارائه میشود که برای اطلاع دقیق از رشته های ارائه شده برای ترم های بعد ی به وب سایت اصلی دانشگاه مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان و سایر دانشگاه های اروپایی، کانادا و استرالیا به مطالب مرتبط در وب سایت موسسه بین المللی راد مراحعه نمایید و یا با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس بگیرید و از مشاورین تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده

سایر مقالات

10 / 10
از 1 کاربر
قانون جدید معادل سازی مدارک پزشکی در انگلستان

قانون جدید معادل سازی مدارک پزشکی در انگلستان

کشور انگلستان به یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت پزشکان عمومی و متخصص ایرانی تبدیل شده است ...
تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

با خواندن این مطلب اطلاعات کامل در مورد تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک و تحصیل رشته های پزشکی در ...
مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به کانادا همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای پزشکان بوده است. استان نوا اسکوشیا در ...
برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر بوده و از طرف مهاجران ایرانی پرطرفدار است. اگر به فکر مهاجرت به کا ...
تحصیل داروسازی در فرانسه

تحصیل داروسازی در فرانسه

داروسازی از رشته های محبوب بین علاقه مندان تحصیلات پزشکی است. همچنین در سال های اخیر متقاضیان زیادی ...
تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

کشور های حاشیه خلیج فارس یا به اصطلاح کشور های عربی جزوی از کشور های بسیار سرمایه دار و ثروتمند هستن ...
کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکان در انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید به کادر ...
داروسازی در کانادا

داروسازی در کانادا

زمانی که در کانادا داروسازی می‌خوانید، آماده می‌شوید تا در داروخانه‌ها، بیمارستان&zwn ...
پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از پربارترین مشاغلی است که می توانید در نظر ...
دانشگاه های پزشکی سوئد

دانشگاه های پزشکی سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشک ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه ا ...
درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

در بسیاری از نقاط جهان، کمبود قابل توجهی از پزشکان و پرستاران وجود دارد، که بر سیستم‌های مراقبت ...
کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان ایرانی برای کاریابی و مهاجرت کشور ایرلند را انتخاب مینمایند. ایرلند ...
بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

میدانیم پزشکان در سراسر جهان، از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که آنها برای ...
بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

کشور های زیادی با حقوق و مزایای بالا برای مهاجرت پزشکان وجود دارد اما در این بین بعضی کشور ها برای م ...
تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چقد طول میکشد؟ متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا ممکن است مدرک دیپلم خود را از کش ...
در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

کشور انگلستان با دارا بودن سیستم اقتصادی قوی و نیاز به پزشک و کادر درمان، شرایط و امتیازات خوبی برای ...
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این نوشتار قصد داریم در مورد دانشگاه های مورد تایید وز ...
نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

بسیاری ازدانش آموزان کشورمان که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و یا سایر رشته های پیراپزشکی را دارند، ...
بورسیه های پزشکی در انگلستان

بورسیه های پزشکی در انگلستان

رویای بسیار رایج بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دبیرستان و فارغ التحصیلان جوان از کشورهای در حال توسع ...
تحصیل پزشکی در اتریش

تحصیل پزشکی در اتریش

در بین کشورهای اروپایی، اتریش یکی از کشورهای پیشرو در زمینه علمی و پژوهشی است، همانطور که در رتبه بن ...
تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا از دلایل بسیار مهمی که باعث می شوند تعداد زیادی از افراد رویای مهاجرت ...
تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی ایتالیا برای مدت طولانی مرکز آموزش و فرهنگ بوده اس ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبد ...
تحصیل رایگان  پزشکی در آلمان

تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط ورود، بورسیه تحصیلی رایگان   تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط لازم برا ...
تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

انتخاب رشته پزشکی در اروپا به صورت رایگان برای دانشجویانی که مایل به دریافت مدرک پزشکی بدون نیاز به ...
مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

در این نوشتار قصد داریم در مورد مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی یا کشورهای حا ...
دیتا فلو Dataflow چیست ؟

دیتا فلو Dataflow چیست ؟

در ابتدا باید بگوییم که دیتا فلو چه می باشد. بسیاری از افرادی که قصد دارند به کشورهای عربی مهاجرت می ...
هزینه های مهاجرت برای پزشکان

هزینه های مهاجرت برای پزشکان

همانطور که می دانید کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند میبایستی برای انجام امور مهاجرت هزی ...
مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا (کشورهای انگلیسی زبان) در این نوشتار س ...
تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

هر سال، بیش از 40000 دانشجو برای حدود 20000 مکان در دسترس در کلاس های دانشکده های پزشکی در ایالات مت ...
مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

چگونه می توانم شغل پرستاری در آلمان پیدا کنم؟داوطلبان اگر می خواهند به عنوان پرستار در آلمان کار کنن ...
ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

فرانسه نه تنها یک مکان فوق العاده برای بازدید است، بلکه یک کشور عالی برای تحصیل نیز می باشد. پس از ه ...
ویزای خوداشتغالی ایتالیا

ویزای خوداشتغالی ایتالیا

اگر یک تبعه غیر اتحادیه اروپا هستید و می خواهید به ایتالیا مهاجرت کنید و به عنوان یک فرد خوداشتغال ک ...
بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بر اساس رتبه بندی Times Higher Education، آمریکای شمالی و اروپا دارای بهترین مدارس پزشکی در جهان هست ...
دانشگاه های پزشکی در دبی

دانشگاه های پزشکی در دبی

دبی که به خاطر بازار طلا، بناهای معماری پر زرق و برق و اقتصاد خود شهرت دارد، یکی از بهترین زیرساخت ه ...
معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

مهاجرت پزشکان خارجی به کشور بلژیک و البته بیشتر کشورهای اروپایی افزایش زیادی پیدا کرده است. مهاجرت ب ...
کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند در این مطلب اطلاعاتی در خصوص کار پرستاران در نیوزلند، شرایط پرستار ش ...
نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید که قصد دارید بیش از سه ماه د ...
دکترا در کشور کانادا

دکترا در کشور کانادا

تحصیل در مقطع دکترا در کانادا در ایران از راه های بسیار پرطرفدار و مناسب برای مهاجرت به کانادا و اخذ ...
دانشگاه های برتر کشور سوئیس

دانشگاه های برتر کشور سوئیس

در ادامه این مطلب همراه ما باشید.متقاضیان تحصیل در کشور سوئیس در کنار داشتن اطلاعات در خصوص خود کشور ...
تحصیل در دانشگاه پکن چین

تحصیل در دانشگاه پکن چین

دانشگاه پکن یک دانشگاه جامع دولتی است که در زمینه تدریس و پژوهش های علوم انسانی و علوم طبیعی در سراس ...
هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

اقتصاد آلمان، درمیان کشورهای جهان رتبه چهارم بزرگترین اقتصاد جهان و درمیان کشور‌های اروپایی رتب ...
کار پرستاران در آمریکا

کار پرستاران در آمریکا

در حالی که کمبود پرستاران و متخصصان مراقبت های بهداشتی وجود دارد، قوانین فعلی مهاجرت ایالات متحده می ...
4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

پس از خواندن این مطلب شما اطلاعات کافی در مورد بهترین دانشگاه های پزشکی فنلاند کسب خواهید کرد   ...
تحصیل پرستاری در آمریکا

تحصیل پرستاری در آمریکا

پرستاری زمینه ای از دانش پزشکی، مهارت های عملی است. پرستاران باید در مورد اصول و روشهای مراقبت از بی ...
5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

بلژیک به عنوان کشوری موفق از نظر صنعتی و اقتصادی، بهترین کشور برای شروع هر شغلی از جمله پرستاری است. ...
اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

آیا برای سفر به سوئد به ویزا نیاز دارم؟ سوئد از سال 1995 عضو اتحادیه اروپا است. این کشور در منطقه شن ...
ویزای تجاری سوئیس

ویزای تجاری سوئیس

از آنجایی که سوئیس بخشی از حوزه شینگن است، ویزای تجاری سوئیس یکی از انواع ویزای شینگن سوئیس است. اما ...
ویزای کارآفرینی اسپانیا

ویزای کارآفرینی اسپانیا

در این مقاله فرآیند درخواست و الزامات ویزای کارآفرینی اسپانیا توضیح داده خواهد شد.ویزای کارآفرینی اس ...