کار پیراپزشکان در کانادا

9 / 10
از 10 کاربر

کار پیراپزشکان در کانادا

کار پیراپزشکان در کانادا و نحوه دریافت ویزای کار پیراپزشکان در کانادا،شرایط معادل سازی مدارک پیراپزشکان برای کار پیراپزشکان در کانادا و همچنین شرایط اخذ ویزای کار پیراپزشکان در کانادا از جمله مواردی هستند که در این مقاله به انها اشاره شده است. در ادامه مقاله با عنوان کار پیراپزشکان در کانادا همراه ما باشید.

از دلایل بسیار مهمی که باعث می شوند تعداد زیادی از افراد رویای مهاجرت به کانادا را درسر داشته باشند و کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنند،می توان به دلایل بسیاری اشاره کرد اما از مهمترین ها آنها این است که استانداردهای زندگی در این کشور بسیار بالاست، سیستم آموزشی این کشور با بهترین سیستم های آموزشی در دنیا رقابت می کند، دارای بهترین سیستم های درمانی و بهداشت در دنیاست و از نظر اقتصادی و صنعت یکی از هفت کشور صنعتی دنیا می باشد.

کار پیراپزشکان در کانادا

کانادا از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از غرب و شرق به اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام و از جنوب و شمال غرب با ایالت متحده ی آمریکا همسایه است.

استانداردهای علمی بالا و کیفیت بالای سیستم آموزشی  در کانادا، کمتر بودن هزینه زندگی و هزینه ی تحصیل دانشجویان بین المللی نسبت به سایر کشورها مانند ایالات متحده و انگلستان باعث شده تا بسیاری از افراد در سراسر دنیا، کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند.

کانادا از جوامعی با فرهنگ های مختف تشکیل شده است و همه ساله هزاران مهاجر از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می کنند، به همین علیت می توان گفت کانادا یکی از بهترین کشورهای مهاجر پذیر است.

برای ورود و مهاجرت به کانادا راه های متعددی وجود دارد از جمله: مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت تحصیلی وجود دارد اما از آنجا که این کشور در سالهای اخیر با کمبود نیروی کار در گروه پیراپزشکی مواجه است در این نوشتار قصد داریم به توضیح مهاجرت گروه پیراپزشکان به کانادا بپردازیم.(کارپیراپزشکان در کانادا)

از آنجایی که کار پیراپزشکان (کار پیراپزشکان در کانادا) مستقیما با جان بیماران در ارتباط است مهم ترین مساله ای که باید عنوان شود بحث معادلسازی مدارک می باشد و هر کشوری برای جذب گروه پیراپزشکانی که در کشوری خارجی تحصیل کرده اند، پروسه ی مخصوص به خود را در نظر گرفته است که این پروسه در کشورهای مختلف معمولا شامل آزمون های تئوری و عملی و همچنین یک دوره ی بیمارستانی یا اصطلاحا دوره ی کارورزی و گاها گذراندن چند واحد تحصیلی در دانشگاه ها می باشد.(کارپیراپزشکان در کانادا)

بنابراین دانستن زبان اصلی کشور مقصد یعنی داشتن مدرک آیلتس6.5 و همچنین به تایید رساندن مدارک تحصیلی و کاری متقاضی از الزامات درخواست ویزای کاری برای گروه پیراپزشکی می باشد.

شرایط معادل سازی مدارک پیراپزشکان در کانادا

ویزای کاری کانادا (کار پیراپزشکان در کانادا) برای متقاضیان به کار، به صورت ویزای Skill worker می باشد که در این نوع ویزا متقاضی باید مجموع امتیازات لازم را کسب کند تا صاحب این ویزا شود که در حال حاضر شرایط اخذ این ویزا بسیار رقابتی است و مدت زمان بسیار زیادی تا گرفتن نتیجه ی لازم و دریافت ویزا لازم است.

پس از دریافت ویزا متقاضیان بایستی برای معادسازی مدارک خود اقدام کنند که پروسه ی معادلسازی شامل آزمون RN، دوره ی کارورزیو گذراندن تعدادی واحد دانشگاهی می باشد تا در نهایت شخص پس از گذراندن این این مراحل بتواند مشغول به کار شود.(کار پیراپزشکان در کانادا)

شرایط اخذ ویزای کاری کانادا

همانطور که اشاره شد ویزای کاری کانادا یا SKILL WORKER از این جهت که به راحتی امکان کار در کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا را فراهم می نماید، بسیار مورد استقبال می باشد از این رو در ابتدا متقاضیان باید امتیازات لازم را در فاکتورهایی همچون تحصیلات و مدارک علمی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کاری، شرایط سنی و ... کسب کنند و در نهایت بعد از طی شدت مدت زمان لازم که این روزها زمان بر است در صورت اخذ ویزا می تواندد به این کشور ورود کنند و مراحل معادلسازی خود را که در بالا عنوان شد طی کنند.(کار پیراپزشکان در کانادا)

بعد از این مرحله مدارک فرد اعم از ساپورت مالی ، مدارک همراهان، شرایط محل اسکان متقاضی و ... باید مورد بررسی و آماده سازی قرار گرفته و به سفارت ارائه شود و در نهایت پس از یک مدت زمانی مشخص ویزای شخص  و همراهان یعنی همسر و فرزند زیر 18 سال صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت های تحصیل پزشکی در کانادا ، تحصیل دندانپزشکی در کانادا ، کار پزشکان در کانادا ، کار دندانپزشکان در کانادا ، کار پیراپزشکان در کانادا و همچنین اخذ اطلاعات بیشتر درباره ی آزمون mcat کانادا  از اطلاعات جامع تر و کامل تری در زمینه ی مهاجرت پزشکان به خارج از کشور برخوردار شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی مهاجرت گروه پیراپزشکی به کانادا، کار پیراپزشکان در کانادا و نحوه ی معادل سازی مدارک و اخذ ویزای کار پیراپزشکان در کانادا می توانید با شماره های موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان تلفنی با مشاورین متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

نظرات کاربران
حامد نژادنیک : جهت همکاری
0 0
من کارشناس اتاق عمل هستم. جهت مهاجرت مشاوره میخوام. لطفا راه های ارتباطی رو بگین.
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام لطفا روی تلگرام زیر پیام بگذارید. 09210901201
یلدا : سلام وقت بخیر در مورد رشته فیزیوتراپی ،ا ...
0 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :