تحصیل دندانپزشکی در تایلند

8 / 10
از 5 کاربر

تحصیل دندانپزشکی در تایلند

کشور تایلند یکی از کشورهای واقع شده در جنوب شرقی آسیاست و بین کشورهای هند و چین قرار دارد.

تحصیل دندانپزشکی در تایلند

فرهنگ این کشور آمیخته ای از فرهنگ چینی، هندی و دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی است و با دارا بودن شرایط آب و هوایی بسیار خوب و جاذبه های گردشگری فراوان همه ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.

همانند سایر کشورها راه های زیادی برای ورود به این کشور وجود دارد از جمله راه های ورود به این کشور میتوان به : مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج و مهاجرت تحصیلی اشاره کرد.

هزینه تحصیل و زندگی در تایلند به نسبت سایر کشورها کمتراست و هزینه زندگی ماهیانه حدودا بین دو تا دو میلیون و پانصد هزار تومان است، همچنین کیفیت دانشگاه های این کشور قابل قبول است و بسیاری از افراد مهاجرت تحصیلی را برای ورود به این کشور انتخاب می کنند.

از آنجا که تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان رویای تحصیل در رشته ی دندانپزشکی را در سر دارند قصد داریم در این نوشتار به توضیح مزایای تحصیل در تایلند، شرایط تحصیل دندانپزشکی تایلند و معرفی تعدادی از دانشگاه های این کشور بپردازیم.

مزایای تحصیل در تایلند

هزینه ی زندگی و تحصیل در تایلند مقرون به صرفه و مناسب است

امکان تحصیل در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور در اکثر رشته های تحصیلی

عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و مدرک پیش دانشگاهی

شرایط تحصیل دندانپزشکی تایلند

متقاضیان برای تحصیل دندانپزشکی در تایلند بایستی مدرک دیپلم خود را ارائه دهند و در بیشتر مواقع احتیاجی به ارائه ی مدرک پیش دانشگاهی نیست.

متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در تایلند می توانند بدون ارائه مدرک زبان از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرند اما برای پذیرش در گروهی از دانشگاه ها ارائه مدرک زبان 6.5 احتیاج است.

لازم به ذکر است که، تحصیل پزشکی در تایلند به نسبت سایر کشورهای آسیایی متقاضیان زیادی دارد به این دلیل که دانشگاه های این کشور در رشته ی پزشکی پیشرفت بسیار خوبی داشته اند  اعتبار بالای دارند.

 

مدت زمان و هزینه ی تحصیل دندانپزشکی در تایلند

مدت زمان تحصیل دندانپزشکی در تایلند یک دوره ی 6 ساله است و هزینه ی تحصیل دندانپزشکی بسته به دانشگاه انتخابی و محل تحصیل به طور میانگین سالیانه حدود 6 هزار یورو می باشد.

معرفی تعدادی از دانشگاه پزشکی تایلند مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه پزشکی خون کاین

دانشگاه ماهیدول تایلند

دانشگاه چاولا لانگ کورن

دانشگاه چیانگ مای

لازم به ذکر است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت تحصیل پزشکی در تایلند از اطلاعات جامع و کاملتری در زمینه ی تحصیل پزشکی در خارج از کشور برخوردار شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی مهاجرت تحصیلی به تایلند و ادامه ی تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در این کشور و همچنین آشنایی هر چه بیشتر با دانشگاه های این کشور و نحوه ی اخذ پذیرش از این دانشگاه ها می توانید با شماره های موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان تلفنی با مشاورین متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

نظرات کاربران
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :