درباره ترکیه و مهاجرت به این کشور

9 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 25 فروردین 1403 در ساعت 13 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترکیه یک شبه جزیره بزرگ است که پل های قاره های اروپا و آسیا را تشکیل می دهد. ترکیه از سه طرف توسط دریای سیاه ، دریای مدیترانه و دریای اژه احاطه شده است.
ترکیه واقع در چهارراه آسیا و اروپا ، از جنوب با سوریه (877 کیلومتر) و عراق (331 کیلومتر) مرز مشترک دارد.همچنین با ایران (454 کیلومتر) ، ارمنستان (316 کیلومتر) و جورجیا (276 کیلومتر) در شرق یا شمال شرق ؛ و بلغارستان (269 کیلومتر) و یونان (212 کیلومتر) در شمال غربی مرز مشترک دارد. این کشور همچنین حدود 5000 کیلومتر مرز دریایی با رومانی ، روسیه ، اوکراین و قبرس دارد.
استانبول ، بزرگترین شهر ترکیه ، در خشکی ساخته شده است. بخشی از این شهر در اروپا و بخشی دیگر در آسیا است. ترکیه از ایالت تگزاس بزرگتر است.در سال 1920 ، رژیم کمالیست (1923-1945) آنکارا را به عنوان پایتخت ترکیه جایگزین استانبول کرد و ملت را به هفت منطقه تقسیم کرد: مرمره ، اژه ، دریای سیاه ، مدیترانه ، آناتولی مرکزی ، آناتولی شرقی و آناتولی جنوب شرقی.ترکیه دریاچه های کمی دارد که بزرگترین دریاچه آن وان است ، با مساحت 3،755 کیلومتر مربع اما دارای رودخانه های زیادی از جمله دجله (1900 کیلومتر) و فرات (2780 کیلومتر) است که سرچشمه های آنها در همان منطقه است.

 

شرایط آب و هوایی شهرهای مختلف ترکیه چگونه است؟

حداکثر دما در استانبول در طول تابستان از 18 تا 28 درجه سانتیگراد و در زمستان تا 5 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. دمای آنکارا از 0 تا 30 درجه سانتی گراد به صورت فصلی تغییر می کند و میانگین دمای سالانه در ازمیر و بسیاری از مناطق مدیترانه ای همیشه بالا است.میزان بارندگی در منطقه و فصل به طور قابل توجهی متفاوت است و از 10 تا 50 میلی متر در آنکارا متغیر است.

 

در ترکیه مردم به چه زبانی صحبت می کنند؟

ترکی زبان اصلی کشور ترکیه است که در این کشور استفاده می شود و قانون اساسی ترکیه آن را به عنوان زبان رسمی کشور تعیین کرده است. 85-90٪ مردم به عنوان زبان مادری از زبان ترکی استفاده می کنند و این زبان توسط دولت ، در مدارس ، رسانه ها و اکثریت شهروندان ترکیه در زندگی روزمره خود برای گفتار و نوشتار استفاده می شود.
در این کشور بیش از 30 زبان اقلیت ، مهاجر و خارجی نیز استفاده می شود. بیشترین زبانهای گفتاری بعد از ترکی، کردی ، زازاکی و عربی است.
در واقع به طور کلی ترکیه میزبان طیف گسترده ای از زبانهای اقلیت ، خارجی و مهاجر است. بعضی از اینها به عنوان زبان اقلیت در قانون گنجانده شده است ، در حالی که بعضی دیگر (با تعداد بیشتری سخنران) به دلیل مقررات رسمی اصل 42 قانون اساسی ، از نظر رسمی شناخته نمی شوند.
نتیجه این امر این است که بسیاری از اقلیت های قومی در ترکیه قادر به استفاده از زبان مادری خود به همان اندازه که می خواهند نیستند. به عنوان مثال ،فقط سه میلیون نفر از هشت میلیون کردی زبان ترکیه به کردی صحبت می کنند.
به طور کلی بیش از 66 میلیون نفر در این کشور به زبان ترکی صحبت می کنند و پس از آن میزان استفاده از زبان های دیگر به شرح زیر است:

  • کرمانجی 11.97%
  • عربی 1.38٪
  • زازاکی 1.01٪
  • سایر زبانهای ترکی 0.28٪
  • زبانهای بالکان 0.23٪
  • 0.12٪ لاز
  • زبان های چرکسی 0.11٪
  • ارمنی 0.07٪
  • سایر زبانهای قفقازی 0.07٪
  • یونانی 0.06٪
  • زبانهای اروپای غربی 0.03٪
  • زبانهای یهودی 0.01٪
  • 0.12٪ دیگر

بر طبق درصدهای ارائه شده حدود سه میلیون نفر از افراد ساکن ترکیه به زبان کرمانجی، حدود 2.4 میلیون نفر به زبان عربی صحبت می کنند.ترکیه میزبان بیش از 1.7 میلیون زازاکی زبان است و از سال 2012 ، دانشگاه های منتخب ترکیه به طور قانونی مجاز به گشودن بخشهای زبان و ادبیات زازا هستند.در ترکیه امروزی کمتر از 10 هزار یونانی زبان زندگی می کنند. گویش های اصلی که در آنجا صحبت می شود یونانی پونتایی (5000 زبان) و یونانی مدرن استاندارد (3600 گوینده) می باشد.زبان ترکی دیگری که به لطف معاهده لوزان از حمایت قانونی برخوردار است ، ارمنی است. ترکیه 61000 ارمنی زبان را در خود جای داده است ، گرچه تعداد آنها رو به کاهش است.

 

جمعیت کشور ترکیه

مقامات آماری ترکیه اعلام کردند جمعیت ترکیه در پایان سال 2020 از 83.6 میلیون نفر عبور کرده است ، با افزایش 0.55 درصدی سالانه.
جمعیت مردان 41،915،985 نفر و جمعیت زنان 41،698،377 نفر می باشد.
به گزارش ترک استات ، سهم مردان از کل جمعیت 50.1 درصد بود ، در حالی که زنان 49.9 درصد است.در واقع نرخ رشد سالانه جمعیت 0.55٪ در سال 2020 بود ، در حالی که در سال 2019 حدود 1.39 بوده است.جمعیت خارجی ساکن در این کشور با کاهش 197770 نفر به 1.33 میلیون نفر رسیده است که از این تعداد 49.7٪ مرد هستند.
بر اساس برآوردهای منتشر شده ، ترک ها بین 70-75٪ از کل جمعیت کشور را تشکیل می دهند ، در حالی که کردها حدود 19٪ و سایر اقلیت ها بین 7-12٪ را تشکیل می دهند.
سازمان ملل تعداد پناهندگان بین المللی میزبانی شده توسط ترکیه در خاک خود را 5.877 میلیون پناهنده تخمین زده است که 7٪ کل جمعیت را تشکیل می دهد.
ترکیه بر اساس برآوردهای سال 2019 ، علاوه بر هزاران نفر از افراد ثبت نشده ، میزبان حدود 3.6 میلیون پناهنده سوری ثبت شده است.دولت ترکیه تاکنون در تلاش برای افزایش نرخ رشد جمعیت و رفع پیری در این کشور موفق نبوده است.
براساس موسسه آماری ترکیه ، تعداد افراد 65 سال به بالا در ترکیه که سالمند محسوب می شوند ، در 5 سال گذشته (2015-2020 میلادی) 22.5 درصد افزایش یافته است.
طبق داده های بانک جهانی برای سال 2019 میلادی ، درصد جمعیت زیر 15 سال 24.3 درصد از کل جمعیت برآورد شده است ، در حالی که درصد جمعیت در گروه سنی بین 15 سال و 65 سال 67٪ تخمین زده شد. در واقع جمعیت 65 سال به بالا ، 8.73٪ از کل جمعیت کشور را تشکیل می دهند.
نرخ باروری زنان ترکیه در کمترین میزان است و در سال 2020 میلادی به 2.1 تولد برای هر زن رسیده است و متوسط امید به زندگی در همان سال 25/77 سال بوده است.
تراکم جمعیت در سال 2020 میلادی حدود 109.6 نفر در هر کیلومتر مربع بود و میزان ساکنان مراکز ایالتی و منطقه ای (ساکنان شهری) از 92.8 درصد در سال 2019 به 93 درصد در طول سال 2020 میلادی افزایش یافت. در مقابل ، میزان ساکنان در شهرها و روستاها از 7.2 درصد به 7 درصد کاهش یافته است.
طبق آمار موسسه آماری ترکیه استانبول از نظر تراکم جمعیت در حدود 18/6 درصد از کل جمعیت کشور رتبه نخست را دارد و پس از آن پایتخت آنکارا با 5.95 درصد در مکان دوم ، ازمیر با حدود 5.3 درصد قرار دارد. در حالی که بورسا با 3.6٪ از کل جمعیت در رتبه چهارم قرار دارد و آنتالیا با 2.9٪ پنجم است.

 

توریسم ترکیه

به عنوان ششمین مقصد محبوب گردشگری در جهان و جذب بیش از 46 میلیون گردشگر در سال 2018 ، همچنان فرصت های سرمایه گذاری گسترده ای را در هر دو زیر مجموعه صنعت گردشگری و بخش های تازه تاسیس در این زمینه ارائه می دهد.
با پیش بینی های انجام شده برای سال 2023 بخش گردشگری در ترکیه با سرعتی بیش از ظرفیت بستر خود به رشد ادامه می دهد. حتی در چند سال گذشته سرمایه گذاری های گسترده ای صورت گرفته است ، اما هنوز فضای کافی برای فعالیت های جدید وجود دارد.طبق آمار وزارت فرهنگ و جهانگردی ، تعداد مسافران خارجی که در سال 2018 به ترکیه رسیده اند 46 میلیون نفر بوده در حالی که گردش مالی کل صنعت گردشگری در همان سال 29.5 میلیارد دلار بوده است.

در سالهای اخیر ، گردشگری به عنوان یک صنعت ، منبع اصلی درآمد در تجارت جهانی و عنصری مهم در بهبود تراز تجاری و تراز پرداخت در بسیاری از کشورها بوده است. ترکیه در دهه های اخیر نیز رشد فزاینده ای در صنعت گردشگری داشته است.
جهانگردی یکی از صنایع در حال توسعه در جهان است که از طرق مختلف جهان را تحت تأثیر قرار داده است. سالانه میلیون ها نفر به دلایل مختلف از جمله جاذبه ها ، تجارت و غیره از خانه های خود به مناطق مختلف سفر می كنند. صنعت گردشگری محدود به گشت و گذار نیست ، با این حال ، این صنعت انواع مختلفی دارد كه در سراسر جهان در حال توسعه است.
جهانگردی در حال رشد است به طوری که حتی دورافتاده ترین و غیرقابل دسترسترین مکانها به جاذبه ای تبدیل می شود که مردم تمایل به رفتن به آن دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به انواع مختلف گردشگری در ترکیه بیندازیم.

 

انواع مختلف گردشگری در ترکیه

سفر به مکان های مختلف همیشه جذاب بوده است. گردشگری به عنوان یک مفهوم تا به امروز مسیری طولانی را طی کرده است. و این فعالیت به انواع مختلفی تقسیم می شود.
با توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری و ایجاد فضای رقابتی بین مناطق ، شرکت ها و غیره ، هر روز با ایده ها و مفاهیم جدیدی در صنعت روبرو می شویم. امروزه ، انواع مختلف گردشگری به گونه ای توسعه یافته است که برای گردشگران با نیازها و سلیقه های مختلف قابل دسترسی است. با این حال ، امروزه انواع مختلفی از صنعت گردشگری وجود دارد که در اینجا برخی از انواع گردشگری در ترکیه را معرفی می کنیم.
امروز ترکیه مرکز بسیاری از فعالیت ها و یک مقصد خوب برای تعطیلات برای بسیاری از مردم در سراسر جهان و ششمین مقصد محبوب جهان در جهان است.
جهانگردی ترکیه در انواع مختلف سبک های جهانگردی رشد سریعی داشته و دولت طی سه دهه موفق شده است انواع مختلف گردشگری در ترکیه را پرورش دهد. علاوه بر گردشگری ساحلی که یکی از مهمترین جاذبه های ترکیه است ، این کشور انواع دیگر گردشگری مانند گردشگری سلامت ، گردشگری ورزشی ، گردشگری زمستانی و ماجراجویی و غیره را به صنعت گردشگری خود افزود.با توجه به پتانسیل گردشگری بالا در این کشور ، برخی از سرمایه دارانی که می خواهند در تجارت جهانگردی ترکیه سرمایه گذاری کنند ، بخش هتل و هتل داری را برای فروش و اجاره انتخاب می کنند.
ترکیه مرکز بسیاری از فعالیت های گردشگری و مقصد مناسب برای تعطیلات برای بسیاری از افراد با هر سلیقه است. امروزه ، انواع مختلف گردشگری در ترکیه به گونه ای توسعه یافته است که برای گردشگران با نیازها و سلیقه های مختلف قابل دسترسی است.
گردشگری فرهنگی بخش مهمی از تقاضای جهانی برای گردشگری را تشکیل می دهد و یکی از مهمترین انواع گردشگری در ترکیه است. طبق اعلام سازمان جهانی جهانگردی ، 37٪ گردشگری بین المللی دارای انگیزه فرهنگی است و این تقاضا در حال افزایش است.
مفهوم گردشگری فرهنگی از مواردی مانند تاریخ یک منطقه خاص ، نحوه زندگی مردم در یک مکان خاص جغرافیایی ، معماری ، سنت ها ، آیین ها ، جشنواره ها ، غذا و غیره ناشی می شود. فعالیت های گردشگری فرهنگی در مناطق شهری ممکن است شامل بازدید از موزه ها ، تئاترها ، گالری های هنری و موارد دیگر باشد.
رئیس اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه ضمن اشاره به رونق گردشگری فرهنگی در این کشور و برگزاری تورهای جذاب اظهار داشت: تورهای گردشگری فرهنگی با کیفیت و جذاب در ترکیه برگزار می شود و تعداد گردشگران تقریباً شش برابر شده است طی دو سال گذشته جهانگردی در ترکیه محدود به دریا و ساحل نیست اما به طور گسترده ای توسط بسیاری از جهانگردان در سراسر جهان جذب می شود.
ترکیه همچنین مرکز ارتباط بین یونان باستان ، ایران ، روم و روم شرقی بوده است. امپراتوری عثمانی همچنین یکی از مهمترین امپراتوریهای تاریخ ترکیه فعلی بود. این تاریخ غنی باعث ایجاد فرهنگ غنی در ترکیه شده و جاذبه های آن را دو چندان کرده است. این نوع مهم گردشگری در ترکیه بسیار محبوب است.

گردشگری سلامت

در سال های اخیر ، گردشگری سلامت در سراسر جهان و همچنین ترکیه به سرعت در حال رشد است و به یک بخش جایگزین بسیار مهم در صنعت گردشگری تبدیل شده است. موقعیت جغرافیایی ترکیه ، سازمان ها و موسسات مرتبط با بهداشت ، منابع انسانی تحصیل کرده و آموزش دیده در بخش بهداشت ، چشمه های آب درمانی و زیبایی طبیعی از ویژگی های یک مکان جذاب از نظر گردشگری سلامت است. ترکیه همچنین به دلیل غنای تاریخی و پیشرفت در زمینه بهداشت ، یکی از مهمترین کشورهای جهان از نظر گردشگری سلامت است.گردشگری سلامت نباید به گردشگری پزشکی محدود شود. گردشگری سلامت را می توان به سه دسته تقسیم کرد: گردشگری پزشکی ، گردشگری آب گرم و

گردشگری سالمندان و معلولان

طبق آماری که بنیاد گردشگری سلامت ترکیه منتشر کرده است ، 70٪ افرادی که برای گردشگری پزشکی به ترکیه می آیند از آلمان ، هلند ، فرانسه ، اتریش و خاورمیانه هستند. 92٪ آنها بیمارستانهای خصوصی و 8٪ بیمارستانهای دولتی را ترجیح می دهند.
رابطه بین گردشگری سلامت و توسعه بخش هتل در ترکیه چیست؟
طبق گزارشات انجمن بین المللی گردشگری سلامت استانبول ، ترکیه طی 10 سال گذشته شاهد هجوم گردشگران بهداشت بوده است. این میزان از 75000 بازدید کننده در سال 2007 به بیش از 700،000 بازدید کننده در سال 2017 رسیده است. تخمین زده می شود که این تعداد در پایان سال 2019 به یک میلیون نفر برسد.
این حجم از رشد گردشگر سلامت، نیاز به هتل های ویژه این بخش دارد. به همین دلیل ، هتل های نزدیک مرکز بهداشت و بیمارستان ها با امکانات ویژه در شهرهای مختلف ساخته شده اند یا در برنامه ساخت نیز قرار دارند. به همین دلیل ، هتل های نزدیک مرکز بهداشت و بیمارستان ها با امکانات ویژه در شهرهای مختلف ساخته شده اند یا در برنامه ساخت نیز قرار دارند.این فعالیت ها منجر به تغییرات و رشد بسیاری در بازار املاک و مستغلات و هتل های ترکیه شده است. این امر منجر به سرمایه گذاری خارجی در بخش هتلداری به عنوان یک تجارت پرسود شده است.

 

درمان های پزشکی رایج در ترکیه

  • درمان دندانپزشکی
  • جراحی پلاستیک
  • جراحی چشم
  • کاشت مو
  • درمان آبگرم

 

جهانگردی ورزشی در ترکیه

گردشگری ورزشی به سفرهایی گفته می شود که شامل تماشای یک ورزش یا شرکت در چنین مسابقاتی باشد. ترکیه طی سال 2014 میزبان 550،000 گردشگر برای فعالیتهای مختلف ورزشی بود. این کشور بیش از 900 میلیون دلار در ارائه خدمات ورزشی به گردشگران خارجی و میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی سرمایه جمع كرده است.ترکیه در تلاش است با سرمایه گذاری های جدید در راه اندازی امکانات ورزشی و میزبانی مسابقات و رویدادهای مختلف ، سهم خود را از گردشگری ورزشی افزایش دهد.
جهانگردی تجاری در ترکیه
همانطور که قبلاً گفتیم ، ترکیه به دلیل واقع شدن در اروپا و قاره آسیا و نزدیک بودن به آفریقا و روسیه ، پایتخت کنگره های بین المللی است.
مقصد عالی برای این نوع گردشگری در ترکیه عبارتند از: استانبول ، آنتالیا ، ازمیر ، بورسا و آنکارا.
گردشگری یکی از سریعترین و پویاترین بخشهای اقتصادی ترکیه است. بنابراین ، هرگونه سرمایه گذاری در این زمینه به ویژه در بخش هتلداری ، یک سرمایه گذاری پرسود محسوب می شود. اگر تصمیم دارید در بخش سرمایه گذاری گردشگری ترکیه شرکت کنید ، نمایندگان شرکت مرکز فروش هتل ها می توانند به شما کمک کنند.

 

گردشگری زمستانی در ترکیه

گردشگری زمستانی به سفر در سردترین فصل سال اطلاق می شود. زمستان زمان خوبی برای گذراندن تعطیلات ، برای مسافرانی که ورزش های زمستانی را دوست دارند. در اینجا بسیاری از ورزشهای معروف زمستانی و اسکی در ترکیه وجود دارد. اولوداغ در بورسا ، کارتالکایا در بولو و کارتپه در ازمیر بهترین مقصد برای گردشگری زمستانی در ترکیه هستند.

 

گردشگری تابستانی در ترکیه

گردشگری تابستانی به گردشگرانی گفته می شود که تعطیلات خود را در سواحل می گذرانند و این یکی از شاخه های فرعی انواع گردشگری در ترکیه است. ترکیه را چهار دریا احاطه کرده است: دریای مدیترانه ، دریای اژه ، دریای مرمره و دریای سیاه. بنابراین جای تعجب نیست که ترکیه با سواحل زیبا با آفتابی براق و آب تمیز یکی از بهترین مکان ها برای تعطیلات تابستان است.

همانطور که می دانید از گذشته تا به امروز یکی از مطمئن ترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرت به هر کشوری، مهاجرت تحصیلی بوده است و از جمله مزایای تحصیل در کشور ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تحصیل در دانشگاه های مورد تایید وزرات علوم ایران
  • امکان تحصیل با شهریه مناسب و معقول
  • بالا بودن کیفیت سیستم آموزشی
  • موقعیت جغرافیایی مناسب این کشور و سهولت رفت و آمد دانشجویان ایرانی

اگر شما هم از متقاضیان مهاجرت به ترکیه هستید می توانید پیش از اقدام متناسب با سرمایه، شرایط شغلی و تحصیلی سریع ترین راه ممکن را انتخاب نمایید.
به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی برای مهاجرت به ترکیه و اطلاع از هزینه های مهاجرت به این کشور می توانید با شماره های موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی در این زمینه بهره مند شوید.

نظرات کاربران
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

با خواندن این مطلب اطلاعات کامل در مورد تحصیل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری در دانشگاه خاور ...
مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به کانادا همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای پزشکان بوده است. استان نوا اسکوشیا در ...
برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر بوده و از طرف مهاجران ایرانی پرطرفدار است. اگر به فکر مهاجرت به کا ...
تحصیل داروسازی در فرانسه

تحصیل داروسازی در فرانسه

داروسازی از رشته های محبوب بین علاقه مندان تحصیلات پزشکی است. همچنین در سال های اخیر متقاضیان زیادی ...
تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

کشور های حاشیه خلیج فارس یا به اصطلاح کشور های عربی جزوی از کشور های بسیار سرمایه دار و ثروتمند هستن ...
کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکان در انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید به کادر ...
داروسازی در کانادا

داروسازی در کانادا

زمانی که در کانادا داروسازی می‌خوانید، آماده می‌شوید تا در داروخانه‌ها، بیمارستان&zwn ...
پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از پربارترین مشاغلی است که می توانید در نظر ...
دانشگاه های پزشکی سوئد

دانشگاه های پزشکی سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشک ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه ا ...
درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

در بسیاری از نقاط جهان، کمبود قابل توجهی از پزشکان و پرستاران وجود دارد، که بر سیستم‌های مراقبت ...
کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان ایرانی برای کاریابی و مهاجرت کشور ایرلند را انتخاب مینمایند. ایرلند ...
بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

میدانیم پزشکان در سراسر جهان، از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که آنها برای ...
بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

کشور های زیادی با حقوق و مزایای بالا برای مهاجرت پزشکان وجود دارد اما در این بین بعضی کشور ها برای م ...
تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چقد طول میکشد؟ متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا ممکن است مدرک دیپلم خود را از کش ...
در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

کشور انگلستان با دارا بودن سیستم اقتصادی قوی و نیاز به پزشک و کادر درمان، شرایط و امتیازات خوبی برای ...
در آمد پزشکان در انگلستان

در آمد پزشکان در انگلستان

در آمد پزشکان در انگلستان اگر تصميم داريد به عنوان يک GP (پزشک عمومي general practitioner) به انگلس ...
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این نوشتار قصد داریم در مورد دانشگاه های مورد تایید وز ...
مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان

مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان

مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید ...
نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

بسیاری ازدانش آموزان کشورمان که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و یا سایر رشته های پیراپزشکی را دارند، ...
بورسیه های پزشکی در انگلستان

بورسیه های پزشکی در انگلستان

رویای بسیار رایج بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دبیرستان و فارغ التحصیلان جوان از کشورهای در حال توسع ...