بهترین کشورها برای مهاجرت پرستاران

9 / 10
از 143 کاربر

مهاجرت پرستاران

ما بهترین مقاصد و کشورها را برای مهاجرت پرستاران در سال 2024 به شما معرفی خواهیم کرد ( مشاوره رایگان و اقدامات تضمینی برای مهارجرت کاری پرستاران )

در این نوشتار قصد داریم در مورد مهاجرت پرستاران به خصوص مهاجرت کاری پرستاران به کشورهای مختلف و معادل سازی مدارک پرستاران در کشورهای مختلف اطلاعاتی ارائه نماییم. بسیاری از پرستاران تمایل دارند در مورد موضوعاتی مانند بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران و همچنین مهاجرت کاری پرستاران به کانادا، مهاجرت کاری پرستاران به استرالیا، مهاجرت کاری پرستاران به کشورهای اروپایی (مهاجرت پرستاران به دانمارک، مهاجرت پرستاران به آلمان، مهاجرت پرستاران به نروژ، مهاجرت پرستاران به اتریش) و همچنین مهاجرت پرستاران به عمان و مهاجرت پرستاران به ترکیه اطلاعاتی کسب نمایند. همچنین بسیاری از پرستاران در مورد مهاجرت پرستاران بدون نیاز به مدرک زبان سوالاتی را از مشاورین ما میپرسند، که در این نوشتار قصد داریم در مورد مهاجرت پرستاران به خارج از کشور اطلاعاتی را ارائه نماییم.

در این نوشتار میخوانیم :
o شرایط مهاجرت کاری پرستاران
o شرایط مهاجرت کاری پرستاران به کانادا
o شرایط مهاجرت کاری پرستاران به استرالیا
o شرایط مهاجرت کاری پرستاران به آمریکا
o شرایط مهاجرت کاری پرستاران به آلمان
o شرایط مهاجرت کاری پرستاران به دانمارک
o شرایط مهاجرت کاری پرستاران به نروژ
o بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران
o مدارک موردنیاز برای مهاجرت کاری پرستاران
o هزینه های مهاجرت برای پرستاران
o شرایط ورود خانواده پرستاران (همسر و فرزندان) به هنگام مهاجرت پرستاران

شرایط مهاجرت کاری پرستاران

شرایط مهاجرت پرستاران در کشورهای مختلف با هم متفاوت میباشد. برای مثال برای مهاجرت پرستاران به برخی کشورها باید مدرک زبان آن کشور توسط متقاضیان و قبل از مهاجرت به آن کشور دریافت گردد و این درحالی است که در برخی از کشورها به متقاضیان و پرستاران اجازه داده میشود که در کشور مقصد به یادگیری زبان اقدام نمایند. ولی در نظر بگیرید که در حالت کلی برای مهاجرت پرستاران به کشورهای مختلف مدارک آنان میبایستی معادل سازی شود. در ابتدا باید بگوییم که در مورد مهاجرت پرستاران موضوع بسیار مهم معادل سازی مدارک پرستاران میباشد. و این موضوع بدین معنی است که تحصیلات پرستاران در هر کشوری که باشند وقتی قصد مهاجرت داشته باشند، در کشور مقصد میبایستی مورد تایید سازمان مربوطه قرار گیرد. در واقع معادل سازی مدارک پرستاران دارای چند بخش در همه کشورهای میباشد که به طور خلاصه عبارتند از:

1- یادگیری زبان کشور مقصد و داشتن مدارک زبان کشور مقصد

2- شرکت در آزمون های صلاحیت علمی در صورت وجود ( برخی از کشورها برای سنجش صلاحیت علمی پرستاران آزمون هایی برگزار میکنند مانند کانادا )

3- شرکت در دوره های کارآموزی که در کشور مقصد برگزار میشود.

بعد از طی این مراحل مدارک پرستاری متقاضیان مورد تایید قرار میگیرد و پرستاران میتوانند وارد بازار کار گردند. طبیعتاً شرایط کمی و کیفی موارد و مراحل بالا در کشورهای مختلف متفاوت میباشد که در ذیل مطلب به آن میپردازیم. در حالت کلی پرستارانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند باید مدرک پرستاری خود را از دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم دریافت کرده باشند و در ضمن دوره طرح خود را نیز گذرانده باشند و یا معاف از دوره طرح باشند که مدارک خود را بتوانند از دانشگاه دریافت نمایند. در ادامه در مورد مهاجرت کاری پرستاران به کشورهای مختلف که امکان مهاجرت به آنها وجود داشته باشد به صورت کلی اطلاعاتی را ارائه مینماییم.

مهاجرت پرستاران به کانادا

یکی از کشورهایی که بسیاری از پرستاران متقاضی مهاجرت کاری به آن میباشند کشور کانادا میباشد. بالا بودن سطح رفاه اجتماعی کشور کانادا و همچنین انگلیسی زبان بودن این کشور باعث شده است که متقاضیان بسیاری قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشند که پرستاران نیز از آن جمله میباشند. برای مهاجرت کاری پرستاران به کانادا طبیعتا میبایستی مدارک پرستاران در کانادا معادل سازی شود.
یکی از راه های ورودی پرستاران به کانادا ویزای اسکیل ورکر (skill workers) میباشد. همان طور که میدانید در ویزای اسکیل ورکر کانادا (skill workers) اساس کار بر مبنای امتیاز بندی میباشد که موارد مختلفی دارای امتیاز میباشد. مواردی مانند :

1- سن متفاضیان
2- میزان تحصیلات متقاضیان
3- سابقه کاری و تعداد سنوات کاری متقاضیان
4- شرایط همسر
5- انطباق پذیری با کانادا (شرایطی مانند داشتن تحصیلات در دانشگاه های کانادا و ....)
6- نمره زبان متقاضیان

این موارد از اصلی ترین مواردی هستند که در دریافت امتیازات برای متقاضیان نقش دارند. و البته باید در نظر داشته باشیم که پس از ورود به کانادا، پرستاران میبایستی برای معادل سازی مدارک خود اقدام نمایند.
شرایط کاری پرستاران در کانادا کمی با ایران متفاوت میباشد. باید بگوییم که در کانادا پرستاران به چندین دسته تقسیم میشوند. این تقسیم بندی بدان جهت میباشد که کیفیت و کمیت تحصیلات آنان متفاوت میباشد. و همجنین بسته به این که پرستاران در کدام دانشگاه و یا کالج تحصیل کرده باشند در سطوح مختلف قرار میگیرند. سطوح اصلی پرستاران در کانادا شامل پرستاران IPN ، پرستاران RPN و پرستاران RN میباشند. پرستاران LPN پرستارانی هستند که مدت تحصیل آنها بین 2 تا 3 سال میباشد و به عنوان پرستاران عملی ثبت میشوند. این سطح از پرستاران در آمریکا و کانادا بسیار رایج میباشد. از وظایف شغلی این پرستاران به طور عمده مراقبت از بیماران میباشد. برای مطالعه بیشتر در مورد پرستاران LPN و شرایط کاری و همچنین شرایط تحصیلی پرستاران LPN در کانادا میتوانید با کلیک کردن در لینک زیر اطلاعات کاملی را به دست آورید.

 

شرایط پرستاران LPN در کانادا

پرستاران RPN در کانادا نیز به عنوان پرستاران عملی در برخی ایالتها ثبت میشوند مدت تحصیلات پرستاران RPN در کانادا نیز معمولا دو سال است و بیشتر دروس آنها درکالج در مورد مراقبتهای بالینی از بیماران میباشد. پرستاران RN در کانادا پرستارانی میباشند که به عنوان پرستاران علمی ثبت شده اند، و مدت تحصیل آنان 4 سال میباشد و تحصیلات آنان در دانشگاه میباشد. البته انواع دیگری از تقسیم بندی پرستاران در کانادا وجود دارد که در مقالات دیگر به تفصیل شرح داده شده است.(شرایط پرستاران LPN در کانادا و آمریکا)

برای اطلاعات بیشتر در مورد سطح بندی پرستاران در کانادا میتوانید به لینک زیر مراجعه بفرمایید و اطلاعات دقیق در این مورد کسب نمایید.

(سطح بندی پرستاران در کانادا)

پرستارانی که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند میبایستی در آزمون RN شرکت نمایند تا بتوانند به عنوان پرستار علمی ثبت شوند. یکی دیگر از راه های مهاجرت پرستاران به کانادا، مهاجرت تحصیلی میباشد که بعد از ورود به کانادا مدرک پرستاری خود را معادل سازی نمایند و سپس وارد بازار کار کانادا شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد راه های مهاجرت پرستاران به کانادا میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

مهاجرت پرستاران به استرالیا

پرستارانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند میبایستی مانند کشور کانادا مدارک خود را در استرالیا معادل سازی نمایند تا بتوانند به عنوان پرستار در کشور استرالیا مشغول به کار شوند. علاوه بر این باید مدرک زبان خود را نیز ارائه نمایند. برای مهاجرت پرستاران به استرالیا چندین ساب کلاس ویزایی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره شده است. البته در نظر داشته باشید که ساب کلاسهای ویزایی عنوان شده ممکن است برای پرستاران ایرانی راه مناسبی نباشد و صرفا جهت ارائه اطلاعات در ذیل مطلب آمده است.

1- ساب کلاس ویزای 407 استرالیا: این ساب کلاس ویزایی یک ویزای ی موقت میباشد و برای آموزش شغلی به پرستاران داده میشود.
2- ساب کلاس ویزایی 489 استرالیا: این ویزای یک ویزای موقت نیروی کار ماهر منطقه ای محسوب میشود.
3- ساب کلاس ویزایی 485 استرالیا: این ویزا برای تحصیلات تکمیلی به متقاضیان ارائه میگردد.
4- ساب کلاس ویزایی 457 استرالیا: این ساب کلاس ویزایی نیز یک ویزای موقت میباشد و به جهت جذب نیروی کار ماهر فرا منطقه ای میباشد.
5- ساب کلاس ویزایی 189 استرالیا: این نوع ویزا، ویزای دائم و مستقل میباشد و برای جذب نیروی کار ماهر ارائه میشود. اکثر پرستاران برای مهاجرت کاری به استرالیا از این ویزا استفاده مینمایند.
6- ساب کلاس ویزایی 190 استرالیا: این ویزا یک ویزای مهارتی میباشد.
7- ساب کلاس ویزایی 186 استرالیا: ویزای پیشنهاد شغلی کارفرما میباشد که به ویزای ساپورتر نیز معروف میباشد. بدیهی است که در این ساب کلاس ویزایی باید کار فرما پیشنهاد شغلی را به اداره مهاجرت ارائه نماید.

در نظر داشته باشیم که با هر کدام از ساب کلاسهای ویزایی گفته شده چنانچه متقاضیان کار پرستاری به استرالیا وارد شوند میبایستی مدارک خود را معادل سازی نمایند و به عنوان پرستار در استرالیا ریجستر (ثبت) شوند. تا بتوانند وارد بازار کار استرالیا شوند و بتوانند به عنوان پرستار در استرالیا مشغول به کار شوند. همچنین یکی دیگر از راه های ورود به استرالیا برای پرستاران ویزای تحصیلی استرالیا میباشد که پرستاران با ویزای تحصیلی استرالیا وارد استرالیا شوند و پس از معادل سازی مدارک پرستاری خود وارد بازار کار استرالیا شوند.

 

مهاجرت پرستاران به آمریکا

کشور آمریکا همواره با کمبود نیروی پرستار مواجه میباشد ولی به دلیل قوانین ایالتی جذب پرستاران خارجی و پرستارانی که خارج از سیستم تحصیلی آمریکا تحصیل کرده اند به سادگی امکان پذیر نمی باشد و تنها با برخی از انواع ویزاها میتوان برای مهاجرت پرستاران به آمریکا اقدام نمود. ویزای H1-B ویزایی میباشد که میتوان با آن برای مهاجرت پرستاران به آمریکا اقدام نمود. در نظر داشته باشید حتی در صورت دریافت این ویزا توسط پرستاران مدارک پرستاری متقاضیان در آمریکا میبایستی توسط سازمان CGFNS تایید گردد.
سازمان CGFNS در واقع یک سازمان غیرانتفاعی بی‌طرفانه در زمینه مهاجرت است که به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی تحصیل کرده خارجی کمک می‌کند تا با ارزیابی و اعتبارسنجی مدارک تحصیلی و حرفه‌ای خود در کشور آمریکا زندگی و کار کنند. به طور کلی میتوان گفت صدور گواهینامه توسط CGFNS International برای پرستاران باعث میشود درهای استخدام برای پرستاران و همچنین سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی باز شود زیرا به عنوان مرجع جهانی در ارزیابی و تأیید اعتبار حرفه ای شناخته شده است.
CGFNS یک مشارکت انحصاری با سازمانهای ذیربط پرستاری کانادا و خدمات ملی ارزیابی پرستاری NNAS برای ارزیابی و اعتبارسنجی مدارک پرستاران تحصیل‌کرده خارجی دارد. در نظر داشته باشید که مدارک زبان نیز مورد نیاز برای تایید مدارک پرستاران در سازمان CGFNS میباشد. و البته این سازمان برای تایید مدارک پرستاران آزمونهایی نیز برای متقاضیان برگزار میکند. برای مطالعه در مورد دریافت ویزای H1B آمریکا برای پرستاران میتوانید به مقالات موجود در همین سایت مراجعه بفرمایید و یا میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس بگیرید و از مشاوره های آنان استفاده نمایید.

مهاجرت پرستاران به آلمان

بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری پرستاری کشور آلمان را به عنوان مقصد انتخاب میکنند. برای مهاجرت پرستاران به آلمان نیز باید مدارک پرستاری متقاضیان در آلمان تایید شود. برای تایید مدارک پرستاری در آلمان، متقاضیان میبایستی مدرک زبان آلمانی خود را ارائه نمایند و پس از تایید مدارک خود در سازمان مربوطه میبایستی در دوره های کارورزی در آلمان که معمولا دوره های شش ماهه میباشد شرکت نمایند. تا بتوانند مدارک پرستاری خود را تایید نمایند. در مورد زبان آلمانی مدرک مورد نیاز B1 , و یا B2 میباشد. افرادی که مدرک زبان سطح پایین تر دارند معمولا پس از ورود به آلمان در کلاسهای زبان آلمانی شرکت میکنند و سطح زبان خود را بهبود میبخشند. در نظر داشته باشید که کلاسهای زبان آلمانی رایگان نمیباشد و با صرف هزینه برای متقاضیان کار پرستاری در آلمان به همراه میباشد.

دوره های بیمارستانی که به عنوان دوره های کارورزی برای پرستاران در آلمان برگزار میشود در بیمارستان های آلمان میباشد و معمولا با صرف هزینه برای پرستاران میباشد. هزینه این دوره ها برای مدت شش ماهه بین 3 تا 4 هزار یورو میباشد. (این مبلغ میتواند در بیمارستان های مختلف متغییر باشد.)

مهاجرت پرستاران به دانمارک

دانمارک یکی از کشورهایی میباشد که در چند سال اخیر با کمبود شدید نیروی پرستاری مواجه میباشد، به طوریکه باعث شده است ویزای خاصی به منظور ورود پرستاران به دانمارک در نظر گرفته شده است. طریقه معادل سازی مدارک پرستاری در دانمارک نیز مانند سایر کشورهای میباشد، البته امتحانات صلاحیت علمی و عملی در دانمارک برای پرستاران برگزار نمیگردد. بعد از تایید مدارک پرستاران توسط سازمان مربوطه در دانمارک میبایستی که پرستاران وارد دانمارک شوند. برای ورود پرستاران به دانمارک ویزای سه ساله در نظر گرفته شده است. پرستاران در مدت این سه سال ابتدا باید زبان دانمارکی را بیاموزند. یادگیری زبان دانمارکی در دانمارک رایگان میباشد و کلاسها توسط شهرداری هر شهری به صورت رایگان برگزار میگردد. بعد از موفقیت پرستاران در آزمون زبان دانمارکی، متقاضیان تایید مدارک پرستاری در دانمارک میبایستی در دوره های کارورزی که معمولا دوره شش ماهه میباشد شرکت نمایند، و پس از اتمام دوره های کارورزی، پرستاران به عنوان پرستار علمی ثبت شده و میتوانند وارد بازار کار شوند. در نظر داشته باشید که برگزاری دوره های کارورزی برای پرستاران در دانمارک به همراه حقوق میباشد و حداقل حقوق یک پرستار به کارورزان تعلق میگیرد.

مهاجرت پرستاران به نروژ

شرایط مهاجرت پرستارن به نروژ به مانند دانمارک میباشد با این تفاوت که برای ورود به نروژ میبایستی مدرک زبان نروژی به سفارت ارائه گردد. بعد از ورود به نروژ پرستاران متقاضی کار در نروژ در یک آزمون علمی شرکت میکنند و پس از قبولی در آزمون علمی در دوره های کارورزی شرکت میکنند و پس از گذراندن دوره های کارورزی وارد بازار کار نروژ میشوند.

 

  • بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

اگر بخواهیم در مورد بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران صحبت کنیم باید بگوییم که شرایط کشورها تا حد زیادی برای مهاجرت پرستاران متفاوت میباشد. بدین مفهوم که ممکن است شرایط یک متقاضی با کشوری همخوانی داشته باشد و برای کشور دیگری مناسب نباشد.

در تعیین کشوری مناسب برای مهاجرت پرستاران باید شرایط زیر در نظر گرفته شود:

1- شرایط سنی پرستاران متقاضی برای مهاجرت (برخی از کشورها برای پرستاران شرایط سنی در نظر میگیرند.)

2- شرایط تاهل پرستاران برای مهاجرت پرستاران مهم میباشد. زیرا در برخی از کشورها همراهان متقاضیان (همسر و فرزندان) به طور همزمان نمیتوانند وارد کشور مورد نظر شوند.

3- وضعیت تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل پرستاران

4- وضعیت سطح زبان انگلیسی متقاضیان و یا زبان کشور مورد نظر برای مهاجرت پرستاران مهم میباشد.

5- هزینه های کشور مقصد میتواند در تصمیم گیری پرستاران در مهاجرت به آن کشور موثر باشد.

6- شرایط شغلی پرستاران در کشور مورد نظر برای مهاجرت میتواند از عوامل موثر برای تصمیم گیری پرستاران در انتخاب کشور موردنظر برای مهاجرت باشد.

7- درآمد پرستاری میتواند در انتخاب کشور مورد نظر برای مهاجرت مهم باشد.

8- وجود و یا عدم سابقه کاری پرستاران میتواند در تصمیم گیری پرستاران در انتخاب کشور نیز تاثیر گذار باشد.

پرستاران متقاضی مهاجرت کاری میتوانند برای بررسی شرایط خود و دریافت مشاوره و انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت با مشاورین موسسه راد تماس بگیرند و از مشاوره های آنان بهره مند شوند. مشاورین این موسسه با بررسی تمامی شرایط شما و با توجه به شرایط کشورها میتوانند بهترین کشور برای مهاجرت را به شما پیشنهاد دهند و شرایط مهاجرت به آن کشور را برای شما بازگو نمایند.

 

  • مدارک مورد نیاز برای مهاجرت پرستاران

طبیعتا برای مهاجرت به هر کشوری متقاضیان نیازمند مدارکی میباشند. تعدادی از مدارکی که برای مهاجرت پرستاران در کشورهای مختلف موردنیاز میباشد در اکثر کشورها مشترک میباشد، و البته برخی کشورها برای مهاجرت مدارک خاص تر را از متقاضیان نیاز دارند. به طور کلی اگر بخواهیم مدارک مورد نیاز برای مهاجرت پرستاران را دسته بندی نماییم باید به صورت زیر بیان نماییم.

1- مدارک هویتی متقاضیان مهاجرت پرستاری: این مدارک در تمامی کشورها مشترک میباشد که شامل پاسپورت، شناسنامه، عکس و ... میباشد که طبیعتا برخی از این مدارک نیاز به ترجمه به زبان انگلیسی و یا زبان مورد استفاده در آن کشور را دارد .
2- مدارک تحصیلی شامل دانش نامه لیسانس و ریز نمرات، مدارک دبیرستان و پیش دانشگاهی و یا مدارک تحصیلی بالاتر میباشد. لازم به ذکر است که در برخی از کشورها ارائه مدرک لیسانس کافی میباشد و در برخی دیگر از کشورها میبایستی مدارک دبیرستان را نیز ارائه نماییم، و بدیهی است که مدارک نیازمند به ترجمه رسمی میباشند.
3- مدارک شغلی مانند وضعیت استخدامی، نامه وظایف شغلی و ...میباشد که بسته به کشور مد نظر برای مهاجرت این مدارک میتواند متفاوت باشد
4- مدرک زبان انگلیسی و یا مدرک زبان کشور مد نظر برای مهاجرت. در نظر داشته باشید که برای مهاجرت پرستاران به برخی از کشورها ارائه مدرک زبان در ابتدای کار الزامی میباشد ولی در برخی از کشورهای دیگر اجازه یادگیری زبان در کشور مطبوع به پرستاران داده میشود.
5- سایر مدارک مانند سابقه بیمه، مدرک پرستاری پروفشنال و ... پر واضح هست که شرایط کشورها در نیاز یا عدم نیاز این مدارک میتواند متفاوت باشد.

