تحصیل دندانپزشکی در امارات

6 / 10
از 3 کاربر

تحصیل دندانپزشکی در امارات

امارات متحده عربی کشوری در خاورمیانه در شبه جزیره ی عربستان می باشد و بزرگترین شهر این کشور بعد از ابوظبی دبی می باشد. جالب است بدانید که فقط 19 درصد اهالی این کشور اصلیت اماراتی دارند و این کشور پنجمین کشور مهاجر پذیر دنیاست.

تحصیل دندانپزشکی در امارات

دبی به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری متععد، تجارت پر رونق، داشتن دانشگاه ها و مراکز تحصیلی معتبر و متععد، هر ساله تعداد زیادی از توریست ها را از سراسر دنیا به خود جذب می کنند و در واقع باید به این نکته اشاره کرد که نزدیک به 80 درصد از جمعیت دبی را خارجی ها تشکیل می دهند.

دبی یکی از موفق ترین شهر های امارات متحده  عربی است که در زمینه ی آموزش و پرورش پیشرفت روز افزونی داشته است و تعداد دانشگاه های بین المللی در این کشور بسیار است، زبان اصلی مردم در این شهر عربی است اما برای انجام امور تجاری و همچنین تحصیل از زبان انگلیسی استفاده می شود و دانشجویانی که در این شهر قصد ادامه تحصیل دارند باید مدرک زبان انگلیسی خود را ارائه دهند و در صورتی که متقاضیان مدرک زبان نداشته باشند می توانند در کالج های زبان شرکت کنند و بعد از دریافت مدرک لازم وارد دانشگاه شوند.

بسیاری از افراد مشتاق تحصیل در امارات هستند چرا که دانشگاه های این کشور پلی برای ادامه ی تحصیل در کشورهای آمریکا، انگلیس و کانادا است.

از آنجا که بسیاری از افراد در سراسر جهان مشتاق به تحصیل در رشته ی دندانپزشکی هستند در این مطلب قصد داریم به توضیح شرایط تحصیل دندانپزشکی در دبی، مزایای تحصیل در دبی و معرفی تعدادی از دانشگاه های معتبر دبی در رشته ی دندانپزشکی بپردازیم.

مزایای تحصیل در دبی

مداراک دانشگاه های دبی از اعتبار بالایی در سطح بین المللی برخوردارند

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در رشته های مختلف تحصیلی

امکان انتقالی گرفتن به دانشگاه های کانادا، انگلیس و آمریکا بعد از 3 سال تحصیل در دبی

امکان کار به صورت به صورت نیمه وقت در دانشگاه های این کشور وجود دارد

شرایط تحصیل دندانپزشکی در دبی

شرایط تحصیل دندانپزشکی در امارت تفاوت چندانی با رشته یپزشکی نداروهمانطور که کم قبلی عنوان شد تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در بین بسیاری از افراد بسیار پرطرفدار است و در قدم اول متقاضیان باید در رشته های علوم پایه از قبیل زییست شناسی برای اخذ پذیرش تحصیلی اقدام نمایند تا بعد از دریافت مدرک لیسانس بتوانند به ادامه ی تحصیل در رشته ی دندانپزشکی بپردازند.

همچنین برای تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در دبی، همانند سایر کشورها ارائه مدرک 12 ساله ی تحصیلی به همراه مدرک زبان آیلتس حداقل 5.5 از الزامات است. در صورتی که دانشجویان مدرک و نمره ی لازم آیلتس را نداشته باشند می توانند در کالج های مربوط به یادگیری زبان لانگلیسی شرکت کرده و پس از دریافت مدرک برای ورود به دانشگاه اقدام کنند.

مدت زمان و هزینه ی تحصیل دندانپزشکی در دبی

مدت زمان تحصیل دندانپزشکی یک دوره ی 6 ساله است و هزینه ی تحصیل در این رشته در قیاس با بسیاری از کشورهای دیگر رقم بالایی است و هزینه ی تحصیل در این رشته سالیانه چیزی در حدود 40 هزار دلار است.

معرفی تعدادی از دانشگاه های معتبر در زمینه ی پزشکی و دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی دبی

دانشگاه عجمان

دانشگاه امارات متحده عربی

شما میتوانید با مراجعه به قسمت تحصیل پزشکی در امارات  از اطلاعات کاملتری در زمینه ی تحصیل پزشکی در خارج از کشور برخوردار شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص راه های مهاجرتی به دبی، اخذ ویزای تحصیلی ، تحصیل دندانپزشکی در دبی و آشنایی هر چه بیشتر با دانشگاه های کشورهای عربی می توانید با شماره های موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

نظرات کاربران
ارزوها : تحصیل در امارات
10 0
با سلام من میخواستم امسال دانشگاه پزشکی امارات برم ولی پارسال در ایران فارغ التحصیل شدم و معدل کتبی نهاییم خیلی خراب شده به دلایلی… آیا راهی هست ک معدلم رو افزایش بدم؟(من الان ساکن امارتم و مقیمم) پاسخ
مهدی طیار : بنده دیپلم انسانی هستم و دکترای زبان و ا ...
4 0
نظر شما چیست ؟
المیرا : سلام من دیپلم تجربی با معدل بالا دارم و ...
1 1
نظر شما چیست ؟
مدیریت : پاسخ
0 1
سلام لطف کنید با شماره های موسسه تماس بگیرید. 02144124814 09210901201
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :