تحصیل دندانپزشکی در نیوزیلند

10 / 10
از 1 کاربر

تحصیل دندانپزشکی در نیوزیلند

نزدیکترین همسایه ی نیوزیلند استرالیاست و از شمال با جزایر تونگا، نیوکالدونیا و فیجی همسایه است. جمعیت نیوزیلند در حدود چهار و نیم میلیون نفر است و حدود 74 درصد ازاین جمعیت را اروپایی ها تشکیل می دهند.

تحصیل دندانپزشکی در نیوزیلند

نیوزیلند از نظر شرایط آب و هوایی دارای دارای تابستان های گرم و آفتابی و در زمستان ها کمترین میزان دما حدود 4 در جه است و مردمان این کشور اشخاصی بسیار خون گرم هستند.

نیوزلند مکانی بسیار امن برای سفر است و با توجه به پایین بودن نرخ جرم یکی از امن ترین کشورها می باشد  در حقیقت دانمارک و نیوزیلند طبق گزارشات سازمان بین الملل، کشورهایی با کمترین میزان آمار فساد اقتصادی و اداری هستند.

نیوزیلند جزء کشورهایی ست که استاندار زندگی بالایی دارد و در تحقیقات و بررسی هایی که اخیرا انجام شده جز ده کشور برتر جهان قرار دارد.

اقتصاد کشور نیوزیلند، اقتصاد پر رونقی است و این کشور جزء کشورهای توسعه یافته و متول است که میزان فساد اقتصادی بسیار پایین بوده و مردم این کشور دارای سطح بالای رضایت از زندگی هستند.

از راه های ورود به این کشور می توان به اخذ ویزای کاری، اخذ ویزای سرمایه گذاری، اخذ ویزای ازدواج و اخذ ویزای تحصیلی اشاره کرد و از آنجا که بسیاری از افراد در سنین مختلف و در سراسر دنیا مشتاق به تحصیل در رشته ی دندانپزشکی هستند در این مطلب قصد داریم به توضیح شرایط تحصیل دندانپزشکی در نیوزیلند بپردازیم.

مزایای تحصیل در نیوزیلند

امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور

میزان هزینه ی تحصیل در نیوزیلند از کشورهایی مانند استرالیا کمتر است

دانشگاه های برتر این کشور در بین 300 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند

امکان انجام کار نیمه وقت در حین تحصیل

شخص پس از اتمام تحصیلات می تواند مشغول به کار شود و پس از پرداخت مالیات برای اقامت و تابعیت نیوزیلند اقدام کند.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در نیوزیلند

متقاضیان تحصیل در رشته ی دندانپزشکی باید بالای 18 سال سن داشته باشند و در ابتدا مدارک 12 ساله یعنی دیپلم و پیش دانشگاهی خود را ارائه دهند.

از آنجا که زبان تحصیل در دانشگاه های این کشور انگلیسی است شخص بسته به دانشگاه انتخابی اید مدرک زبان آیلتس 6 تا 7 را ارائه دهد.

و از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت این است که برای مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند شخص نباید دارای گپ تحصیلی بیشتر از 3 سال باشد چرا این مساله در پروسه ی پذیرش و ویزا می تواند باعث ایجاد مشکل شود.

دانشکده های دندانپزشکی در نیوزیلند شامل سه بخش:

کالج ترمیم و بازسازی دندان

کالج علوم دهان و دندان

کالج شناخت دندان و جراحی های دندان

مدت زمان و هزینه ی تحصیل دندانپزشکی در نیوزیلند

مدت زمان تحصیل دندانپزشکی در نیوزیلند یک دوره ی حدودا 5 ساله است و هزینه ی تحصیل بنا به دانشگاه و دوره ی انتخابی از 30 تا 75 هزار دلار نیوزیلند متغیر است.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت نیوزیلند

دانشگاه اوتاگو

دانشگاه اوکلند

دانشگاه کانتربری

دانشگاه ماسی

لازم به ذکر است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت تحصیل پزشکی در نیوزیلند از اطلاعات بیشتری در زمینه ی تحصیل پزشکی در خارج از کشور برخوردار شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت تحصیلی، تحصیل دندانپزشکی در نیوزیلند و آشنایی هر چه بیشتر با شرایط تحصیل در نیوزیلند می توانید با شماره های موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

نظرات کاربران
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :