تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

9 / 10
از 1 کاربر

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از کشورهای عضو اتحادیه ی اروپاست که در جنوب غربی اروپا واقع شده است. پایتخت این کشور شهر مادرید می باشد. این کشور کشوری توسعه یافته و دارای اقتصادی پویا است. این کشور تقریبا از هر سو به آب راه دارد و از غرب با اقیانوس اطلس هم مرز می باشد. کشورهای پرتغال، فرانسه، آندورا، مراکش و جبل الطارق همسایه های این کشور به شمار می روند. این کشور به دلیل هزینه ی تحصیل نسبتا کم و شرایط جغرافیایی مناسب همه ساله متقاضیان بسیار زیادی را که قصد ادامه ی تحصیل دارند به خود جذب می کند. از راه های مهاجرت به این کشور میتوان به اخذ ویزای تحصیلی، اخذ ویزای کاری، اخذ ویزای سرمایه گذاری و اخذ ویزای ازدواج ویزای توریستی اشاره کرد که در مطلب زیر به شرح تحصیل در رشته ی دندانپزشکی می پردازیم.

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

مزایای تحصیل در اسپانیا

_ امکان کار و زندگی پس از تحصیل در اسپانیا و اروپا

_ تحصیلات رایگان و کم هزینه

_ هزینه تحصیل در مقطع دکترا در این کشور رایگان می باشد.

_ کیفیت سیستم آموزسی در اسپانیا

_ هزینه های زندگی در این کشور نسبت به بسیاری از کشورها کمتر می باشد

_ امکان سفر به سایر کشورهای شینگن

شرایط تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا به مانند دیگر کشورها فرصت مناسبی برای افراد متقاضی ادامه تحصیل در حوزه ی اروپا ایجاد می کند و تحصیل دندانپزشکی برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر می باشد. شرایط اخذ پذیرش و ورود به دانشگاه های این کشور بستگی به دانشگاه انتخابی فرد دارد. نکته ی مهمی که شخص متقاضی باید در نظر داشته باشد این است که دانشگاه انتخابی مورد تایید وزارت بهداشت باشد. متقاضیان تحصیل دندانپزشکی می توانند حداکثر تا سن 22 سالگی اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه های اسپانیا کنند، همچنین زبان تحصیل در دانشگاه های دولتی اسپانیایی و در برخی دانشگاه های خصوصی انگلیسی می باشد.

مدت و هزینه تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

مدت زمان تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا 5 سال می باشد. هزینه ی تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی متفاوت می باشد هزینه ی تحصیل در دانشگاه های دولتی بین 500 تا 1500 یورو در سال و در دانشگاه های خصوصی بین 5 تا 15000 یورو در سال است.

معرفی تعدادی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در اسپانیا

University Complutencse Madrid رشته های موجود در این دانشگاه رشته های مهندسی، علوم انسانی، هنر، علوم بهداشتی و علوم پایه است.

University of Murcia این دانشگاه در حال حاضر بیش از 38000 دانشجو دارد که حدود 86 درصد از فارغ اتحصیلان این دانشگاه مشغول به کارهستند.

University of Oviedo این دانشگاه در سال 1608 تاسیس شده و در رتبه بندی جهانی جایگاه 479 را دارد.

University of Valencia این دانشگاه در سال 1499 تاسیس شده و هزینه ی تحصیل برای دانشجویان خارجی و داخل تقریبا یکسان است.

لازم به ذکر است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت تحصیل پزشکی در اسپانیا از اطلاعات بیشتری در زمینه ی تحصیل پزشکی در خارج از ایران برخوردار شوید.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل رشته دندانپزشکی در اسپانیا از طریق شماره تلفن های موسسه از مشاوره تلفنی و تخصصی مشاورین موسسه بین المللی راد بهره مند شوید. 

نظرات کاربران
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :