021-44124850

دوره های پرستاری در آلمان و تحصیل پرستاری در آلمان و شرایط آن

9 / 10
از 33 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 فروردین 1403 در ساعت 2 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر قصد دارید مدرک پرستاری را از یک کشور خارجی دنبال کنید و آلمان در لیست شما باشد، به نقطه درستی رسیده اید. در این مقاله تمام جزئیات مربوط به نحوه ادامه دوره های پرستاری در آلمان، هزینه تحصیل پرستاری در آلمان، لیسانس پرستاری در آلمان، پرستاری در آلمان برای دانشجویان بین المللی و سایر جزئیات را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

الزامات پرستاران در آلمان

قابل مشاهده است که جمعیت کشورهای توسعه یافته به سرعت در حال پیر شدن است، به این معنی که درصد افراد بالای 65 سال در کشورهای توسعه یافته به سرعت در حال رشد است. برای این افراد، دولت های کشورهای توسعه یافته باید سیستم مراقبت های بهداشتی خود را گسترش دهند و متخصصان پرستاری را استخدام کنند. با کاهش نرخ زاد و ولد و افزایش جمعیت پیر، تقاضای متخصصان مراقبت های بهداشتی شروع به رشد بیش از حد می کند.

آلمان یکی از کشورهایی است که جمعیت سالخورده آن بسیار سریع در حال افزایش است و همچنین در میان 3 کشور برتر جهان با جمعیت بالای 65 سال قرار دارد. این نشان می دهد که آلمان هر سال به پرستار جدید نیاز دارد و یک مطالعه نشان می دهد که آلمان در پنج سال آینده به حدود 1.5 میلیون پرستار جدید نیاز خواهد داشت.این تقاضا برای آلمان و سایر کشورهای توسعه یافته مانند ژاپن، ایتالیا، پرتغال، دانمارک، فرانسه، اسپانیا، بلژیک و غیره قابل استفاده است. بنابراین، پرستاری به عنوان یک شغل آینده یک گزینه فوق العاده است، در درجه اول اگر آن را از یک کشور و سرزمین خارجی دنبال کنید. شغلی در کشوری که جمعیت سالخورده زیادی دارد.

 

دوره پرستاری در آلمان- دوره Ausbildung

برخلاف بسیاری از کشورها، پرستاری در آلمان به عنوان یک برنامه مدرک در UG یا PG ارائه نمی شود. شما باید برای یک دوره کارآموزی به نام "Ausbildung" در آلمان، در بیمارستانی که توسط دولت آلمان به رسمیت شناخته شده است، درخواست دهید.اساسی ترین پیش نیاز برای ادامه کارآموزی در یک بیمارستان آلمانی این است که شما باید به زبان آلمانی با حداقل سطح B1 تسلط داشته باشید. زبان ضروری است زیرا اکثر پرستارانی که در آلمان استخدام می شوند باید آلمانی بدانند. بنابراین، اگر می خواهید در آلمان در رشته پرستاری تحصیل کنید، دانستن زبان آلمانی برای شما الزامی است.

 

واجد شرایط بودن برای برنامه پرستاری کار و تحصیل

شرایط زیر برای تحصیل در رشته پرستاری در آلمان آورده شده است

  • زبان آلمانی سطح B1
  • زیر 24 سال
  • دانشجویان دختر و پسر واجد شرایط درخواست هستند
  • کمک هزینه تحصیلی در طول دوره

 

ساختار دوره های پرستاری در آلمان

پرستاری در آلمان به عنوان یک دوره کارآموزی دنبال می شود که داوطلبان باید به طور همزمان کار کنند و یاد بگیرند. پس از انتخاب شما برای ادامه کارآموزی در رشته پرستاری، باید به مدت سه سال تحت آموزش عملی و نظری قرار بگیرید. همچنین کمک هزینه ای در حدود 1000 تا 1200 یورو در ماه دریافت خواهید کرد.بیمارستان‌های آلمانی که دوره کارآموزی را برای پرستاری ارائه می‌دهند، یک کالج یا مؤسسه آموزشی شریک دارند که از یادگیری تئوری مراقبت می‌کند. این به طور کلی توسط موسسات / بخش های حرفه ای کالج ها و دانشگاه های آلمان ارائه می شود.این یک برنامه تمام وقت است و شما باید 2100 ساعت سخنرانی در کلاس درس در کالج/موسسه شریک و 2500 ساعت قرار گرفتن در معرض عملی عملی در بیمارستان را پوشش دهید.

در پایان دوره کارآموزی سه ساله خود، باید به طور اجباری در آزمون دولتی شرکت کنید و برای دریافت مجوز پرستاری معتبر، آن را تایید کنید. پس از به دست آوردن آن، می توانید در مراکز مراقبت های بهداشتی، خانه های سالمندان، بیمارستان ها، OPD ها، شرکت های بیمه سلامت، خانه های سالمندان و مکان های مختلف دیگر کار کنید.

 

تحصیل در رشته پرستاری در آلمان – هزینه زندگی

میانگین هزینه زندگی در آلمان حدود 700 تا 900 یورو در ماه است که شامل اجاره، غذا و حمل و نقل می شود. در مقایسه با کشورهای همسایه آلمان در سمت پایین تر قرار دارد.

اگر یک تخت خوابگاه در بیمارستان یا کالج به شما اختصاص داده شود، هزینه خوابگاه و غذا حدود 400 تا 600 یورو در ماه است. هزینه زندگی شما در آلمان در حین تحصیل در دوره پرستاری مشمول کمک هزینه خواهد بود.

 

قانون حرفه های پرستاری آلمان

از سال 2020، قانون حرفه های پرستاری آلمان در آلمان اجرا شده است. این قانون دارای مقررات زیر است:

  • دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در رشته پرستاری در آلمان هستند، در ابتدای دوره، رشته تخصصی را انتخاب نخواهند کرد.
  • برای دو سال اول، دانشجویان باید یک دوره پرستاری عمومی را دنبال کنند.
  • در شروع سال سوم، دانش آموزان می توانند آموزش عمومی را ادامه دهند یا یک تخصص را انتخاب کنند تا پرستار اطفال یا پرستار سالمند شوند.
  • برخی از دانشگاه های آلمان دوره های پرستاری را برای آموزش کلاسی برای تحصیل در رشته پرستاری معرفی خواهند کرد.

 

الزامات تحصیل در رشته پرستاری در آلمان برای دانشجویان بین المللی

معیارهای واجد شرایط بودن برای ادامه دوره پرستاری در آلمان در زیر ذکر شده است:

  • شما باید دبیرستان  را گذرانده باشید.
  • بهتر است سطح زبان آلمانی B1 را داشته باشید.
  • برای برخی از دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان باید مدرکی معادل «Abitur» داشته باشند که آزمون ورودی دانشگاه آلمان است.

 

دانشکده های پرستاری در آلمان

  • دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ (HAW Hamburg) – لیسانس علوم (پرستاری – برنامه مدرک تعاونی).
  • دانشگاه علوم کاربردی Hochschule Bremen City (HSB) - برنامه مدرک بین المللی در پرستاری (B.Sc.).
  • دانشگاه دولتی تعاونی بادن-وورتمبرگ (DHBW) - لیسانس علوم (علوم بهداشت کاربردی و پرستاری).

 

مدارک مورد نیاز

  • انگیزه نامه تحصیل در رشته پرستاری
  • توصیه نامه
  • پاسپورت معتبر
  • عکس
  • مدرک صلاحیت آلمانی – سطح B2.
  • اثبات درآمد خانواده
  • گواهی سلامت.
  • گواهی واکسیناسیون COVID-19.

 

پیشینه تحصیلی خوب

اولین فیلتری که دانشگاه ها و کالج های آلمان در پذیرش قرار می دهند، پیشینه تحصیلی خوبی است. از آنجایی که اکثر دانشگاه های آلمان بر اساس عملکرد تحصیلی دانشجو می پذیرند، شما باید سوابق تحصیلی عالی داشته باشید. در کنار نمرات خوب، سایر دستاوردهای تحصیلی که شانس گرفتن بورسیه تحصیلی را افزایش می دهد در زیر ذکر شده است:

  • توصیه نامه از روسای دانشگاه.
  • مشارکت در فعالیت های مشترک.
  • برنده شدن در رویدادهای آکادمیک بین المللی مانند المپیادهای علمی و المپیادهای ریاضی.

 

زودتر اقدام کنید

این یک عامل مهم است زیرا درخواست زودهنگام به شما نسبت به سایر کاندیداهایی که در مراحل بعدی پذیرش اقدام می‌کنند، برتری می‌دهد. حتی قبل از درخواست زودهنگام، باید شرایط دانشگاه را بررسی کنید تا از واجد شرایط بودن برای یک برنامه و بورسیه اطمینان حاصل کنید.هنگامی که درخواست آنلاین شما پذیرفته شد، می توانید با دانشجویان ارشد و اعضای هیئت علمی تماس بگیرید تا از روند انتخاب و نحوه درخواست بورسیه مطلع شوید.

از آنجایی که بورسیه ها محدود هستند، درخواست به موقع تصمیم خوبی است زیرا اکثر بورسیه های سالانه بر اساس شایستگی و بر اساس اولویت اول ارائه می شوند. هنگامی که زودتر درخواست می دهید، مطمئن شوید که برای صندلی هاستل نیز درخواست می دهید زیرا زندگی در هاستل در محوطه دانشگاه بسیار ارزان تر از اقامتگاه خصوصی در آلمان است.

 

برای تحصیل در دانشگاه آزاد آلمان اقدام کنید

دولت آلمان به چندین دانشگاه و کالج در آلمان یارانه پرداخت می کند. یعنی هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای همه دانشجویان ناچیز است. شما می توانید از وب سایت های دانشگاه های آزاد دیدن کنید و برنامه ای را که می خواهید دنبال کنید تصمیم بگیرید. برخی از دانشگاه های آلمان رایگان در زیر ذکر شده است:

  • دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیانس مونیخ
  • دانشگاه هایدلبرگ
  • دانشگاه توبینگن
  • دانشگاه صنعتی درسدن
  • دانشگاه اشتوتگارت.
  • دانشگاه فنی مونیخ.

 

بورسیه تحصیلی در آلمان

بورسیه های مختلف در آلمان به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. اینها بر اساس شایستگی تحصیلی، شایستگی ورزشی، شایستگی هنری و معاهدات بین المللی با کشور دانشجو اعطا می شود.می توانید از دولت آلمان، دانشگاهی که دوره خود را از آنجا دنبال می کنید یا هر سازمان خصوصی مجاز، بورسیه تحصیلی دریافت کنید. هنگامی که برای یک دانشگاه خاص درخواست می دهید، مطمئن شوید که جزئیات بورسیه های ارائه شده توسط آن دانشگاه را دریافت می کنید، زیرا اکثر دانشگاه های دولتی آلمان بورسیه می دهند.

 

1. بورسیه DAAD

دولت آلمان بورسیه DAAD را ارائه می دهد و این بورسیه تحصیلی بیشترین درخواست برای تحصیلات عالی در آلمان است. این یک بورسیه تحصیلی با بودجه کامل است که به این معنی است که هزینه های شما از جمله شهریه و هزینه های زندگی را پوشش می دهد. به شدت توصیه می شود که برای این بورسیه اقدام کنید.

 

شغل پاره وقت در حین تحصیل در آلمان

دولت آلمان به دانشجویان اجازه می دهد حداکثر 20 ساعت در هفته کار کنند. کار در حین تحصیل در کشورهای توسعه یافته مانند آلمان یک روش رایج است زیرا به کاهش بار مالی دانش آموزان کمک می کند. هنگامی که تحصیلات خود را در آلمان شروع می کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از دانش آموزان کلاس شما دارای مشاغل پاره وقت هستند. بنابراین، گرفتن یک شغل پاره وقت برای کسب درآمد برای پرداخت هزینه های زندگی، تمرین خوبی در نظر گرفته می شود.

 

مدیریت مالی

در حالی که تحصیلات عالی خود را در آلمان دنبال می کنید، مدیریت خوب پول از بسیاری جهات به شما کمک خواهد کرد. در کشورهای توسعه‌یافته مانند آلمان، شما مجذوب این می‌شوید که پول خود را برای چیزهای مختلف خرج کنید، اما نباید..اگر مدیریت پول شما خوب باشد، در پول خود پس انداز خواهید کرد و یاد می گیرید که امور مالی خود را به درستی کنترل کنید، حتی زمانی که پس از فارغ التحصیلی مبلغ معقولی درآمد کسب کنید.

