درباره ایسلند و مهاجرت به این کشور

9 / 10
از 422 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 21 مهر 1400 در ساعت 13 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

درباره ایسلند و مهاجرت به این کشور

ایسلند کجاست؟
ایسلند ، یک کشور اروپایی است که در میانه راه بین آمریکای شمالی و سرزمین اصلی اروپا واقع شده است، این کشور درست در زیر دایره قطب شمال بین 64 تا 66 درجه شمالی قرار دارد.پایتخت این کشور ریکیاویک است و شمالی ترین پایتخت جهان است و دقیقاً در نیمه راه بین نیویورک و مسکو واقع شده است.ایسلند در سال 1944 استقلال کاملی از دانمارک بدست آورد.
ایسلند جزیره ای در اقیانوس اطلس است که در نزدیکی دایره قطب شمال ، بین گرینلند و نروژ واقع شده است.جزیره ای با مساحت 103000 کیلومتر مربع (40000 مایل مربع) ، تقریباً هم اندازه مجارستان و پرتغال ، یا کنتاکی و ویرجینیا است. ایسلند ، دومین جزیره بزرگ اروپا ، به دنبال انگلیس ، و هجدهمین جزیره بزرگ جهان است. پرواز از نیویورک تا ریکیاویک پایتخت ایسلند، تقریباً پنج ساعت و از لندن سه ساعت طول می کشد.
ایسلند به عنوان "سرزمین آتش و یخ" شناخته می شود، ایسلند خانه برخی از بزرگترین یخچال های طبیعی در اروپا و برخی از فعال ترین آتشفشان های جهان است. ایسلند همچنین سرزمین نور و تاریکی است. روزهای تابستانی طولانی با نزدیک به 24 ساعت آفتاب توسط روزهای کوتاه زمستان فقط با چند ساعت روشنایی جبران می شود.
ایسلند ، سرزمین آتش و یخ ، طی چند سال گذشته به یک مقصد محبوب سفر تبدیل شده است. از یخچال های طبیعی با شکوه این کشور ، آبشارهای صاعقه ای و نمایش های طبیعی حماسی شبانه ، به راحتی می توان فهمید که چرا مسافران مشتاق به بازدید ازاین نقطه ازجهان هستند. ویژگی های بسیاری وجود دارد که این کشور را بسیار منحصر به فرد می کند.
ایسلند کم جمعیت ترین کشور اروپا است. تقریباً 80٪ کشور خالی از سکنه است و قسمت عمده ای از زمین آن از فلات ، قله کوه ها و مناطق پست حاصل خیز تشکیل شده است.

 

آب و هوای ایسلند چگونه است؟

زمستان های ایسلند به لطف گلف استریم کاملاً معتدل است. در ریکیاویک نیز احتمال بارش باران به اندازه بارش برف وجود دارد. با این حال ، غالباً شرایط آب و هوا در این کشور بسیار متغیر است. متوسط دما در ژانویه ، سردترین ماه ، 0 درجه سانتی گراد است (32 فارنهایت) و تابستان ها با متوسط دمای 12 درجه سانتی گراد (54 فارنهایت) خنک می باشد.
ار جمله حقایقی که این کشور را بسیار منحصر به فرد ساخته است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- بیش از 60٪ از جمعیت ایسلند در پایتخت این کشور ریکیاویک زندگی می کنند. ریکیاویک اگرچه بسیار کوچک است ، بیش از نیمی از جمعیت ایسلند را در خود جای داده است. این شهر رنگارنگ دارای رستوران ها ، کافه ها ، بارها و موزه های بی شماری است، و این شهر را به مقصدی مناسب برای گشت و گذار تبدیل کرده است.
- ایسلند آخرین مکان روی زمین بود که توسط انسان ها آباد شد و با کمال تعجب ، بیش از 1100 سال پیش وایکینگ ها از نروژ ایسلند را به طور تصادفی کشف کردند.
- افراد در تمام طول سال می توانند در چشمه های آب گرم در فضای باز شنا کنید و چشمه های آب گرم را می توان در سراسر کشور در این کشور یافت و این چشمه ها در همه اندازه ها و اشکال وجود دارد.
- ایسلند یکی از کشورهای دوستدار محیط زیست در جهان است و ایسلند اخیراً در ردیف یکی از کشورهای دوستدار محیط زیست در جهان قرار گرفته است و از آنجا که تقریباً تمام برق در ایسلند با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر تولید می شود ، درک این دلیل آسان است! پایتخت ریکیاویک در سال 2014 برنده جایزه طبیعت و محیط زیست نوردیک شد و در تلاش است تا سال 2040 شهری خنثی از کربن باشد.
- ایسلند دارای طولانی ترین هفته های کاری در اروپا است و یکی از جالب ترین واقعیت ها در مورد ایسلند این است که ، ایسلندی ها به طور متوسط 45 ساعت در هفته بیشتر از هر کشور دیگری در اروپا کار می کنند.
- حدود 11 درصد از ایسلند توسط یخچال های طبیعی پوشانده شده است و مطالعات نشان می دهد که 11٪ از کشور ایسلند تحت پوشش یخچالهای طبیعی است! یخچال های طبیعی یکی از اصلی ترین جاذبه های ایسلند است و تا به امروز تقریباً 269 مورد از آنها یافت شده است. ایسلند همچنین بزرگترین یخچال طبیعی اروپا ، Vatnajökull را در خود جای داده است که معادل سه برابر اندازه لوکزامبورگ یا رود آیلند است!
- از هر 10 ایسلندی یک نفر کتاب چاپ می کند و این یکی از حقایق بسیار جالب در خصوص این کشور است. سنت مطالعه در ایسلند به قرن سیزدهم برمی گردد و این موضوع که از هر ده ایسلندی یک نفر کتابی را انتشار می دهد، مشخص می کند که ایسلند کشوری بسیار متمرکز بر ادبیات است.
- نورهای شمالی را می توان از سپتامبر تا مارس در ایسلند مشاهده کرد که بسیاری از مسافران ایسلند را به خود جلب می کنند چرا که تجربه مشاهده شفق قطبی برای بسیاری از افراد بسیار خاص و جذاب است. این واقعه طبیعی باورنکردنی هنگامی ایجاد می شود که ذرات خورشید با جو در میدان مغناطیسی زمین ارتباط برقرار کنند.

 

در ایسلند به چه زبانی صحبت می شود؟

همانطور که مشاهده میکنید در این عنوان گفته شده "در ایسلند چه زبانی صحبت می شود" نه "کدام زبانها در ایسلند صحبت می شود" به این دلیل که ایسلند به طور کلی یک کشور یک زبانه است ، حتی اگر اکثر ایسلندی ها به چندین زبان دیگر فراتر از زبان رسمی خود صحبت کنند.
برخلاف کشورهایی مانند هند یا سوئیس ، که چندین زبان و گویش ملی در مناطق مختلف صحبت می شود ، ایسلند عمدتاً یک کشور تک زبانه است.
این بدان معنا نیست که ایسلندی ها با زبان های خارجی آشنایی ندارند. در حقیقت ، بسیاری از آنها به چندین زبان مانند انگلیسی و دانمارکی تسلط کامل دارند.
زبان رسمی ایسلند، ایسلندی است که حداقل 300000 نفر از 336000 نفری که در این کشور زندگی می کنند به این زبان صحبت می کنند. طبق گفته یک منبع نیمه رسمی ، حدود 97 درصد از ایسلندی ها،ایسلندی را به عنوان زبان مادری خود صحبت می کنند.
در مطالعه ای در سال 2017 ، ایسلند پس از فنلاند و نروژ به عنوان سومین کشور باسواد در جهان قرار گرفت. بین سالهای 2008 و 2014 ، میزان سواد در ایسلند در میان بزرگسالان در حدود 99٪ ثابت مانده است ، که واقعاً چشمگیر بود. با این حال ، منابع رسمی اظهار دارند که ایسلند در سال های اخیر میزان بی سوادی خود را به 0 درصد کاهش داده است.
ایسلندی یک زبان ژرمنیک شمالی در خانواده هند و اروپایی است.ایسلندی یک زبان جزیره ای است ، به این معنی که در انزوای جغرافیایی از زبان های دیگر توسعه یافته است.
سوال بعدی این است که ایسلندی ها چگونه کلمات جدید را خلق می کنند؟
ایسلندی ها به کارگیری اصطلاحات جدید را چنان جدی می گیرند که شعبه ای از موسسه زبان ایسلندی وجود دارد که وظیفه آن بحث و تأیید (یا عدم تأیید) استفاده از واژگان جدید است. این میزان نشان دهنده ی اهمیت ایسلندی ها به زبان اصلی خودشان است.

 

آیا ایسلندی سخت ترین زبان برای یادگیری است؟

افرادی که سعی در یادگیری زبان ایسلندی دارند اغلب می گویند یادگیری این زبان بسیار دشوار است.
بنابراین آیا یادگیری این زبان چالش برانگیز است؟ بله و خیر. هر زبانی مواردی دارد که کار یادگیری را برای افراد غیربومی دشوار می کند.

 

آیا زبان انگلیسی در ایسلند استفاده می شود؟

مردم در ایسلند بسیار خوب انگلیسی صحبت می کنند. در حقیقت ، تنها افرادی که در واقع انگلیسی صحبت نمی کنند بخشی از نسل قدیمی هستند. انگلیسی به زبان بین المللی فرانسه تبدیل شده است ، به این معنی که بسیاری از کودکان به عنوان بخشی از تحصیلات اجباری مجبور به تحصیل آن هستند. ایسلند نیز از این قاعده مستثنی نیست و تحصیل در زبان انگلیسی برای دانشجویان به عنوان بخشی از برنامه درسی آنها اجباری است.
علاوه بر این ، نمایش ها و فیلم های تلویزیونی به جای دوبله به زبان انگلیسی با زیرنویس ایسلندی نمایش داده می شوند. این به ایسلندی ها کمک می کند تا نه تنها گوش بسیار خوبی برای این زبان داشته باشند بلکه دارای لهجه ی قابل درک باشند.
کودکان علاوه بر تحصیل به زبان انگلیسی ، باید زبان دانمارکی یا یک زبان اسکاندیناوی دیگری را نیز بدانند. این بدان معنی است که ایسلندی ها حداقل سه زبانه هستند.

 

درباره جمعیت ایسلند

جمعیت ایسلند در تاریخ 1 ژانویه 2021حدود 368،792 نفر بود.
جمعیت این کشور از 1 ژانویه 2020 با افزایش 4658 نفر یا 1.3٪ افزایش یافته است.
در ابتدای سال 189،043 مرد و 179،749 زن در ایسلند زندگی می کردند که این رقم در سال 2020 برای مردان 1.1٪ و برای زنان 1.4٪ افزایش یافته است.
91.1 درصد از ساکنان ایسلند شهروندان ایسلند و 15.7 درصد نیز متولدین خارجی هستند.
99٪ ساکنان این کشور در مناطق شهری (محلی با جمعیت بیشتر از 200) و 60٪ در پایتخت زندگی می کنند.
تعداد زیادی از ایسلندی ها از دهه 1850 شروع به مهاجرت از ایسلند کردند. تخمین زده شده است که در حدود 17000 ایسلندی در بین سالهای 1870-1914 به آمریکای شمالی مهاجرت کردند ، و حدود 2000 نفر به ایسلند بازگشتند.
قبل از دهه 1990 مهاجرت کمی به ایسلند وجود داشت و در آن دوره بیشتر از سایر کشورهای اسکاندیناوی بود: حدود 1٪ از جمعیت ایسلند در سال 1900 از میراث دانمارک بودند (یا در دانمارک به دنیا آمده اند یا از پدر و مادر دانمارکی متولد شده اند).
مهاجرت به ایسلند در اواخر قرن بیستم با تشویق پیوستن ایسلند به منطقه اقتصادی اروپا ، ورود آن به توافق نامه شینگن در سال 2001 و رونق اقتصادی اوایل قرن بیست و یکم ، به سرعت افزایش یافت. بزرگترین اقلیت قومی ایسلند شامل مهاجران لهستانی در ایسلند است.

 

درباره اقتصاد ایسلند

اقتصاد ایسلند ترکیبی از یک ساختار سرمایه داری و اصول بازار آزاد با یک سیستم رفاهی گسترده است. به جز یک دوره کوتاه در بحران 2008 ، ایسلند در سال های اخیر به رشد بالا ، بیکاری کم و توزیع قابل توجهی درآمد رسیده است.
اقتصاد ایسلند در دهه اخیر به صنایع تولیدی و خدماتی متنوع شده است ، خصوصاً در زمینه های گردشگری ، تولید نرم افزار و بیوتکنولوژی.
گردشگری ، ذوب آلومینیوم و ماهیگیری از ارکان اقتصاد در این کشور هستند.
برای دهه ها اقتصاد ایسلند بستگی زیادی به شیلات داشت ، اما اکنون جهانگردی به عنوان صنعت اصلی صادرات ایسلند از صید و آلومینیوم پیشی گرفته است.
گردشگری 8.6٪ از تولید ناخالص داخلی ایسلند در سال 2016 و 39٪ از کل صادرات کالا و خدمات را به خود اختصاص داده است.
از سال 2010 تا 2017 ، تعداد گردشگران از ایسلند نزدیک به 400 درصد افزایش یافته است. از سال 2010 ، گردشگری به محرک اصلی رشد اقتصادی ایسلند تبدیل شده است ، به طوری که تعداد گردشگران در سال 2016 به 4.5 برابر جمعیت ایسلند رسیده است.
ایسلند نسبت به نوسانات قیمت های جهانی برای صادرات اصلی خود و همچنین نسبت به نوسانات نرخ ارز کرون ایسلند حساس است. در پی خصوصی سازی بخش بانکی در اوایل دهه 2000 ، بانک های داخلی به شدت در بازارهای خارجی گسترش یافتند و مصرف کنندگان و مشاغل به میزان زیادی با ارزهای خارجی وام گرفتند و همچنین بدتر شدن شرایط مالی جهانی در طول سال 2008 منجر به کاهش شدید کرون در مقابل سایر ارزهای اصلی شد.
سه بانک بزرگ ایسلند در اواخر سال 2008 سقوط کردند. تولید ناخالص داخلی 6.8٪ در سال 2009 کاهش یافت و بیکاری در فوریه 2009 به بالاترین میزان خود رسید.
ایسلند با داشتن یکی از بالاترین نرخ های رشد ثابت در جهان و تورم و بیکاری کم سابقه اقتصادی چشمگیر در دهه گذشته به دست آورد ولی در پی بحران مالی جهانی ، سه بانک خصوصی بزرگ ایسلند مشکلات عمده نقدینگی را تجربه کردند و در طی چند روز به مدیریت دولتی منتقل شدند.
با این حال ، پایه های اقتصاد ایسلند همچنان محکم است و ایسلند با کمک چند جانبه از صندوق بین المللی پول که نقشی اساسی دارد ، به سمت بهبود اقتصادی در حال حرکت است. انرژی پاک ایسلند ، منابع دریایی ، زیرساخت های قوی و نیروی کار کاملاً تحصیل کرده ، پایه ای محکم برای غلبه بر مشکلات اقتصادی فعلی و اجرای اصلاحات لازم فراهم می کند.
سرمایه گذاری خارجی عمدتا در بخشهای صادرات محور متمرکز است ، در زمینه های جدید و مهیج در زمینه فناوری اطلاعات ، صنایع وابسته به محیط زیست وابسته به انرژی ، کشاورزی ، صنایع مبتنی بر آب و گردشگری که در چند سال اخیر رشد فزاینده ای داشته است. سرمایه گذاری صنعتی در ایسلند نیز از سال 1995 رشد قابل ملاحظه ای داشته و احتمالاً در سالهای آینده افزایش خواهد یافت. نیروی کار در مقایسه با کشورهای همسایه نسبتاً جوان است و 67 درصد جمعیت بین 15 تا 64 سال دارند.

 

صنعت جهانگردی و توریسم ایسلند

گردشگری در سالهای اخیر به یکی از ارکان اصلی اقتصاد ایسلند تبدیل شده است. دپارتمان گردشگری در وزارت صنایع و نوآوری وظیفه تدوین و اجرای سیاست رسمی گردشگری ، پیشنهاد قانونگذاری در زمینه گردشگری و هماهنگی کار ارگانهای مختلف دولتی با توجه به مسائل گردشگری را دارد.
هیئت جهانگردی ایسلند ، صندوق حفاظت از سایت های گردشگری ، صندوق توسعه مسیر و گروه ویژه گردشگری ارگان هایی هستند که تحت نظارت وزارت فعالیت می کنند.
جهانگردی در سراسر جهان در حال رکود است ، اما چندین عامل باعث می شود ایسلند به ویژه در معرض سقوط این صنعت قرار گیرد: انزوای جغرافیایی ، تعداد کم جمعیت داخلی ، اقدامات سختگیرانه در مرزها و اقتصادی که بعد از یک دهه رونق گردشگری فوق العاده به شدت وابسته شده است.
با این حال دولت ضمن بهسازی جاده ها و بندرهای کشور ، بیش از 12 میلیون دلار در زیرساخت های گردشگری سرمایه گذاری می کند.
برای حفظ صنعت گردشگری در کوتاه مدت ، دولت همچنین بیش از 9 میلیون دلار در برنامه توزیع بن کارت سفر رایگان به شهروندان و ساکنان ایسلند سرمایه گذاری کرده است. یک کمپین بازاریابی با هدف گردشگران داخلی در اواخر بهار برگزار شد و به محض رفع محدودیت های سفر ، نسخه بین المللی آن رونمایی خواهد شد.
ایسلند به دلیل طبیعت دست نخورده و فضای منحصر به فرد خود بسیار شناخته شده است.ایسلند بیشترین تعداد گردشگر را در طول تابستان (ژوئن-آگوست) پذیرا است.
در سال 2014 ، حدود 42٪ بازدیدکنندگان در ایام تابستان به ایسلند رسیده اند ، که نسبت به دو سال قبل کاهش چشمگیری داشته است و درصد بازدید کنندگان زمستانی در مدت مشابه بیش از 4٪ افزایش یافته است.

 

سیستم آموزشی در ایسلند

حضور در مدرسه برای همه کودکان بین 6 تا 16 سال در ایسلند اجباری است. کسانی که می خواهند فراتر از دوره اجباری ادامه تحصیل دهند ، در مدارس مختلف تخصصی یا متوسطه تحصیل می کنند. دانش آموزان می توانند در 16 سالگی در مدارس متوسطه چهار ساله ثبت نام کنند و فارغ التحصیلی دانش آموز را برای پذیرش در دانشگاه مجاز می کند.

تقریباً 74 درصد از ایسلندی های زیر 29 سال در سیستم آموزش رسمی ایسلند شرکت می کنند. این شامل بیش از 42000 جوان در سن تحصیلات اجباری (6 تا 16 سال) است.
آموزش عالی در سه دانشگاه ایسلند و 11 موسسه غیر دانشگاهی ارائه می شود که در زمینه هایی مانند هنر ، کشاورزی ، فناوری ، آموزش پیش دبستانی و تربیت بدنی آموزش تخصصی ارائه می دهند و سیستم مدرن آموزش عالی ایسلند به تأسیس دانشگاه ایسلند در سال 1911 برمی گردد.(تحصیل در ایسلند)
در ایسلند هفت دانشگاه وجود دارد که سه دانشگاه خصوصی و چهار دانشگاه دولتی هستند. (دانشگاه های برتر ایسلند)بزرگترین آنها دانشگاه ایسلند و دانشگاه ریکیاویک است که هر دو در پایتخت هستند و پس از آن دانشگاه آکوریری در شمال شهر آکورایری قرار دارند. دانشجویان بین المللی حدود 5٪ از کل دانشجویان در ایسلند را تشکیل می دهند و دانشگاههای ایسلند به طور کلی مشتاق جذب دانشجویان بین المللی و تبادل بیشتر هستند. بسیاری از آنها ، به ویژه دانشگاه های بزرگتر ، تعداد فزاینده ای از دوره ها را كه به طور كامل یا جزئی به زبان انگلیسی تدریس می شوند ، ارائه می دهند و همچنین سیستم های پشتیبانی خوبی برای دانشجویان خارجی وجود دارد كه ترجیح می دهند در ایسلند تحصیل كنند.(ویزای دانشجویی اسلند)
دانشگاه ایسلند صرفاهزینه ثبت نام سالانه حدود 75000 ISk بسته به نرخ ارز تقریباً 530 یورو یا 600 دلار آمریکا دریافت می کند.
شهروندان کشورهای خارج از منطقه اقتصادی اروپا ملزم به پرداخت 50 یورو برای رسیدگی و پردازش درخواست های خود هستند. این هزینه به عنوان بخشی از روند درخواست آنلاین شارژ می شود و فقط با کارت اعتباری ، VISA یا MasterCard پرداخت می شود و همچنین هزینه رسیدگی و پردازش قابل استرداد نیست.

اگر شما هم به دلایلی همچون جاذبه های طبیعی ایسلند، امکان تحصیل با هزینه بسیار مناسب در این کشور و... مایل به مهاجرت به ایسلند هستید می توانید با شماره های موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین آگاه به امور مهاجرت بهره مند شوید.

نظرات کاربران
مرضیه : کاردرایسلند
0 1
در مورد کار پرستاری و پذیرش در بیمارستان ایسلند راهنمایی کنیدلطفا
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام لطفا با شماره های موسسه تماس بگیرید.
محمد : درود فراوان در مورد راننده کامیون میشه م ...
6 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

با خواندن این مطلب اطلاعات کامل در مورد تحصیل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری در دانشگاه خاور ...
مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به کانادا همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای پزشکان بوده است. استان نوا اسکوشیا در ...
برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر بوده و از طرف مهاجران ایرانی پرطرفدار است. اگر به فکر مهاجرت به کا ...
تحصیل داروسازی در فرانسه

تحصیل داروسازی در فرانسه

داروسازی از رشته های محبوب بین علاقه مندان تحصیلات پزشکی است. همچنین در سال های اخیر متقاضیان زیادی ...
تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

کشور های حاشیه خلیج فارس یا به اصطلاح کشور های عربی جزوی از کشور های بسیار سرمایه دار و ثروتمند هستن ...
کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکان در انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید به کادر ...
داروسازی در کانادا

داروسازی در کانادا

زمانی که در کانادا داروسازی می‌خوانید، آماده می‌شوید تا در داروخانه‌ها، بیمارستان&zwn ...
پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از پربارترین مشاغلی است که می توانید در نظر ...
دانشگاه های پزشکی سوئد

دانشگاه های پزشکی سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشک ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه ا ...
درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

در بسیاری از نقاط جهان، کمبود قابل توجهی از پزشکان و پرستاران وجود دارد، که بر سیستم‌های مراقبت ...
کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان ایرانی برای کاریابی و مهاجرت کشور ایرلند را انتخاب مینمایند. ایرلند ...
بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

میدانیم پزشکان در سراسر جهان، از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که آنها برای ...
بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

کشور های زیادی با حقوق و مزایای بالا برای مهاجرت پزشکان وجود دارد اما در این بین بعضی کشور ها برای م ...
تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چقد طول میکشد؟ متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا ممکن است مدرک دیپلم خود را از کش ...
در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

کشور انگلستان با دارا بودن سیستم اقتصادی قوی و نیاز به پزشک و کادر درمان، شرایط و امتیازات خوبی برای ...
در آمد پزشکان در انگلستان

در آمد پزشکان در انگلستان

در آمد پزشکان در انگلستان اگر تصميم داريد به عنوان يک GP (پزشک عمومي general practitioner) به انگلس ...
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این نوشتار قصد داریم در مورد دانشگاه های مورد تایید وز ...
مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان

مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان

مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید ...
نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

بسیاری ازدانش آموزان کشورمان که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و یا سایر رشته های پیراپزشکی را دارند، ...
بورسیه های پزشکی در انگلستان

بورسیه های پزشکی در انگلستان

رویای بسیار رایج بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دبیرستان و فارغ التحصیلان جوان از کشورهای در حال توسع ...