کار پیراپزشکان در استرالیا

9 / 10
از 7 کاربر

کار پیراپزشکان در استرالیا

کار پیراپزشکان در استرالیا و نحوه دریافت ویزای کار پیراپزشکان در استرالیا،شرایط معادل سازی مدارک کار پیراپزشکان در استرالیا و همچنین چگونگی اخذ ویزای کار پیراپزشکان در استرالیا از جمله مواردی هستند که در این مقاله به آنها پرداختیم و توضیحاتی را در اختیار شما قرار دادیم. در ادامه مقاله با عنوان کار پیراپزشکان در استرالیا همراه ما باشید

استرالیا در سطح جهان به عنوان یکی از متنوع ترین ملت ها و مهاجر پذیر شناخته می شود و تقریبا یک چهارم افرادی که در استرالیا زندگی می کنند در کشورهای دیگر متولد شده اند. در واقع می توان گفت تنوع و روابط دوستانه استرالیا با ثبات اقتصادی این کشور همسان است و تا  امروز در حدود بیست سال است که رشد اقتصادی این کشور ادامه داشته است.

کار پیراپزشکان در استرالیا

کار پیراپزشکان در استرالیا

استرالیا بزرگترین جزیره در جهان و ششمین کشور بزرگ جهان در سطح زمین است. بزرگترین شهرهای استرالیا سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرت و آدلاید هستند.

استرالیا همه ساله پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان خارجی است، سیستم آموزشی با کیفیت بالا و اعتبار جهانی مدارک تحصیلی استرالیا از دلایلی است که باعث می شود افراد زیادی متقاضی تحصیل در این کشور باشند. همچنین 7 دانشگاه استرالیایی در بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار دهند و دانشمندان، مدرسان و هنرمندان بسیاری در دانشگاه های این کشور تحصیل کرده اند.

از نکات مورد توجه دیگر این موضوع است که دانشگاه های استرالیا در زمینه های تحقیقاتی همچون هنر و علوم انسانی، آموزش و پرورش و علوم پیشرفته بسیار قوی هستند و در واقع استرالیا یکی از اعضای بزرگ تحقیقاتی جهان است به همین دلیل یک انتخاب عالی برای دانشجویان بین الملی می باشد.

برای ورود و مهاجرت به استرالیا راه های متعددی وجود دارد از جمله: مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت تحصیلی اما از آنجا که این کشور در سالهای اخیر با کمبود نیروی کار در گروه پیراپزشکی مواجه است در این نوشتار قصد داریم به توضیح مهاجرت گروه پیراپزشکان به استرالیا بپردازیم.(کار پیراپزشکان در استرالیا)

از آنجایی که کار پیراپزشکان مستقیما با جان بیماران در ارتباط است مهم ترین مساله ای که باید عنوان شود بحث معادلسازی مدارک می باشد و هر کشوری برای جذب گروه پیراپزشکانی که در کشوری خارجی تحصیل کرده اند، پروسه ی مخصوص به خود را در نظر گرفته است که این پروسه در کشورهای مختلف معمولا شامل آزمون های تئوری و عملی و همچنین یک دوره ی بیمارستانی یا اصطلاحا دوره ی کارورزی و گاها گذراندن چند واحد تحصیلی در دانشگاه ها می باشد.(کار پیراپزشکان در استرالیا)

بنابراین دانستن زبان اصلی کشور مقصد یعنی داشتن مدرک آیلتس7 برای استرالیا و همچنین به تایید رساندن مدارک تحصیلی و کاری متقاضی از الزامات درخواست ویزای کاری برای گروه پیراپزشکی می باشد.(کار پیراپزشکان در استرالیا)

شرایط معادل سازی مدارک کار پیراپزشکان در استرالیا

ویزای کاری استرالیا (کار پیراپزشکان در استرالیا)  در حال حاضر برای متقاضیان به کار، به صورت ویزای Skill worker می باشد که در این نوع ویزا متقاضی باید مجموع امتیازات لازم را کسب کند تا صاحب این ویزا شود که در حال حاضر شرایط اخذ این ویزا بسیار رقابتی است و مدت زمان بسیار زیادی تا گرفتن نتیجه ی لازم و دریافت ویزا لازم است.

پس از بررسی شدن مدارک شخص و دریافت ویزا متقاضیان بایستی برای معادسازی مدارک خود اقدام کنند که پروسه ی معادلسازی شامل آزمون RN، دوره ی کارورزی و گذراندن تعدادی واحد دانشگاهی می باشد تا در نهایت شخص پس از گذراندن این مراحل بتواند مشغول به کار شود.(کار پیراپزشکان در استرالیا)

شرایط اخذ ویزای کاری استرالیا

همانطور که کمی قبل اشاره شد ویزای کاری کانادا یا SKILL WORKER از این جهت که به راحتی امکان کار در کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا را فراهم می نماید، بسیار مورد استقبال می باشد از این رو در ابتدا متقاضیان باید امتیازات لازم را در فاکتورهایی همچون تحصیلات و مدارک علمی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کاری، شرایط سنی و ... کسب کنند و در نهایت بعد از طی شدت مدت زمان لازم که این روزها زمان بر است در صورت اخذ ویزا می تواندد به این کشور ورود کنند و مراحل معادلسازی خود را که در بالا عنوان شد طی کنند.

بعد از این مرحله مدارک فرد اعم از ساپورت مالی ، مدارک همراهان، شرایط محل اسکان متقاضی و ... باید مورد بررسی و آماده سازی قرار گرفته و به سفارت ارائه شود و در نهایت پس از یک مدت زمانی مشخص ویزای شخص  و همراهان یعنی همسر و فرزند زیر 18 سال صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت های تحصیل پزشکی در استرالیا ، تحصیل دندانپزشکی در استرالیا ، کار پزشکان در استرالیا ، کار پیراپزشکان در استرالیا از اطلاعات جامع و کامل تری در زمینه ی مهاجرت پزشکان به خارج از کشور برخوردار شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی مهاجرت گروه پیراپزشکی به استرالیا، کار پیراپزشکان در استرالیا و نحوه ی معادل سازی مدارک و اخذ ویزای کار پیراپزشکان در استرالیا می توانید با شماره های موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان تلفنی با مشاورین متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

نظرات کاربران
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :