021-44124850

هزینه های زندگی در بلژیک

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 22 اسفند 1402 در ساعت 55 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بلژیک کشوری جذاب است که قلب شما را به راحتی تسخیر می کند. چه یک گردشگر باشید و چه یک دانشجوی بین المللی، بلژیک با مناظر زیبا، معماری نفس گیر و محیط بسیار چندفرهنگی خود باعث می شود که واقعاً احساس کنید در خانه خود هستید. موقعیت استراتژیک بلژیک در اتحادیه اروپا آن را به یک کشور مهم در این قاره، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر سیاسی تبدیل می کند. اقتصاد بلژیک تا حد زیادی به صادرات کالاهای تولیدی به سایر کشورهای اتحادیه اروپا وابسته است و محموله‌های مواد خام از کشورهای همسایه می‌آیند. رشد این صنایع در طول زمان به بلژیکی ها این امکان را داده است که از استاندارد زندگی بالایی برخوردار شوند. اگرچه هزینه زندگی در بلژیک کم نیست، اما به اندازه برخی دیگر از کشورهای اروپای غربی گران نیست. این مطلب به شما کمک می کند تا هزینه های زندگی را از مراقبت های بهداشتی و غذا گرفته تا مسکن و حمل و نقل در نظر داشته باشید.

 

هزینه های عمومی زندگی در بلژیک

اگرچه بلژیک ارزان‌ترین مکان برای زندگی نیست، اما به یاد داشته باشید که با هزینه‌های بالاتر زندگی، استانداردهای زندگی بالاتر می‌رود. در واقع، بر اساس OECD، بلژیک از نظر استاندارد زندگی در بین 15 کشور برتر جهان قرار دارد. در بلژیک، حدود 14 درصد از جمعیت در معرض خطر فقر هستند. این شامل افرادی می شود که کمتر از 1284 یورو در ماه درآمد دارند. بروکسل دارای بالاترین نرخ فقر (27.8%)، سپس والونیا (18.2%) و در نهایت فلاندر (9.3%) است. هزینه های زندگی در بلژیک معمولا بین 700 تا 950 یورو در ماه متغیر است. در شهرهای بزرگ، ممکن است به بودجه بیشتری نیاز داشته باشید، اما این موضوع تا حد زیادی به نوع محل اقامت و عادات خرج کردن شما بستگی دارد. در اینجا چند نمونه از هزینه های متوسط زندگی در برخی از شهرهای دانشجویی بلژیک به صورت مختصر آورده شده است که در ادامه این نوشتار به مقایسه هزینه های زندگی در بلژیک و سایر کشورها نیز خواهیم پرداخت:

  • آنتورپ: بین 780 تا 1230 یورو در ماه
  • بروکسل: بین 890 تا 1300 یورو در ماه
  • گنت: بین 750 تا 1200 یورو در ماه
  • لوون: حدود 800 و 1300 یورو در ماه
  • لیژ: حدود 700 و 1100 یورو در ماه

 

 

هزینه های مسکن و اقامت در بلژیک

 

هزینه های اجاره در بلژیک

اکثر مهاجران مجبور به اجاره خانه در بلژیک هستند. وقتی میانگین قیمت اجاره را با متوسط حقوق در بلژیک مقایسه کنید، اجاره خانه املا امکان پذیر است. برای یافتن محل اقامت در بلژیک سه گزینه دارید:
خوابگاه دانشگاه که می تواند حدود 200 تا 400 یورو در ماه باشد.
در بخش خصوصی، به طور متوسط، یک اتاق برای یک دانشجو می تواند حدود 500 یورو در ماه باشد.
اجاره / اشتراک یک آپارتمان که حدود 600 تا 700 یورو در ماه برای شما هزینه دارد. برای آپارتمان هایی که به مرکز شهر نزدیک تر هستند، قیمت ها بالاتر است.
بروکسل قیمت اجاره بالاتر و رقابت بیشتری برای اجاره به خصوص از سوی خارجی ها دارد. در مرکز شهر بروکسل، قیمت ها به طور متوسط حدود 1530 یورو در ماه برای یک آپارتمان سه خوابه است. اگرچه آنتورپ به طور کلی هزینه زندگی بالاتری دارد، اجاره آپارتمان های مشابه کمتر است و در حدود 1150 یورو در ماه است. از میان چهار شهر اصلی بلژیک، بروژ ارزان ترین شهر برای اجاره یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر است. در آنجا به طور متوسط ماهانه فقط حدود 1050 یورو هزینه خواهید کرد.

 


قیمت خرید ملک در بلژیک

اگر می خواهید ملک در بلژیک بخرید، قیمت ها در مرکز بروکسل حدود 3700 یورو برای هر متر مربع است. در مرکز شهر آنتورپ، آپارتمان ها به طور متوسط 2900 یورو برای هر متر مربع هزینه دارند و قیمت ملک در مرکز شهر گنت به طور متوسط 3110 یورو برای هر متر مربع است.

 

دستمزد و حقوق در بلژیک

متوسط حقوق سالانه در بلژیک 62079 یورو است، اما معمولی ترین حقوق 42823 یورو است و این موضوع این کشور را در  رتبه یازدهم در جهان از نظر درآمد متوسط قرار می دهد. حداقل دستمزد در بلژیک 1625 یورو در ماه برای افراد بالای 18 سال برای یک کار تمام وقت است که معادل 9.87 یورو در ساعت است. این حداقل دستمزد ماهانه مطابق با کشورهای اطراف است، کمی پایین تر از هلند اما از فرانسه و آلمان بالاتر است.

 

هزینه غذا در بلژیک

خرید از سوپرمارکت و پخت و پز در خانه ارزان ترین گزینه در مورد غذا است. به طور متوسط، شما باید حدود 300 یورو در ماه برای مواد غذایی خود هزینه کنید که این رقم حدود 16 درصد از بودجه ماهانه خانوارها است. هر چند وقت یکبار غذا خوردن در بیرون از خانه تجربه خوبی است و در بلژیک واقعا ارزشش را دارد. یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت بین 10 تا 20 یورو است.

 

قبوض آب و برق در بلژیک

قیمت متوسط برای آب و برق (برق، آب، گرمایش و زباله) برای یک آپارتمان 85 متری در بلژیک حدود 144 یورو است. اگر در بروکسل زندگی می‌کنید، قیمت‌های آب و برق از شهری به شهر دیگر متفاوت است، می‌توانید انتظار داشته باشید که هزینه آن‌ در حدود 136 یورو در ماه باشد، اما در برخی شهرها تا 200 یورو نیز می‌رسد. هزینه های متوسط آب و برق در بلژیک عبارتند از:

  • 21 درصد گران تر از اسپانیا
  • تقریبا برابر با ایالات متحده
  • 5 درصد ارزان تر از فرانسه
  • 20 درصد ارزان تر از انگلستان
  • 36 درصد ارزان تر از آلمان

 

مخابرات در بلژیک

اینترنت در بلژیک به طور متوسط 47 یورو در ماه هزینه دارد. اگر خدمات دیگری مانند تلویزیون یا تلفن ثابت را در نظر بگیرید، احتمالاً این قیمت افزایش می یابد.ارائه خدمات اینترنت، پوشش، سرعت و هزینه ها نیز بسته به محل زندگی شما در بلژیک متفاوت است. اینترنت بلژیک در مقایسه با سایر کشورهای اروپای غربی نسبتاً گران است.در واقع، بسیاری از شهرهای بلژیک در رده بالا برای بالاترین قبوض اینترنت قرار دارند.

 

هزینه های مراقبت های بهداشتی در بلژیک

همه افراد در بلژیک باید از طریق سیستم دولتی، خصوصی یا ترکیبی از هر دو بیمه درمانی بلژیکی داشته باشند. مراقبت های بهداشتی در بلژیک از طریق صندوق های تامین اجتماعی و بیمه سلامت پرداخت می شود و به بیماران امکان می دهد پزشکان و بیمارستان های بلژیکی خود را در بلژیک انتخاب کنند. کسانی که بیمه دولتی دارند می توانند بیمه های خصوصی تکمیلی را انتخاب کنند تا تمام پول درمان ها را پس بگیرند. اگر در شرکتی در بلژیک مشغول به کار هستید، انتظار داشته باشید که سالانه حدود 13 درصد از حقوق شما به بیمه درمانی اختصاص یابد که به طور خودکار کسر می شود و کارفرمای شما 25 درصد دیگر برای تکمیل هزینه کمک خواهد کرد.

 

هزینه های مراقبت از کودک در بلژیک

مهدکودک ها در بلژیک بهترین گزینه برای والدین شاغل هستند. مراکز مراقبت از کودکان دولتی و خصوصی در بلژیک وجود دارد، اگرچه کسر مالیات برای هر دو موجود است. هزینه های مراقبت از کودک بسته به اینکه در کدام قسمت از بلژیک هستید و درآمد شخصی شما چه میزان است متفاوت می باشد. در فلاندر، انتظار می رود روزانه بین 1.30 تا 23 یورو به ازای هر کودک پرداخت کنید. در همین حال، قیمت ها در والونیای فرانسوی زبان کمی بالاتر است، در حدود 2 تا 28 یورو در روز. به خاطر داشته باشید که این بر اساس درآمد خانوار است.

 

هزینه حمل و نقل در بلژیک

قطار و اتوبوس ارزان‌ترین و راحت‌ترین گزینه‌های سفر برای زندگی در بلژیک هستند. کارت حمل و نقل عمومی ماهانه برای دانش آموزان زیر 25 سال 50 یورو در ماه هزینه دارد. گزینه دیگر اجاره یا خرید دوچرخه دست دوم است.این یک راه عالی برای ورزش کردن، لذت بردن از هوای تازه و کشف شهری است که در آن زندگی خواهید کرد.

 

حمل و نقل عمومی در بلژیک

بیشتر شهرها در بلژیک با وسایل حمل و نقل عمومی به خوبی متصل هستند. در شهرهای بزرگ بلژیک، کارت حمل و نقل در ماه حدود 35 تا 50 یورو هزینه دارد.

 

حمل و نقل خصوصی در بلژیک

نرخ تاکسی در بروکسل از حدود 5 یورو شروع می شود و پس از آن حدود 2 یورو در هر کیلومتر است. رانندگی در بلژیک رایج است و قیمت بنزین از 1.20 تا 1.40 یورو در هر لیتر متغیر است.اگر می خواهید خودروی شخصی خود را بخرید، فولکس واگن گلف حدود 25000 یورو برای شما هزینه دارد.

 

مالیات در بلژیک

بلژیک به داشتن بالاترین نرخ مالیات در تمام اروپا معروف است که به میزان قابل توجهی به هزینه زندگی در بلژیک کمک می کند. افراد پردرآمد 50 درصد از درآمد خود را پرداخت می کنند، در حالی که این رقم در سایر کشورهای اروپایی 45 درصد است. با این حال، اصلاحات دولت با هدف کاهش بار مالیات بر درآمد بلژیک انجام می شود و می توان چندین کسر مالیات را درخواست کرد. تا 13540 یورو در سال شروع می شود که بالاترین مالیات 50 درصد برای درآمدهای 41360 یورو یا بیشتر است. ایالت مالیات بر درآمد و شرکت را جمع آوری می کند، در حالی که مقامات شهرداری مالیات شهرداری و دارایی را مدیریت می کنند.

 

هزینه های تحصیل در بلژیک

مدارس دولتی در بلژیک رایگان است و اگر قصد دارید به یک مدرسه خصوصی یا بین المللی بروید، هزینه های تحصیل در بلژیک از 6000 تا 30000 یورو در سال متغیر است. دانشگاه بلژیک نیز بسیار ارزان تر از ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر است. دانشجویان سایر کشورهای اتحادیه اروپا سالانه حدود 500 تا 600 یورو هزینه می پردازند، اگرچه دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا معمولاً هزینه بیشتری را پرداخت می کنند.

 

شهریه دانشگاه در بلژیک

  • بلژیک به سه منطقه تقسیم می شود:
  • منطقه فلاندری (یا فلاندر)
  • منطقه بروکسل
  • منطقه والون (یا والونیا)

در دانشگاه‌های والونیا، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا باید شهریه‌های خاصی را که توسط ARES (آکادمی تحقیقات و آموزش عالی) تعیین می‌شود، بپردازند. با این حال، این شهریه ها نمی تواند بیش از پنج برابر مبلغی باشد که دانشجویان اتحادیه اروپا EEA باید بپردازند. در منطقه فلاندری، شهروندان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا نیز باید هزینه های تحصیلی متفاوتی را بپردازند، اما همه آنها هزینه ای از حدود 900 یورو را پرداخت می کنند. به طور کلی کشور بلژیک یکی از کشورهای بسیار عالی و با هزینه تقریبا نیمه رایگان برای تحصیل می باشد. چند نمونه از هزینه های تحصیل در بلژیک عبارتند از:

  • شهریه KU Leuven بین 835 تا 9000 یورو در سال
  • شهریه دانشگاه نامور بین 835 4175 یورو در سال
  • دانشگاه لیژ متوسط شهریه 835 یورو در سال

 

در این قسمت به مقایسه هزینه های زندگی در شهر های مختلف بلژیک با سایر کشورها می پردازیم:
استاندارد زندگی در بروکسل همچنان بالاست و هزینه های مسکن و حمل و نقل عمومی به طور کلی کمتر از شهرهای اروپایی همسایه است. در واقع، بروکسل در نظرسنجی کیفیت زندگی مرسر در سال 2019 در رتبه 28 قرار گرفت. هزینه کل زندگی در بروکسل به شرح زیر است:

  • 15 درصد گران تر از مادرید
  • 13 درصد ارزان تر از مونیخ
  • تقریباً مشابه رم
  • 21 درصد ارزان تر از پاریس
  • 31 درصد ارزان تر از لندن
  • 43 درصد ارزان تر از نیویورک

 

 

هزینه زندگی در بروژ

بروژ، پایتخت معروف فلاندر غربی، استانی در بخش فلاندری بلژیک است. هزینه کل زندگی در بروژ به شرح زیر است:

  • 13 درصد گران تر از مادرید
  • 4 درصد ارزان تر از رم
  • 15 درصد ارزان تر از مونیخ
  • 23 درصد ارزان تر از پاریس
  • 33 درصد ارزان تر از لندن
  • 45 درصد ارزان تر از نیویورک

 

هزینه زندگی در آنتورپ

آنتورپ بزرگترین شهر شمال یا فلاندری، بخشی از بلژیک و بزرگترین شهر بلژیک از نظر جمعیت است. کل هزینه زندگی در آنتورپ حدوداً به شرح زیر است:

  • 8 درصد گران تر از مادرید
  • 8 درصد ارزان تر از رم
  • 18 درصد ارزان تر از مونیخ
  • 26 درصد ارزان تر از پاریس
  • 36 درصد ارزان تر از لندن
  • 47 درصد ارزان تر از نیویورک

 

هزینه زندگی در گنت

گنت، پایتخت فلاندر شرقی است و این شهر بندری و دانشگاهی نیز هست. هزینه کل زندگی در گنت حدوداً به شرح زیر است:

  • 7 درصد گران تر از مادرید
  • 20 درصد ارزان تر از مونیخ
  • 27 درصد ارزان تر از پاریس
  • 37 درصد ارزان تر از لندن
  • 58 درصد ارزان تر از نیویورک

در این مطلب سعی بر آن داشتیم تا برای افرادی که قصد مهاجرت، ادامه تحصیل و زندگی در بلژیک را دارند مطالبی مفید را درباره هزینه های اصلی زندگی در بلژیک ارائه دهیم چرا که این موضوع یکی از مهمترین مواردی ست که افراد در زمان انتخاب کشور مقصد و مهاجرت باید در نظر داشته باشد.

 

در نهایت پیشنهاد می شود برای دریافت اطلاعات کامل تر درخصوص انواع راه های مهاجرت به بلژیک به شماره های موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید

ارسال نظر و نظرات ثبت شده

سایر مقالات

10 / 10
از 1 کاربر
قانون جدید معادل سازی مدارک پزشکی در انگلستان

قانون جدید معادل سازی مدارک پزشکی در انگلستان

کشور انگلستان به یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت پزشکان عمومی و متخصص ایرانی تبدیل شده است ...
تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

با خواندن این مطلب اطلاعات کامل در مورد تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک و تحصیل رشته های پزشکی در ...
مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به کانادا همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای پزشکان بوده است. استان نوا اسکوشیا در ...
برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر بوده و از طرف مهاجران ایرانی پرطرفدار است. اگر به فکر مهاجرت به کا ...
تحصیل داروسازی در فرانسه

تحصیل داروسازی در فرانسه

داروسازی از رشته های محبوب بین علاقه مندان تحصیلات پزشکی است. همچنین در سال های اخیر متقاضیان زیادی ...
تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

کشور های حاشیه خلیج فارس یا به اصطلاح کشور های عربی جزوی از کشور های بسیار سرمایه دار و ثروتمند هستن ...
کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکان در انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید به کادر ...
داروسازی در کانادا

داروسازی در کانادا

زمانی که در کانادا داروسازی می‌خوانید، آماده می‌شوید تا در داروخانه‌ها، بیمارستان&zwn ...
پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از پربارترین مشاغلی است که می توانید در نظر ...
دانشگاه های پزشکی سوئد

دانشگاه های پزشکی سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشک ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه ا ...
درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

در بسیاری از نقاط جهان، کمبود قابل توجهی از پزشکان و پرستاران وجود دارد، که بر سیستم‌های مراقبت ...
کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان ایرانی برای کاریابی و مهاجرت کشور ایرلند را انتخاب مینمایند. ایرلند ...
بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

میدانیم پزشکان در سراسر جهان، از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که آنها برای ...
بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

کشور های زیادی با حقوق و مزایای بالا برای مهاجرت پزشکان وجود دارد اما در این بین بعضی کشور ها برای م ...
تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چقد طول میکشد؟ متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا ممکن است مدرک دیپلم خود را از کش ...
در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

کشور انگلستان با دارا بودن سیستم اقتصادی قوی و نیاز به پزشک و کادر درمان، شرایط و امتیازات خوبی برای ...
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این نوشتار قصد داریم در مورد دانشگاه های مورد تایید وز ...
نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

بسیاری ازدانش آموزان کشورمان که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و یا سایر رشته های پیراپزشکی را دارند، ...
بورسیه های پزشکی در انگلستان

بورسیه های پزشکی در انگلستان

رویای بسیار رایج بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دبیرستان و فارغ التحصیلان جوان از کشورهای در حال توسع ...
تحصیل پزشکی در اتریش

تحصیل پزشکی در اتریش

در بین کشورهای اروپایی، اتریش یکی از کشورهای پیشرو در زمینه علمی و پژوهشی است، همانطور که در رتبه بن ...
تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا از دلایل بسیار مهمی که باعث می شوند تعداد زیادی از افراد رویای مهاجرت ...
تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی ایتالیا برای مدت طولانی مرکز آموزش و فرهنگ بوده اس ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبد ...
تحصیل رایگان  پزشکی در آلمان

تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط ورود، بورسیه تحصیلی رایگان   تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط لازم برا ...
تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

انتخاب رشته پزشکی در اروپا به صورت رایگان برای دانشجویانی که مایل به دریافت مدرک پزشکی بدون نیاز به ...
مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

در این نوشتار قصد داریم در مورد مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی یا کشورهای حا ...
دیتا فلو Dataflow چیست ؟

دیتا فلو Dataflow چیست ؟

در ابتدا باید بگوییم که دیتا فلو چه می باشد. بسیاری از افرادی که قصد دارند به کشورهای عربی مهاجرت می ...
هزینه های مهاجرت برای پزشکان