 

  • هزینه های مهاجرت برای پرستاران

به طور کلی می توان هزینه های لازم برای مهاجرت رشته های پرستاری را به چند دسته تقسیم کرد:

1- هزینه های مصرفی مانند: ترجمه مدارک پرستاری، کپی برابر اصل، هزینه های سفارت، پرداخت های آنلاین و ...
2- هزینه تمکن مالی که معمولا میبایست هزینه زندگی یک سال از فرد متقاضی به همراه خانواده محاسبه و در حساب بانکی سپرده شود و پرینت حساب به سفارتخانه ها ارائه شود.
3- هزینه واقعی لازم برای زندگی در کشور مقصد تا زمانی که فرد متقاضی یا همراهان هنوز مشغول به کار نشده اند که باید از پیش پیشبینی شده و همرااه فرد متقاضی باشد.(البته لزومی به ارائه آن به مرجع خاصی وجود ندارد)

 

  • شرایط ورود خانواده پرستاران ( همسر و فرزندان) در هنگام مهاجرت پرستاران

شرایط ورود خانواده فرد متقاضی در کشور های مختلف پروسه های متفاوتی دارد اما به طور کلی با توجه به انکه در بسیار از این موارد مهاجرت و نوع ویزا از نوع کاری و بلند مدت است امکان ورود همراهان که شامل همسر قانونی و فرزندان زیر 18 سال میشود به صورت همزمان وجود دارد. برای اخذ ویزای همراهان میبایست مدارک هویتی ایشان به امضمام مدارک اثبات کننده رابطه خانوادگی با فرد متقاضی و همچنین تمکن مالی لازم برای ساپورت هزینه های زندگی افراد خانواده، به سفارتخانه ها ارائه شود که در اکثر موارد ویزاهای افراد همراه همزمان با فرد متقاضی صادر و ارائه میگردد.

 

در صورت نیاز به اطلاعات در مورد مهاجرت پرستاران به کشورهای مختلف و همچنین بهترین کشورها برای مهاجرت پزشکان و دریاقت مشاوره در مورد مهاجرت پزشکان و پرستاران میتوانید با مشاوران ما در موسسه بین المللی راد تماس بگیرید.

نظرات کاربران
امیدی : سلام
9 0
مطلب بسیار مفصل بود. اما الان کدوم بهتره برای پرستارا؟
karsan : مطللوب
2 0
مطلب بسیار دقیق و مفصلی بود. با تشکر
bahar : پیشنهاد
8 0
کاشکی راجع به مهاجرت پرستارا به کشورهایی مثل عمان و امارات هم همینجا توضیح داده بودین
صبحی : بسیار خوب
3 0
ممنون از مطالب
سحر : سلام
1 0
مطلب خوبی بود طبیعتا با توجه به شرایط افراد بهترین کشور برای مهاجرت یه پرستار میتونه متفاوت باشه ولی به نظرمن جایی بهتره که بازار کار خوبی داشته باشه
بهار : ممنون
1 0
مرسی
کریمی : ask
2 0
برای کار توی کشورهای اروپایی چیکار باید بکنیم؟
ننننن : مممم
3 0
اطلاعلات خوب و دقیقه ممنون از مطالب
امینی : نتیجه
1 0
ممنون از مشاوره خوبتون فک میکنم در حال حاضر بهترین گزینه برای مهاجرت پرستاران دانمارک باشه
Asal : merci
1 0
چرا راجع به مهاجرت پرستارا به عمان ننوشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوال : سوال
1 0
یه وقت مشاوره بهم میدین
مدیریت : پاسخ
2 0
برای دریافت مشاوره مهاجرت با تلفن های ما تماس بگیرید.
الو : سلام
2 0
خوب بود مرسی
سارا : نظر
1 0
الان مهاجرت پرستارا به آلمان و دانمارک خیلی خوبه
نام : نظر
0 0
مهاجرت پرستارا به استرالیا خوبه
مریم : سوال
0 1
برای مهاجرت پرستارا به دانمارک نیازی به مدرک آیلتس یا تافل نداریم؟
Lo : سلام
3 0
مهاجرت پرستارا به انگلیس چطوریه؟
eli : eli
4 1
سلام کار پرستار توی دانمارک چطوریه؟
علی : یی
4 0
ویزای کاری پرستارا برای کشور دانمارک خیلی خوب هست و مدرک زبان هم نمیخواد
سال : دانمارک
3 0
دانمارک خوبه. اما الان یکم طولانی شده
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :