تحصیل دندانپزشکی در لهستان

10 / 10
از 1 کاربر

تحصیل دندانپزشکی در لهستان

کشور جمهور ی لهستان کشوری واقع در اروپای مرکزی می باشد که در حال حاضر 16 استان دارد. لهستان با کشورهای آلمان، چک، اسلواکی، روسیه، اوکراین و بلاروس مرز زمینی و با دانمارک و سوئد مرز دریایی دارد.

این کشور دارای زمستان های نسبتا سرد و تابستان های گرم است و ازنظر سیاسی یک کشور مستقل و دموکراتیک می باشد که همه ی نهادها در آن تحت حکومت قانون عمل می کنند. لهستان در ده سال گذشته از نظر اقتصادی به طور مداوم رشد داشته و هرگز به ارزش منفی نرسیده است.

از نظر تحصیلی لهستان به دلیل کیفیت بالای سیستم آموزش و همچنین اعتبار مدارک تحصیلی در سراسر جهان هر ساله تعداد زیادی از متقاضیان به تحصیل را جذب میکند. و هزینه های زندگی و تحصیلی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر می باشد. مانند سایر کشورها از راه های ورورد به این کشور می توان به اخذ ویزای کاری، اخذ ویزای سرمایه گذاری، اخذ ویزای ازدواج و در نهایت اخذ ویزای تحصیلی اشاره کرد که در متن زیر به توضیح مزایا و شرایط تحصیل دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

تحصیل دندانپزشکی در لهستان

مزایای تحصیل دندانپزشکی در لهستان

خوابگا های دانشجویی مدرن با اجاره ی مناسب

امکان تحصیل به زبان انگلیسی

امکان اخذ پذیرش تحصیلی بدون نیاز به مدرک زبان

امکان کار ضمن تحصیل 20 ساعت کار در هفته و 3 ماه کار تمام وقت در طول تعطیلات مجاز است

امکان تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری و اخذ اقامت لهستان

شرایط تحصیل دندانپزشکی در لهستان

رشته ی دندانپزشکی یکی از رشته های پر طرفدار برای افراد در سراسر دنیا است و در بین کشور های اروپایی کشور لهستان به دلیل کیفیت بالای سیستم آموزشی و همچنین اعتبار بین المللی گزینه انتخابی مناسبی می باشد.

برای تحصیل در رشته ی دندانپزشکی ابتدا شخص باید دوره ی Foundation را بگذارند که به منظور آماده سازی وی برای شرکت در آزمون می باشد در واقع یک دوره ی یک ساله است که شخص بعد از آن در آزمون ورودی شرکت کرده و در صورت قبولی در این آزمون می تواند وارد دانشکده ی دندانپزشکی شود. همچنین ذکر این نکته ضروری ست که حداکثر سن برای تحصیل در رشته ی دندانپزشکی 30 سال می باشد.

مدت و هزینه ی تحصیل دندانپزشکی در لهستان

مدت زمان تحصیل در رشته ی دندانپزشکی در کشور لهستان 5 سال است.

هزینه ی تحصیل در رشته ی دندانپزشکی به زبان انگلیسی به طور میانگین سالیانه 10هزار یورو و هزینه ی تحصیل دندانپزشکی به زبان لهستانی سالیانه حدود 8 هزار یورو می باشد.

دانشگاه های مورد تایید لهستان

تعداد دانشگاه های کشور لهستان که مورد تایید  وزارت علوم هستند 11 دانشگاه و تعداد دانشگاه های مورد تایید وزارت  بهداشت 6 دانشگاه می باشد که دانشگاه های زیر رشته ی پزشکی و دنداندانپزشکی را ارائه می دهند.

دانشگاه ورشو Medical University of Warsaw

دانشگاه لودز Medical University of Lodz

دانشگاه گدانسک Medical University of Gdansk

دانشگاه تورون Torun University

لازم به ذکر است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت تحصیل پزشکی در لهستان از اطلاعات بیشتری در زمینه ی تحصیل پزشکی در خارج از کشور برخوردار شوید.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل رشته دندانپزشکی در لهستان از طریق شماره تلفن های موسسه از مشاوره تلفنی و تخصصی مشاورین موسسه بین المللی راد بهره مند شوید.

نظرات کاربران
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :