تحصیل پرستاری در آمریکا

9 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403 در ساعت 12 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پرستاری زمینه ای از دانش پزشکی، مهارت های عملی است. پرستاران باید در مورد اصول و روشهای مراقبت از بیمار به روشهای مراقبت از بیمار بسیار آگاه باشند تا به پزشکان در اجرای فعالیت های مرتبط با درمان مانند تزریق ، مشاوره روانشناختی یا مراقبت از بیمار کمک کند.اگرچه پرستاری فرصت خوبی در ایالات متحده آمریکا دارد ، اما مطالعه این زمینه آسان نیست. بنابراین ، هنگام تصمیم گیری برای مطالعه پرستاری در ایالات متحده آمریکا ، دانشجویان بین المللی باید تأیید کنند که شما نسبت به این حرفه اشتیاق دارید .به طور متوسط ​​، یک دوره پرستاری در ایالات متحده می تواند تا 7 سال از جمله کارآموزی طول بکشد. برای تبدیل شدن به یک پرستار در ایالات متحده آمریکا ، دانش آموزان باید تحصیلات خود را در مدارس پرستاری آمریکا انجام دهند. شما معمولاً به مدت 2 سال در یک کالج جامعه تحصیل خواهید کرد ، سپس به مدت 2 سال یا بیشتر تمرین می کنید و برای بررسی مجوزهای مجوز (NCLEX) شورای ملی را می گیرید. برای اینکه یک پرستار در یک کشور با یک سیستم بهداشتی و درمانی به خوبی مانند ایالات متحده آمریکا باشید ، به سطح بالایی از تخصص و تجربه نیاز دارید. اگرچه زمان آموزش طولانی است و روند یادگیری نیز سخت است ، اما آینده شغلی پرستاری بسیار باز است ، به خصوص فرصت مهاجرت به ایالات متحده آمریکا به عنوان یک پرستار بسیار زیاد است.

 

1. چشم انداز شغلی برای پرستاری در ایالات متحده

کمبود جدی منابع انسانی در پرستاری یک مشکل شایع برای ایالات متحده آمریکا ، استرالیا یا کانادا است. در اوایل سال 2006 ، دولت آمریكا قانون مهاجرت را اصلاح كرد تا محدودیت تعداد پرستاران خارجی را كه بیمارستان های آمریکایی می توانند استخدام كنند ، حذف كند و فرصت های بسیاری را برای پرستاران خارجی برای زندگی و كار در ایالات متحده آمریکا باز كند. البته در مقایسه با افرادی که قبل از آمدن به ایالات متحده آمریکا برای کار در کشورهای دیگر آموزش دیده اند ، کسانی که در ایالات متحده تحصیل کرده اند ، این مزیت و اولویت را خواهند داشت. یک واقعیت در ایالات متحده وجود دارد که شما باید بدانید که بومی ها خیلی مشتاق پیگیری این صنعت نیستند زیرا پرستاری مشکلات و سختی های زیادی دارد. با این حال ، برای دانشجویان بین المللی که می خواهند به طور دائم در ایالات متحده زندگی کنند ، پرستاری یک انتخاب عالی خواهد بود.

 

2. برای مطالعه پرستاری در ایالات متحده آمریکا چه خصوصیاتی لازم است؟

برای مطالعه پرستاری در ایالات متحده ، باید خصوصیات زیر را داشته باشید:

شور و شوق: برای مطالعه پرستاری ، شما باید اشتیاق داشته باشید ، اخلاق خوبی داشته باشید و مسئولیت بالایی داشته باشید زیرا پرستاری با تعداد زیادی شغل بسیار سخت است. به خصوص این کار مربوط به زندگی بیمار است ، هر اشتباهی ممکن است عواقب غیرقابل پیش بینی را به همراه داشته باشد.

دانش پزشکی و داروخانه: پرستاران باید دانش پزشکی عمومی داشته باشند

آموزش خوب: این یک نیاز مهم است. پرستاران باید مهارت های دقیق و کاملی مانند تزریق ، تزریق ، تغییر پانسمان ، کمک های اولیه برای زخم ها یا استفاده از تجهیزات پزشکی را انجام دهند ...

 

3- چرا پرستاری را در ایالات متحده آمریکا مطالعه کنیم؟

ایالات متحده آمریکا دارای یکی از بهترین خدمات درمانی و خدمات پزشکی برای مردم جهان است. بنابراین ، این کشور توجه زیادی به کیفیت آموزش و آموزش پرستاری می کند. هنگام تحصیل پرستاری در ایالات متحده آمریکا ، دانشجویان مزایای بسیاری از جمله:

  • به راحتی برنامه درسی را انتخاب کنید که متناسب با صلاحیت ها و خواسته های شما باشد زیرا در پرستاری ایالات متحده از لیسانس تا مدرک کارشناسی ارشد و دکترا متفاوت است
  • دسترسی به طیف گسترده ای از دانش تخصصی که از آن می توان دیدگاه های فرهنگی متنوع و شایستگی های جهانی را بدست آورد
  • ایالات متحده آمریکا در بسیاری از دانشگاه های پیشرو و بهترین جهان قرار دارد
  • در یک زبان خارجی غوطه ور شوید و مهارت انگلیسی خود را بهبود بخشید
  • مدارک تحصیلی آمریکا در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است
  • فرصت های شغلی بالا، به راحتی برای مشاغل در ایالات متحده یا سایر کشورها درخواست می کند

 

4- الزامات برای مطالعه پرستاری در ایالات متحده آمریکا

دانشگاه های مختلف برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل هستند ، نیازهای متفاوتی دارندپرستاری با این حال ، برای مطالعه پرستاری در ایالات متحده ، دانشجویان بین المللی باید شرایط اساسی زیر را برآورده کنند:

  • آموزش دبیرستان یا بالاتر را به پایان رساند
  • آیلتس 6.5 یا بالاتر یا TOEFL 90+
  • امتحانات GPA و SAT را پشت سر بگذارید (از 1150 و بالاتر)
  • امتحان ورودی Hesi/Tear را بگیرید

علاوه بر الزامات دانشگاهی ، دانشجویان همچنین باید در طول تحصیل در خارج از کشور در ایالات متحده آمریکا ، منابع مالی خود را نشان دهند. این همچنین یکی از عوامل مهمی است که تعیین می کند که شما پذیرفته شده اید یا نه. به طور معمول ، پرستاری در ایالات متحده شهریه از 11000 دلار در سال یا بیشتر برای مدارس دولتی و 40،000 دلار در سال یا بیشتر برای مدارس خصوصی برخوردار است.

 

5. برنامه های پرستاری در ایالات متحده آمریکا

اگر قصد مطالعه پرستاری در ایالات متحده را دارید ، در اینجا برنامه های محبوب پرستاری در ایالات متحده وجود دارد.

 

برنامه های LPN یا LVN

LPN و LVN دارای مجوز برنامه های پرستاری و پرستاری حرفه ای هستند. این برنامه ها تحت مراقبت های پرستاری ثبت شده و حدود 1 سال فعالیت می کنند.شما می توانید LPN/LVN را در بسیاری از دانشکده های ایالات متحده مطالعه کنید. این برنامه ها معمولاً نیازی به کلاس های پیش نیاز ندارند. با این حال ، برخی از مدارس به حداقل TOEFL ، SAT یا عمل نیاز دارند. دانشجویان برای دریافت مجوز تمرین باید امتحان ملی را پشت سر بگذارند.طبق آمار وزارت کار ایالات متحده آمریکا ، متوسط ​​حقوق سالانه یک پرستار حرفه ای عملی و دارای مجوز 39.030 دلار است.

 

برنامه ADN

ADN برابر با یک همکار در پرستاری است. این برنامه به مدت 15 ماه یا 2 سال ادامه خواهد داشت. این برنامه معمولاً در دانشکده های جامعه تدریس می شود و اغلب به تعدادی کلاس پیش نیاز نیاز دارد.برنامه ADN معمولاً بر مهارتهای پرستاری فنی متمرکز است. بنابراین ، هنگامی که این برنامه را تکمیل می کنید ، می توانید درمان و راهنمایی و همچنین حمایت عاطفی از بیماران یا اعضای خانواده آنها را ارائه دهید. توجه می شود که کلیه دانشجویان ثبت نام شده در برنامه ADN باید برای دریافت مجوز تمرین پرستاری ، امتحان صدور مجوز هیئت مدیره ملی را تصویب کنند.

 

برنامه BSN

BSN مدرک لیسانس پرستاری است. این برنامه به مدت چهار سال تحصیل ادامه خواهد یافت و می توانید در دانشکده ها و دانشگاه های سراسر ایالات متحده آمریکا تحصیل کنید. لیسانس برنامه پرستاری در بین دانشجویان بین المللی بسیار محبوب است زیرا چشم انداز شغلی آزاد و حقوق و دستمزد بالایی را ارائه می دهد.

 

برنامه MSN

برنامه MSN یک کارشناسی ارشد علوم در برنامه پرستاری است که بسیاری از رشته های پیشرفته پرستاری را در یک دوره واحد ترکیب می کند. این برنامه های پیشرفته می تواند رشته هایی مانند پرستاری نوزاد ، پرستاری بزرگسالان ، پرستاری بهداشت زنان ، پرستاری کودکان ، آموزش پرستار و غیره را با هم ترکیب کند.متوسط ​​حقوق برای افراد مبتلا به کارشناسی ارشد پرستاری در ایالات متحده آمریکا بسته به این تخصص حدود 60،000-150،000 دلار است.

 

برنامه CRNA

یک برنامه برای  متخصص بیهوشی پرستار ثبت شده که معمولاً 1 تا 2 سال طول می کشد. دانشجویان ثبت نام شده در برنامه CRNA ، تکنیک های بیهوشی ، تئوری آزمون و نحوه استفاده دانش خود را در موضوعات بالینی می آموزند.برنامه ثبت شده CRNA به عنوان یک صلاحیت حرفه ای بالا تأیید شده است. بنابراین ، حقوق و دستمزد نیز بسیار بالا است ، بسته به وضعیت کار ، از 160،000 - 250،000 دلار در سال است.

 

6. حقوق یک پرستار در ایالات متحده

در ایالات متحده آمریکا ، پرستاری یک حرفه نسبتاً پردرآمد است که حداقل حقوق آن در حدود 45000 دلار در سال است. پرستاران از نوزادان با میانگین حقوق حدود 100000 دلار در سال  مراقبت می کنند. متوسط ​​حقوق بیهوشی متخصصان گاهی اوقات به 147،000 دلار در سال می رسد. این کار با درآمد پایدار در ایالات متحده آمریکا بسیار پردرآمد است.

 

7. لیست مدارسی که دوره های پرستاری را ارائه می دهند

 

دانشگاه پنسیلوانیا

دانشگاه پنسیلوانیا یک دانشگاه معتبر تحقیقات خصوصی Ivy League و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های ایالات متحده برای ارائه برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد است. این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده تحقیقات و آموزش در جهان شناخته می شود.براساس آمار ، دانشگاه پنسیلوانیا طبق گزارش اخبار و گزارش جهانی ایالات متحده آمریکا ، دانشگاه شماره 1 پرستاری در ایالات متحده آمریکا است.

 

دانشگاه جان هاپکینز

دانشگاه جان هاپکینز یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی در بالتیمور ، مریلند است که به دلیل داشتن یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در ایالات متحده آمریکا مشهور است.دانشکده پرستاری دانشگاه جان هاپکینز در رتبه 2 قرار دارد ، دانشکده پزشکی 5 است و داروخانه و داروسازی aRE در رده بندی QS در رده هفدهم قرار گرفت. علاوه بر برنامه درسی متنوع ، دانشگاه جان هاپکینز نیز در اعضای هیئت علمی که در حوزه پزشکی جهانی برجسته هستند ، سرمایه گذاری زیادی می کند. نکته ویژه دانشگاه جان هاپکینز این است که دانشجویان در بیمارستان جان هاپکینز تحصیل می کنند ، این یکی از بیمارستانه ای پیشرو در ایالات متحده آمریکا است.اگرچه بخش پرستاری دانشگاه شهریه بالایی دارد ، اما همیشه بورس های تحصیلی را برای دانشجویان عالی ارائه می دهد.

 

دانشگاه واشنگتن

با سابقه بیش از 150 سال ، دانشگاه واشنگتن یکی از دانشگاه های پیشرو در ایالات متحده آمریکا با برنامه های درسی شناخته شده بین المللی است.دانشگاه واشنگتن با بیش از 2000 دوره ارائه شده در 16 دانشکده و مدرسه ، لیسانس ، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد.محبوب ترین رشته های ارائه شده توسط دانشگاه واشنگتن شامل علوم اجتماعی ، علوم بیولوژیکی و علوم زیست پزشکی ، تجارت ، مدیریت ، بازاریابی ، مهندسی ، ...دانشکده پرستاری دانشگاه واشنگتن اولین ساحل غربی ایالات متحده برای پرستاری و همچنین اولین دانشگاه آمریکایی است که تدریس با کیفیت را ارائه می دهد که توسط سازمان ملی پرستاران بهداشت عمومی معتبر است.هدف اصلی دوره های پرستاری دانشگاه ارتقاء علوم و تمرین پرستاری از طریق آموزش دانش و تحقیقات عمیق است. در حال حاضر ، گروه پرستاری دانشگاه بیش از 600 دانشجو دارد ، بیش از 115 استاد معتبر و اساتید تحقیقاتی.

 

دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو

در سالهای اخیر ، دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو به لطف پیشرفت های علم و بیوتکنولوژی به یکی از دانشگاه های پیشرو در توسعه مهندسی پزشکی مدرن و آموزش پزشکی مدرن تبدیل شده است. دانشگاه کالیفرنیا همچنین تنها دانشگاهی در ایالات متحده آمریکا است که در لیست 10 برتر برای تحقیق و مراقبت های بهداشتی قرار دارد.در حال حاضر حدود 2600 دانشجو در برنامه تحصیلات تکمیلی در دندانپزشکی ، پزشکی ، پرستاری و داروخانه در دانشگاه کالیفرنیا ثبت نام کرده اند. این دانشگاه دارای برنامه های پرستاری بسیاری است که توسط مؤسسات معتبر مانند کارشناسی ارشد پرستاری (و برنامه APRN) معتبر توسط کمیسیون کالج آموزش پرستاری (CCNE) یا برنامه پرستاری زنان و زایمان معتبر توسط کمیسیون اعتباربخشی آموزش مامایی معتبر است. (acme) ؛

 

دانشگاه میشیگان

دانشگاه میشیگان یکی از دانشگاه های عمومی پیشرو در جهان است. میشیگان دارای بیش از 28000 دانشجوی کارشناسی ارشد و 15000 دانشجوی فارغ التحصیل از 50 ایالت و 121 کشور در سراسر جهان است.دانشگاه میشیگان دارای بسیاری از برنامه های پرستاری پیشرو مانند پرستار و مادری ، مدیریت پرستاری ، انفورماتیک پرستاری و پزشک پرستار خانواده یا پزشک در عمل پرستاری است .

 

در انتها نیز در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل پرستاری در آمریکا و یا کار به عنوان پرستار در آمریکا میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد در تماس باشید و مشاوره تلفنی رایگان نیز دریافت کنید.

نظرات کاربران
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

با خواندن این مطلب اطلاعات کامل در مورد تحصیل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری در دانشگاه خاور ...
مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به کانادا همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای پزشکان بوده است. استان نوا اسکوشیا در ...
برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر بوده و از طرف مهاجران ایرانی پرطرفدار است. اگر به فکر مهاجرت به کا ...
تحصیل داروسازی در فرانسه

تحصیل داروسازی در فرانسه

داروسازی از رشته های محبوب بین علاقه مندان تحصیلات پزشکی است. همچنین در سال های اخیر متقاضیان زیادی ...
تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

کشور های حاشیه خلیج فارس یا به اصطلاح کشور های عربی جزوی از کشور های بسیار سرمایه دار و ثروتمند هستن ...
کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکان در انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید به کادر ...
داروسازی در کانادا

داروسازی در کانادا

زمانی که در کانادا داروسازی می‌خوانید، آماده می‌شوید تا در داروخانه‌ها، بیمارستان&zwn ...
پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از پربارترین مشاغلی است که می توانید در نظر ...
دانشگاه های پزشکی سوئد

دانشگاه های پزشکی سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشک ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه ا ...
درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

در بسیاری از نقاط جهان، کمبود قابل توجهی از پزشکان و پرستاران وجود دارد، که بر سیستم‌های مراقبت ...
کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان ایرانی برای کاریابی و مهاجرت کشور ایرلند را انتخاب مینمایند. ایرلند ...
بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

میدانیم پزشکان در سراسر جهان، از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که آنها برای ...
بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

کشور های زیادی با حقوق و مزایای بالا برای مهاجرت پزشکان وجود دارد اما در این بین بعضی کشور ها برای م ...
تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چقد طول میکشد؟ متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا ممکن است مدرک دیپلم خود را از کش ...
در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

کشور انگلستان با دارا بودن سیستم اقتصادی قوی و نیاز به پزشک و کادر درمان، شرایط و امتیازات خوبی برای ...
در آمد پزشکان در انگلستان

در آمد پزشکان در انگلستان

در آمد پزشکان در انگلستان اگر تصميم داريد به عنوان يک GP (پزشک عمومي general practitioner) به انگلس ...
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این نوشتار قصد داریم در مورد دانشگاه های مورد تایید وز ...
مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان

مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان

مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید ...
نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

بسیاری ازدانش آموزان کشورمان که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و یا سایر رشته های پیراپزشکی را دارند، ...
بورسیه های پزشکی در انگلستان

بورسیه های پزشکی در انگلستان

رویای بسیار رایج بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دبیرستان و فارغ التحصیلان جوان از کشورهای در حال توسع ...