هزینه های مهاجرت برای پزشکان

همانطور که می دانید کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند میبایستی برای انجام امور مهاجرت هزی ...
مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا (کشورهای انگلیسی زبان) در این نوشتار س ...
تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

هر سال، بیش از 40000 دانشجو برای حدود 20000 مکان در دسترس در کلاس های دانشکده های پزشکی در ایالات مت ...
مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

چگونه می توانم شغل پرستاری در آلمان پیدا کنم؟داوطلبان اگر می خواهند به عنوان پرستار در آلمان کار کنن ...
ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

فرانسه نه تنها یک مکان فوق العاده برای بازدید است، بلکه یک کشور عالی برای تحصیل نیز می باشد. پس از ه ...
ویزای خوداشتغالی ایتالیا

ویزای خوداشتغالی ایتالیا

اگر یک تبعه غیر اتحادیه اروپا هستید و می خواهید به ایتالیا مهاجرت کنید و به عنوان یک فرد خوداشتغال ک ...
بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بر اساس رتبه بندی Times Higher Education، آمریکای شمالی و اروپا دارای بهترین مدارس پزشکی در جهان هست ...
دانشگاه های پزشکی در دبی

دانشگاه های پزشکی در دبی

دبی که به خاطر بازار طلا، بناهای معماری پر زرق و برق و اقتصاد خود شهرت دارد، یکی از بهترین زیرساخت ه ...
معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

مهاجرت پزشکان خارجی به کشور بلژیک و البته بیشتر کشورهای اروپایی افزایش زیادی پیدا کرده است. مهاجرت ب ...
کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند در این مطلب اطلاعاتی در خصوص کار پرستاران در نیوزلند، شرایط پرستار ش ...
نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید که قصد دارید بیش از سه ماه د ...
دکترا در کشور کانادا

دکترا در کشور کانادا

تحصیل در مقطع دکترا در کانادا در ایران از راه های بسیار پرطرفدار و مناسب برای مهاجرت به کانادا و اخذ ...
دانشگاه های برتر کشور سوئیس

دانشگاه های برتر کشور سوئیس

در ادامه این مطلب همراه ما باشید.متقاضیان تحصیل در کشور سوئیس در کنار داشتن اطلاعات در خصوص خود کشور ...
تحصیل در دانشگاه پکن چین

تحصیل در دانشگاه پکن چین

دانشگاه پکن یک دانشگاه جامع دولتی است که در زمینه تدریس و پژوهش های علوم انسانی و علوم طبیعی در سراس ...
هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

اقتصاد آلمان، درمیان کشورهای جهان رتبه چهارم بزرگترین اقتصاد جهان و درمیان کشور‌های اروپایی رتب ...
کار پرستاران در آمریکا

کار پرستاران در آمریکا

در حالی که کمبود پرستاران و متخصصان مراقبت های بهداشتی وجود دارد، قوانین فعلی مهاجرت ایالات متحده می ...
4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

پس از خواندن این مطلب شما اطلاعات کافی در مورد بهترین دانشگاه های پزشکی فنلاند کسب خواهید کرد   ...
تحصیل پرستاری در آمریکا

تحصیل پرستاری در آمریکا

پرستاری زمینه ای از دانش پزشکی، مهارت های عملی است. پرستاران باید در مورد اصول و روشهای مراقبت از بی ...
5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

بلژیک به عنوان کشوری موفق از نظر صنعتی و اقتصادی، بهترین کشور برای شروع هر شغلی از جمله پرستاری است. ...
اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

آیا برای سفر به سوئد به ویزا نیاز دارم؟ سوئد از سال 1995 عضو اتحادیه اروپا است. این کشور در منطقه شن ...
ویزای تجاری سوئیس

ویزای تجاری سوئیس

از آنجایی که سوئیس بخشی از حوزه شینگن است، ویزای تجاری سوئیس یکی از انواع ویزای شینگن سوئیس است. اما ...
ویزای کارآفرینی اسپانیا

ویزای کارآفرینی اسپانیا

در این مقاله فرآیند درخواست و الزامات ویزای کارآفرینی اسپانیا توضیح داده خواهد شد.ویزای کارآفرینی اس ...