 

در انتها اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد در تماس باشید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده

سایر مقالات

9 / 10
از 33 کاربر
قانون جدید معادل سازی مدارک پزشکی در انگلستان

قانون جدید معادل سازی مدارک پزشکی در انگلستان

کشور انگلستان به یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت پزشکان عمومی و متخصص ایرانی تبدیل شده است ...
تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

با خواندن این مطلب اطلاعات کامل در مورد تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک و تحصیل رشته های پزشکی در ...
مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به کانادا همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای پزشکان بوده است. استان نوا اسکوشیا در ...
برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر بوده و از طرف مهاجران ایرانی پرطرفدار است. اگر به فکر مهاجرت به کا ...
تحصیل داروسازی در فرانسه

تحصیل داروسازی در فرانسه

داروسازی از رشته های محبوب بین علاقه مندان تحصیلات پزشکی است. همچنین در سال های اخیر متقاضیان زیادی ...
تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

کشور های حاشیه خلیج فارس یا به اصطلاح کشور های عربی جزوی از کشور های بسیار سرمایه دار و ثروتمند هستن ...
کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکان در انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید به کادر ...
داروسازی در کانادا

داروسازی در کانادا

زمانی که در کانادا داروسازی می‌خوانید، آماده می‌شوید تا در داروخانه‌ها، بیمارستان&zwn ...
پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از پربارترین مشاغلی است که می توانید در نظر ...
دانشگاه های پزشکی سوئد

دانشگاه های پزشکی سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشک ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه ا ...
درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

در بسیاری از نقاط جهان، کمبود قابل توجهی از پزشکان و پرستاران وجود دارد، که بر سیستم‌های مراقبت ...
کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان ایرانی برای کاریابی و مهاجرت کشور ایرلند را انتخاب مینمایند. ایرلند ...
بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

میدانیم پزشکان در سراسر جهان، از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که آنها برای ...
بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

کشور های زیادی با حقوق و مزایای بالا برای مهاجرت پزشکان وجود دارد اما در این بین بعضی کشور ها برای م ...
تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چقد طول میکشد؟ متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا ممکن است مدرک دیپلم خود را از کش ...
در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

کشور انگلستان با دارا بودن سیستم اقتصادی قوی و نیاز به پزشک و کادر درمان، شرایط و امتیازات خوبی برای ...
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این نوشتار قصد داریم در مورد دانشگاه های مورد تایید وز ...
نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

بسیاری ازدانش آموزان کشورمان که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و یا سایر رشته های پیراپزشکی را دارند، ...
بورسیه های پزشکی در انگلستان

بورسیه های پزشکی در انگلستان

رویای بسیار رایج بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دبیرستان و فارغ التحصیلان جوان از کشورهای در حال توسع ...
تحصیل پزشکی در اتریش

تحصیل پزشکی در اتریش

در بین کشورهای اروپایی، اتریش یکی از کشورهای پیشرو در زمینه علمی و پژوهشی است، همانطور که در رتبه بن ...
تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا از دلایل بسیار مهمی که باعث می شوند تعداد زیادی از افراد رویای مهاجرت ...
تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی ایتالیا برای مدت طولانی مرکز آموزش و فرهنگ بوده اس ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبد ...
تحصیل رایگان  پزشکی در آلمان

تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط ورود، بورسیه تحصیلی رایگان   تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط لازم برا ...
تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

انتخاب رشته پزشکی در اروپا به صورت رایگان برای دانشجویانی که مایل به دریافت مدرک پزشکی بدون نیاز به ...
مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

در این نوشتار قصد داریم در مورد مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی یا کشورهای حا ...
دیتا فلو Dataflow چیست ؟

دیتا فلو Dataflow چیست ؟

در ابتدا باید بگوییم که دیتا فلو چه می باشد. بسیاری از افرادی که قصد دارند به کشورهای عربی مهاجرت می ...
هزینه های مهاجرت برای پزشکان

هزینه های مهاجرت برای پزشکان

همانطور که می دانید کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند میبایستی برای انجام امور مهاجرت هزی ...
مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا (کشورهای انگلیسی زبان) در این نوشتار س ...
تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

هر سال، بیش از 40000 دانشجو برای حدود 20000 مکان در دسترس در کلاس های دانشکده های پزشکی در ایالات مت ...
مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

چگونه می توانم شغل پرستاری در آلمان پیدا کنم؟داوطلبان اگر می خواهند به عنوان پرستار در آلمان کار کنن ...
ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

فرانسه نه تنها یک مکان فوق العاده برای بازدید است، بلکه یک کشور عالی برای تحصیل نیز می باشد. پس از ه ...
ویزای خوداشتغالی ایتالیا

ویزای خوداشتغالی ایتالیا

اگر یک تبعه غیر اتحادیه اروپا هستید و می خواهید به ایتالیا مهاجرت کنید و به عنوان یک فرد خوداشتغال ک ...
بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بر اساس رتبه بندی Times Higher Education، آمریکای شمالی و اروپا دارای بهترین مدارس پزشکی در جهان هست ...
دانشگاه های پزشکی در دبی

دانشگاه های پزشکی در دبی

دبی که به خاطر بازار طلا، بناهای معماری پر زرق و برق و اقتصاد خود شهرت دارد، یکی از بهترین زیرساخت ه ...
معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

مهاجرت پزشکان خارجی به کشور بلژیک و البته بیشتر کشورهای اروپایی افزایش زیادی پیدا کرده است. مهاجرت ب ...
کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند در این مطلب اطلاعاتی در خصوص کار پرستاران در نیوزلند، شرایط پرستار ش ...
نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید که قصد دارید بیش از سه ماه د ...
دکترا در کشور کانادا

دکترا در کشور کانادا

تحصیل در مقطع دکترا در کانادا در ایران از راه های بسیار پرطرفدار و مناسب برای مهاجرت به کانادا و اخذ ...
دانشگاه های برتر کشور سوئیس

دانشگاه های برتر کشور سوئیس

در ادامه این مطلب همراه ما باشید.متقاضیان تحصیل در کشور سوئیس در کنار داشتن اطلاعات در خصوص خود کشور ...
تحصیل در دانشگاه پکن چین

تحصیل در دانشگاه پکن چین

دانشگاه پکن یک دانشگاه جامع دولتی است که در زمینه تدریس و پژوهش های علوم انسانی و علوم طبیعی در سراس ...
هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

اقتصاد آلمان، درمیان کشورهای جهان رتبه چهارم بزرگترین اقتصاد جهان و درمیان کشور‌های اروپایی رتب ...
کار پرستاران در آمریکا

کار پرستاران در آمریکا

در حالی که کمبود پرستاران و متخصصان مراقبت های بهداشتی وجود دارد، قوانین فعلی مهاجرت ایالات متحده می ...
4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

پس از خواندن این مطلب شما اطلاعات کافی در مورد بهترین دانشگاه های پزشکی فنلاند کسب خواهید کرد   ...
تحصیل پرستاری در آمریکا

تحصیل پرستاری در آمریکا

پرستاری زمینه ای از دانش پزشکی، مهارت های عملی است. پرستاران باید در مورد اصول و روشهای مراقبت از بی ...
5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

بلژیک به عنوان کشوری موفق از نظر صنعتی و اقتصادی، بهترین کشور برای شروع هر شغلی از جمله پرستاری است. ...
اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

آیا برای سفر به سوئد به ویزا نیاز دارم؟ سوئد از سال 1995 عضو اتحادیه اروپا است. این کشور در منطقه شن ...
ویزای تجاری سوئیس

ویزای تجاری سوئیس

از آنجایی که سوئیس بخشی از حوزه شینگن است، ویزای تجاری سوئیس یکی از انواع ویزای شینگن سوئیس است. اما ...
ویزای کارآفرینی اسپانیا

ویزای کارآفرینی اسپانیا

در این مقاله فرآیند درخواست و الزامات ویزای کارآفرینی اسپانیا توضیح داده خواهد شد.ویزای کارآفرینی اس ...