کار پزشکان در اتریش

10 / 10
از 15 کاربر

کار پزشکان در اتریش

مهاجرت کاری به اتریش، شرایط کار پزشکان در اتریش، معادل سازی مدارک پزشکان در اتریش و مهاجرت پزشکان خارجی به اتریش مواردی هستند که در این مقاله به آنها اشاره شده است.(کار پزشکان در اتریش)

اتریش کشوری محبوب برای کار پزشکان و دندانپزشکان و هم چنین تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی میباشد. اتریش همواره به گروه های پزشکی و دندانپزشکی نیازمند بوده است و پزشکان و دندانپزشکان زیادی از کشورهای اطراف اتریش و کشورهایی مثل ایران به اتریش مهاجرت کرده اند.(کار پزشکان در اتریش) سه دانشگاه پزشکی اتریش میتوان به دانشگاه مدیکال وین،دانشگاه گراس و دانشگاه اینسرک اشاره نمود.

کار پزشکان در اتریش

(کار پزشکان در اتریش)

معادل سازی مدارک پزشکان در اتریش

همانطور که میدانیم مهاجرت پزشکان و کار پزشکان در اتریش و یا به هر کشوری جهت ادامه تحصیل در دوره های تخصص و یا کار و طبابت در آن کشور نیازمند طی کردن پروسه معادل سازی و گذراندن ازمون های تعیین شده برای آن میباشد. شرایط مهاجرت پزشکان به اتریش تا حد زیادی مشابه شرایط مهاجرت پزشکان به آلمان میباشد. داشتن تسلط به زبان آلمانی از الزامات اولیه ورود پزشکان و دندانپزشکان به کشورهای اتریش و آلمان میباشد. البته امکان گذراندن دوره های زبان در خود کشور اتریش برای پزشکان وجود دارد.

پزشکانی که در خارج از اتحادیه اروپا تحصیل کرده باشند، باید مدارک خود را مورد تأیید یکی از سه دانشگاه های اتریش یعنی دانشگاه وین، گراس یا اینسبورگ قرار داده باشند . بعد از این کار پزشکان وارد یک آزمونی میشوند که برای همه پزشکان در اتریش الزامی میباشد.

 

مهاجرت پزشکان خارجی به اتریش

(کار پزشکان در اتریش) اتریش علی رغم اینکه به نیروی کار پزشکی و دندانپزشکی همواره نیاز داشته است، اما ویزایی مختص این قضیه برای پزشکان و دندانپزشکان تعریف نکرده است. بدین ترتیب پزشکان برای ورود به کشور اتریش و داشتن اجازه کار در این کشور میتوانند به صورت ادامه تحصیل در مقطع phd وارد این کشور شوند. مزیت بزرگی که شرکت در دوره های phd برای پزشکان دارد این است که این دوره ها به زبان انگلیسی نیز برگزار میشوند و پزشک میتواند با تحصیل در این مقاطع به صورت رایگان در کلاس های زبان آلمانی نیز شرکت نماید. دوره های phd  در کشور اتریش برای پزشکان دوره های ساله ای میباشد و پزشکان در این مدت به یادگیری زبان آلمانی و گذراندن ازمون معادل سازی اتریش نیز اقدام میکنند و بنابراین بعد از اتمام دوره تحصیل خود به عنوان پزشک مشغول به کار میشوند.(کار پزشکان در اتریش) آزمون معادل سازی کشور اتریش توسط Akademie der Ärzte برگزار میشود و  در ضمن گفتنی است که امتحاناتی که در اتریش برای پزشکان برگزار میشود، امتحانات چندان سختی نیست و با امتحان هایی مثل آزمون USMLE امریکا از لحاظ دشواری قابل مقایسه نیست.  فقط منوط به برقرای ارتباط درست با بیمار میباشد.

هزینه تحصیل در دوره های phd  برای پزشکان در اتریش بسیار پایین و حدود 750 یورو در هر ترم میباشد. و هم چنین دانشجویان در حین تحصیل 30 ساعت کار در هفته اجازه کار (کار پزشکان در اتریش) دارند. در ضمن امکان بردن همراه یعنی همسر و فرزند زیر 18 سال نیز برای پزشکان در حین تحصیل phd  وجود دارد.

لازم به ذکر است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت های تحصیل پزشکی در اتریش و تحصیل دندانپزشکی در اتریش (کار پزشکان در اتریش) از اطلاعات جامع تر و کاملتری در زمینه ی تحصیل پزشکی در خارج از کشور برخوردار شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کار پزشکان در اتریش و یا دیگر کشورهای اروپایی و هم چنین استرالیا و کانادا میتوانید از طیق تماس با شماره تلفن های مؤسسه از مشاوره تخصصی کارشناسان مؤسسه بین المللی راد بهره مند شوید.

 

نظرات کاربران
محمد عباسي : سوال
0 0
سلام,همسر اينجانب بزشك عمومي از دانشكاه ازاد تهران هستند و 3 سال سابقه كار در ايران دارند,براي كار در اتريش به جه مداركي نياز داريم?
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام در حال حاظر کشور اتریش ویزای کاری کاری برای پزشکان و دنداپزشکان ندارد و بهترین گزینه برای شما کشور دانمارک می باشد.
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام. در حال حاظر بهترین گزینه برای ایشون دانمارک هستش و به صورت کلی مدارک کاری و تحصیلی احتیاج است.
ندا : ممنون از اطلاعات خوبتون
0 0
آیا برای دوره فلوشیپ هم می‌شود اقدام کرد و همزمان زبان آلمانی و معادل سازی رو انجام داد آیا معادل سازی برای پزشکان عمومی فقط مقدوره یا برای متخصصین هم امکان داره؟
Zakiullah : من مدت هشت ماه شده که پیش داکتر دندان م ...
1 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :