بورسیه های پزشکی در سراسر جهان

9 / 10
از 2 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 20 اسفند 1402 در ساعت 15 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اهمیت تولید پزشکان و محققان پزشکی واجد شرایط در سراسر جهان شناخته شده است. و این قدردانی یکی از دلایل در دسترس بودن گسترده بورسیه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان پزشکی است که در دانشکده های پزشکی در سراسر جهان ارائه می شود. در ادامه این مطلب بورسیه های پزشکی در سراسر جهان را به شما معرفی میکنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار میدهیم

در مقطع کارشناسی، بورسیه های دانشکده پزشکی کمتر رایج است. با این حال، هنوز تعدادی فرصت برای دانش‌آموزان وجود دارد که برای دریافت درجه اول در رشته‌های بهداشت و پزشکی، که طیفی از انواع برنامه‌ها را پوشش می‌دهد، بودجه دریافت کنند. هر حوزه ای که تمرکز دارید  از پزشکی گرمسیری گرفته تا بیماری های ارثی  مطمئن شوید که فرصت های بالقوه بورسیه را بررسی می کنید. در اینجا چند نمونه از انواع بورسیه های تحصیلی پزشکی ارائه شده در تمام سطوح تحصیلی در سراسر جهان آورده شده است.

 

برای تحصیل در استرالیا یا نیوزلند

  • بورسیه تحصیلی جان اسنو AFPHM : بورسیه های پزشکی از کالج سلطنتی استرالیا که به دانشجویان دانشکده ها و دانشگاه های پزشکی معتبر در استرالیا و نیوزیلند اعطا می شود.
     
  • جایزه جان همل مک گرگور دانشگاه اوکلند در علوم پزشکی : بورسیه های پزشکی برای دانشجویان بین المللی و داخلی برای تحصیل در مقطع لیسانس علوم پزشکی یا مدرک کارشناسی ارشد تحقیقاتی در دانشگاه اوکلند در نیوزیلند.
     
  • بورسیه تحقیقاتی دانشگاه ملبورن بایلیو : بورسیه تحصیلی برای دانشجویان پزشکی برای تحصیل در استرالیا در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ملبورن. فقط برای دانشجویان استرالیایی آزاد است، با اولویت به فرزندان استرالیایی سربازان جنگ جهانی اول.
  • بورسیه های دانشگاه ولونگونگ : طیفی از بورسیه های دانشکده پزشکی برای تأمین مالی تحصیل در دانشکده علوم، پزشکی و بهداشت در دانشگاه ولونگونگ در استرالیا.

 

برای تحصیل در آمریکای شمالی

جایزه دانش پژوهان اقلیت AMA : بورسیه های پزشکی برای دانشجویانی که در ایالات متحده در رشته پزشکی تحصیل می کنند. دانشجویان واجد شرایط عبارتند از آفریقایی-آمریکایی، بومیان آلاسکا، سرخپوستان آمریکایی، اسپانیایی تبارها و بومیان هاوایی.

بورسیه های مهمان بین المللی کالج جراحان آمریکا : بورسیه های بین المللی برای فارغ التحصیلان 35 تا 50 ساله که علاقه مند به آموزش یا تحقیق پزشکی هستند، برای تحصیل و انجام تحقیقات در ایالات متحده.

 جوایز AMWA : انجمن زنان پزشکی آمریکا بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی دانشکده پزشکی را برای همه اعضای دانشجوی AMWA تأمین می کند.

 بورسیه های ASCP زیمنس : مجموعه ای از بورسیه های دانشکده پزشکی برای تکنسین ها، تکنسین ها و دانشمندان فارغ التحصیل پزشکی برای تحصیل در ایالات متحده در دانشکده های پزشکی منتخب.

کمک هزینه ها و کمک هزینه های تحصیلی ASME :بورسیه های بین المللی مختلف برای دانشجویان، معلمان و محققان پزشکی برای ادامه تحصیل پزشکی در ایالات متحده و خارج از آن.

بورسیه های Edith SeVille Coale : بورسیه برای زنان در سال سوم دانشکده پزشکی که در ایالات متحده در یکی از چهار دانشکده پزشکی در نزدیکی واشنگتن دی سی، از جمله دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز تحصیل می کنند.

دانشکده پزشکی هاروارد : بورسیه های پزشکی موجود شامل بورسیه های انجمن قلب امارات است که در آن اولویت با دانشجویان امارات متحده عربی است.

جوایز دانشکده پزشکی دانشگاه کالگری کامین : بورسیه های دکترا برای دانشجویانی که در برنامه دکترای پزشکی (MD) در دانشگاه کلگری در کانادا ثبت نام کرده اند.

بهترین کشورها برای دریافت بورسیه پزشکی

برنامه بورسیه تحصیلی حرفه های بهداشت ارتش ایالات متحده : ارتش ایالات متحده 100٪ شهریه برای مدرک تحصیلات تکمیلی مراقبت های بهداشتی برای هر برنامه معتبر پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، روانشناسی یا بینایی سنجی در ایالات متحده یا پورتوریکو را پرداخت می کند. فقط برای ساکنان ایالات متحده

بورسیه های پزشکی دیوید گفن UCLA: بورسیه های تحصیلی مبتنی بر شایستگی برای دانشجویان (از جمله دانشجویان بین المللی) که وارد دانشکده پزشکی دیوید گفن در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس (UCLA) می شوند. پشتیبانی مالی را ارائه می دهد که 100 درصد هزینه های چهار ساله حضور در دانشکده پزشکی - از جمله شهریه، خوابگاه و سایر هزینه ها را پوشش می دهد.

کمک هزینه تحصیلی مراقبت بهداشتی دهکده بهبودی : یک جایزه 1000 دلاری برای یک دانشجو یا مقیم دائم ایالات متحده که در حال پیگیری یک برنامه مرتبط با پزشکی است در دسترس است. برای درخواست، باید مقاله ای ارسال کنید که توضیح دهد چرا به مراقبت های بهداشتی علاقه مند هستید، با تمرکز بر سوء مصرف مواد و سلامت روان.

 

برای تحصیل در اروپا

بورسیه های شایستگی AMC Amsterdam : بورسیه های دانشکده پزشکی برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا/EEA که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده پزشکی دانشگاه آمستردام در هلند تحصیل می کنند.

بورسیه تحصیلی کارل دویسبرگ : بورسیه های پزشکی برای دانشجویانی که در حال حاضر دوره کارآموزی بالینی یا سال عمل خود را در رشته های پزشکی انتخاب شده انجام می دهند. داوطلبان واجد شرایط شامل دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در آلمان و دانشجویان آلمانی مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند می باشند.

بورسیه ها و کمک هزینه های تحقیقاتی بنیاد Novo Nordisk :بورسیه های تحقیقاتی برای دانشجویان در زمینه های تحقیقات بالینی یا اولیه زیست پزشکی که خواهان بودجه برای انجام تحقیقات مستقل در دانمارک هستند.

بورسیه های کارشناسی ارشد جهانی موسسه کارولینسکا : بورسیه هایی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در موسسه کارولینسکا در سوئد.

 

برای تحصیل در انگلستان

دانشکده پزشکی امپریال کالج لندن : طیف وسیعی از بورس های تحصیلی برای تحصیل MBBS یا BSc در پزشکی در کالج امپریال لندن در دسترس است.

کینگز کالج لندن بهداشت جهانی و پزشکی اجتماعی : یک جایزه بورسیه برای ورود به مدرک BA/BSc دانشگاه در بهداشت جهانی و پزشکی اجتماعی. برای همه ملیت ها باز است.

 بورسیه های دانشجویی NHS :یکی از برجسته ترین نهادهای تامین مالی در بریتانیا برای دانشجویان پزشکی، NHS هر ساله تعداد زیادی کمک هزینه به دانشجویانی که در حال تحصیل پزشکی هستند ارائه می دهد. واجد شرایط بودن متفاوت است، اما به طور کلی این بورسیه ها فقط برای ساکنان انگلستان در دسترس است.

 بورسیه QMUL جان آبرنتی (بارتس) برای پزشکی : بورسیه های مبتنی بر نیاز برای دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی که در دانشگاه کوئین مری لندن در برنامه MBBS (لیسانس پزشکی، لیسانس جراحی) یا BDS (لیسانس جراحی دندان) تحصیل می کنند.

 بورسیه تحصیلی TEG تحصیلات تکمیلی در آمار پزشکی برای دانشجویان آفریقایی :با بودجه شورای تحقیقات پزشکی انگلستان، این بورسیه به دانشجوی کارشناسی ارشد از کشورهای جنوب صحرای آفریقا اجازه می دهد تا در دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن (LSHTM) در مقطع کارشناسی ارشد در آمار پزشکی تحصیل کنند

 دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه کمبریج در بورسیه پزشکی : بورسیه تحصیلی برای دانشجویان پزشکی از داخل اتحادیه اروپا برای کسب بودجه برای تحصیل در دانشگاه کمبریج

دانشگاه ادینبورگ / کالج سلطنتی پزشکان ادینبورگ : بورسیه تحصیلی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در پزشکی داخلی، دوره آموزش از راه دور آنلاین که به صورت پاره وقت طی سه سال مورد مطالعه قرار می گیرد، توسط دانشگاه ادینبورگ ارائه می شود.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد در تماس باشید و مشاوره دریافت کنید. همچنین با مراجعه به دیگر و سایت های موسسه بین المللی راد میتوانید سایر مقالات مربوطه را مطالعه کنید.

نظرات کاربران
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

با خواندن این مطلب اطلاعات کامل در مورد تحصیل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری در دانشگاه خاور ...
مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به کانادا همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای پزشکان بوده است. استان نوا اسکوشیا در ...
برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر بوده و از طرف مهاجران ایرانی پرطرفدار است. اگر به فکر مهاجرت به کا ...
تحصیل داروسازی در فرانسه

تحصیل داروسازی در فرانسه

داروسازی از رشته های محبوب بین علاقه مندان تحصیلات پزشکی است. همچنین در سال های اخیر متقاضیان زیادی ...
تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

کشور های حاشیه خلیج فارس یا به اصطلاح کشور های عربی جزوی از کشور های بسیار سرمایه دار و ثروتمند هستن ...
کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکان در انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید به کادر ...
داروسازی در کانادا

داروسازی در کانادا

زمانی که در کانادا داروسازی می‌خوانید، آماده می‌شوید تا در داروخانه‌ها، بیمارستان&zwn ...
پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از پربارترین مشاغلی است که می توانید در نظر ...
دانشگاه های پزشکی سوئد

دانشگاه های پزشکی سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشک ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه ا ...
درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

در بسیاری از نقاط جهان، کمبود قابل توجهی از پزشکان و پرستاران وجود دارد، که بر سیستم‌های مراقبت ...
کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان ایرانی برای کاریابی و مهاجرت کشور ایرلند را انتخاب مینمایند. ایرلند ...
بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

میدانیم پزشکان در سراسر جهان، از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که آنها برای ...
بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

کشور های زیادی با حقوق و مزایای بالا برای مهاجرت پزشکان وجود دارد اما در این بین بعضی کشور ها برای م ...
تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چقد طول میکشد؟ متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا ممکن است مدرک دیپلم خود را از کش ...
در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

کشور انگلستان با دارا بودن سیستم اقتصادی قوی و نیاز به پزشک و کادر درمان، شرایط و امتیازات خوبی برای ...
در آمد پزشکان در انگلستان

در آمد پزشکان در انگلستان

در آمد پزشکان در انگلستان اگر تصميم داريد به عنوان يک GP (پزشک عمومي general practitioner) به انگلس ...
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این نوشتار قصد داریم در مورد دانشگاه های مورد تایید وز ...
مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان

مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان

مهاجرت کاري پزشکان به انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید ...
نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

بسیاری ازدانش آموزان کشورمان که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و یا سایر رشته های پیراپزشکی را دارند، ...
بورسیه های پزشکی در انگلستان

بورسیه های پزشکی در انگلستان

رویای بسیار رایج بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دبیرستان و فارغ التحصیلان جوان از کشورهای در حال توسع ...