کار پیراپزشکان در دانمارک

8 / 10
از 12 کاربر

کار پیراپزشکان در دانمارک

کار پیراپزشکان در دانمارک و شرایط اخذ ویزای کار پیراپزشکان در دانمارک و شرایط معادل سازی مدارک کار پیراپزشکان در دانمارک و توضیحاتی کلی در زمینه کار پیراپزشکان در دانمارک از مواردی هستند که در این مقاله ذکر شده اند. در ادامه مقاله با عنوان کار پیراپزشکان در دانمارک همراه ما باشید.

دانمارک کشوری واقع شده در شمال اروپاست و کوچکترین کشور اسکاندیناوی می باشد. این کشور جمعیتی در حدود 5 میلیون نفر دارد و حدود 20 درصد از این جمعیت در پایتخت این کشور کپنهاگ ساکن هستند.

کار پیراپزشکان در دانمارک

کار پیراپزشکان در دانمارک

کشور دانمارک عضو شینگن است و دارندگان میزای شینگن این امکان را دارند تا به 26 کشور عضو شینگن آزادنه سفر کنند.

دانمارک یکی از مرفه ترین کشورهای اروپایی می باشد و از نظر کیفیت زندگی و همچنین سیستم اقتصادی و آموزشی در سطح بسیار بالایی قرار دارد به طوری که بر اساس تحقیقات انجام شده در سالهای اخیر لقب شادترین مردم دنیا به دانمارکی ها اختصاص یافته است.

به دلایل ذکر شده و همچنین وجود رفاه اجتماعی بالا در این کشور بسیاری از افراد تمایل دارند که به این کشور مهاجرت کنند بنابراین از راه های ورود به این کشور می توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق ازدواج اشاره کرد و از آنجا که این کشور در سالهای اخیر با کمبود نیروی کار در گروه یپراپزشکی مواجه است در این نوشتار قصد داریم به توضیح مهاجرت گروه پیراپزشکان در دانمارک و کار پیراپزشکان در دانمارک بپردازیم.

از آنجایی که کار پیراپزشکان ( کار پیراپزشکان در دانمارک)  مستقیما با جان بیماران در ارتباط است مهم ترین مساله ای که باید عنوان شود بحث معادلسازی مدارک می باشد و هر کشوری برای جذب گروه پیراپزشکانی که در کشوری خارجی تحصیل کرده اند، پروسه ی مخصوص به خود را در نظر گرفته است که پروسه در کشورهای مختلف معمولا شامل آزمون های تئوری و عملی و همچنین یک دوره ی بیمارستانی یا اصطلاحا دوره ی کارورزی می باشد.

بنابراین دانستن زبان اصلی کشور مقصد یعنی زبان دانمارکی یا DANISH و همچنین به تایید رساندن مدارک تحصیلی و کاری متقاضی از الزامات درخواست ویزای کاری برای گروه پیراپزشکی می باشد.( کار پیراپزشکان در دانمارک) 

شرایط معادل سازی مدارک کار پیراپزشکان در دانمارک

برای معادلسازی مدارک در مرحله ی اول بایستی مدارک لازم برای سازمان نظام پزشکی دانمارک ارسال شود و بررسی و گرفتن تاییدیه از این سازمان حدوا چند ماه زمان میبرد.

همانطور که در بالا عنوان شد از آنجا که کار پیراپزشکان ( کار پیراپزشکان در دانمارک)  مرتبط با جان و سلامت انسان ها می باشد بعد از تایید شدن مدارک شخص باید به یادگیری زبان اصلی کشور دانمارک بپردازد بنابراین شخص در این مرحله با در دست داشتن پذیرش مثبت و ویزای در نظر گرفته شده می تواند وارد کشور دانمارک شود و دوره های زبان دانمارکی را به اتمام برساند که این موضوع شامل هزینه ای نه چندان چشمگیری در حدود 3000 کرون برای هر ترم یا ماژول است. پس از اتمام این دوره متقاضی باید در آزمون زبان این کشور شرکت کرده و مدرک مورد نیاز را دریافت کند.( کار پیراپزشکان در دانمارک) 

پس از اخذ مدرک زبان به جز اشخاصی که در رشته ی مامایی تحصیل کرده اند، دیگر رشته ها آزمونی نخواهند داشت اما اشخاصی که در رشته ی مامایی تحصیل کرده اند بایستی در این مرحله در آزمون معادلسازی کشور دانمارک شرکت کنند که این آزمون شامل دو بخش تئوری و عملی است و دو بار در سال برگزار می شود.

در مرحله ی آخر نیز متقاضیان موظف به گذراندن یک دوره ی کارورزی هستند که در این دوره نیز دولت دانمارک حقوقی را برای گذاراندن این دوره به متقاضیان پرداخت می کند.

شرایط اخذ ویزای کاری دانمارک

پس از ارسال مدارک لازم به سازمان نظام پزشکی دانمارک بعد از یک پروسه ی 10 ماهه نامه ی آتوریزیش شخص متقاضی گرفته خواهد شد که بعد از این مرحله مدارک فرد اعم از ساپورت مالی ، مدارک همراهان، شرایط محل اسکان متقاضی و ... باید مورد بررسی و آماده سازی قرار گرفته و به سفارت ارائه شود و در نهایت پس از یک مدت زمانی 20 تا 40 روزه ویزای شخص صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نوع ویزا به جز رشته های پرستاری، برای باقی رشته های پیراپزشکی با ریسک همراه است.( کار پیراپزشکان در دانمارک) 

جالب توجه است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت های تحصیل پزشکی در دانمارک ، تحصیل دندانپزشکی در دانمارک ، کار پزشکان در دانمارک  ، کار پیراپزشکان در دانمارک و همچنین نحوه ی معادل سازی مدارک پزشکی در دانمارک از اطلاعات جامع و کامل تری در زمینه ی مهاجرت کاری پزشکان به خارج از کشور برخوردار شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی مهاجرت گروه پیراپزشکی به دانمارک، کار پیراپزشکان در دانمارک و  نحوه ی معادل سازی مدارک و اخذ ویزای کار پیراپزشکان در دانمارک می توانید با شماره های موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان تلفنی با مشاورین متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

نظرات کاربران
اکبر حیدری : سلام مدرک اپتومتری با بیست سال سابقه کا ...
0 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام کشور های انگلیسی زبان که به صورت مستیم ویزای کاری برای رشته ی شما ندارند اما برای بعضی از کشور های اروپایی تا حدودی شانس وجود دارد دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های موسسه تماس بگیرید.
علی : کدوم کشور های مدرک های پیراپزشکی مثل اتا ...
1 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت : پاسخ
0 0
برای روه پیراپزشکی 3 گزینه ی آلمان سوئد و دانمارک وجود دارد که بسته به شرایط شخص گزینه ی پیشنهادی متفاوت میشه برای ذریافت اطلاعات و بررسی شرایط با موسسه تماس بگیرید.
شیما : اناق عمل
1 0
جذب رشته کارشناس اتاق عمل برای مهاجرت به دانمارک چطوریه
دینا : ادامه تحصیل در رشته زنان
0 0
من رشته مامایی خوندم ولی می‌خوام برای ادامه تحصیل به یک کشور اروپایی برم البته در رشته زنان و زایمان می‌خوام ادامه بدم چه کاری باید انجام بدم
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام وقت بخیر ، لطف بفرمایید با شماره های موسسه تماس بگیرید. 021-44124814 021-44124815
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :